Η θεατρική αυλαία ανεβαίνει δυναμικά με τον Οκτώβριο να φτάνει στο τέλος του και μια σειρά από πολυαναμενόμενες παραστάσεις φιλοδοξούν να κερδίσουν το κοινό.
Νέες θεατρικές παραστάσεις στην Αθήνα
Σηματοδοτώντας την έναρξη μιας πλούσιας χειμερινής σεζόν, από κλασικά έργα μέχρι σύγχρονες δημιουργίες, οι σκηνές της Αθήνας υποδέχονται νέες παραστάσεις με καταξιωμένους αλλά και νεότερους δημιουργούς, που ξεχωρίζουν.

Η Ράβδος, Θέατρο Οδού Κυκλάδων -Λευτέρης Βογιατζής
Η μεγάλη επιτυχία επιστρέφει για 3η χρονιά. «Η Ράβδος». Η συνταρακτική παράσταση που καθήλωσε κοινό και κριτικούς επιστρέφει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής.
Πρωταγωνιστούν: Άρης Λεμπεσόπουλος, Τατιάνα Παπαμόσχου, Γρηγορία Μεθενίτη
Το σπουδαίο έργο του επιδραστικότερου εκπρόσωπου του «in-yer-face theatre» Μαρκ Ρέιβενχιλ (Shopping and fucking, Τολμηρές Πολαρόιντ, The Product), που έκανε πρεμιέρα στο Royal Court Theatre του Λονδίνου αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, από τον Πολιτιστικό Οργανισμό «Λυκόφως» δια χειρός Γιώργου Σκεύα. Ποιο είναι το πρόσωπο της βίας μέσα στην οικογένεια αλλά και μέσα στο σχολείο; Γιατί μας ελκύει η αίσθηση της εξουσίας και της επιβολής; Πόση ανάγκη έχουμε από κανόνες και συστήματα; Πώς συνυπάρχουν η μάθηση και ο «σωφρονισμός», η εκπαίδευση με την «τιμωρία»; Τι σημαίνει κατάχρηση εξουσίας, προσωπικός χώρος, εκφοβισμός (bullying); Ποιος είναι ο ρόλος της μνήμης σε σχέση με την λεγόμενη «κουλτούρα της ακύρωσης» (cancel culture); Μπορούμε να «ακυρώνουμε» και να διαγράφουμε το παρελθόν όταν δεν «υπακούει» στους κανόνες της σημερινής εποχής; Τι γίνεται όταν κάποιος βρίσκεται ξαφνικά στη «λάθος πλευρά» της Ιστορίας;
Ο Έντουαρντ, ένας αφοσιωμένος καθηγητής της μέσης εκπαίδευσης, μετά από σαράντα πέντε χρόνια διδασκαλίας, βγαίνει στη σύνταξη. Περιμένει με ανυπομονησία την αποχαιρετιστήρια γιορτή που οργανώνεται από το σχολείο για να τιμήσουν το πρόσωπό του και την πολυετή του προσφορά.
Όμως τις τελευταίες έξι μέρες, ο Έντουαρντ και η σύζυγός του, η Μορίν, βρίσκονται σε πολιορκία και δεν μπορούν να βγουν απ’ το σπίτι τους. Ένα πλήθος εξαγριωμένων μαθητών έχει συγκεντρωθεί απ’ έξω, φωνάζοντας και βρίζοντας, φτύνοντας και πετώντας αντικείμενα. Ένα τούβλο έχει σπάσει το παράθυρο.

Εχθρός του λαού, Θέατρο Κνωσός
Ο παγκοσμίου φήμης Γερμανός σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής της Schaubühne, Τόμας Όστερμάιερ, έρχεται στην Αθήνα μετά από πρόσκληση του Θεάτρου του Νέου Κόσμου για να παρουσιάσει τη δική του ανατρεπτική εκδοχή του Εχθρού του λαού του Χένρικ Ίψεν.
Η παράσταση, που από το 2012 έχει παρουσιαστεί με τεράστια επιτυχία σε περισσότερες από 40 χώρες, ανεβαίνει από 22 Οκτωβρίου στο Θέατρο Κνωσός, για πρώτη φορά με Έλληνες ηθοποιούς.
Στην πολυαναμενόμενη παράσταση πρωταγωνιστούν, υπό τις οδηγίες του εμβληματικού σκηνοθέτη, οι: Κωνσταντίνος Μπιμπής, Μιχάλης Οικονόμου, Λένα Παπαληγούρα, Ιερώνυμος Καλετσάνος, Στέλιος Δημόπουλος, Άλκηστις Ζιρώ και Ιάσονας Άλυ.
Ηθική ευθύνη ή οικονομικά συμφέροντα, διαφάνεια ή απόκρυψη της αλήθειας; Ως ευσυνείδητος επιστήμονας, ο γιατρός Στόκμαν, που πρώτος υποστήριξε ότι η πόλη του μπορούσε να γίνει μια υποδειγματική λουτρόπολη, δεν θα διστάσει να αποκαλύψει δημοσίως ότι τα ιαματικά λουτρά αποδείχτηκαν μολυσμένα: αντιμέτωπος με τον δήμαρχο αδερφό του και την ιδιοτέλεια των συμπολιτών του, θα γίνει «εχθρός του λαού». Γραμμένο το 1882, το έργο του Χένρικ Ίψεν παραμένει εκρηκτικά επίκαιρο, φέρνοντας στο φως την ηθική σύγκρουση μεταξύ ατομικής ευθύνης και συλλογικού συμφέροντος, επιστημονικής αλήθειας και πολιτικής σκοπιμότητας.

Τρίτο Στεφάνι, στο Θέατρο Τέχνης
Το εμβληματικό «Τρίτο Στεφάνι» του Κώστα Ταχτσή, που σημάδεψε την ελληνική μεταπολεμική λογοτεχνία, παρουσιάζεται στο Θέατρο Τέχνης με την υπογραφή του Στάθη Λιβαθινού, σε μια τολμηρή θεατρική πρόταση σε διασκευή Στρατή Πασχάλη. Ένα βαθιά ελληνικό έργο, σκληρό και συγκινητικό. Ένα κείμενο «επικίνδυνα» καθημερινό, που χρησιμοποιεί σαν περιτύλιγμα την Ελλάδα του 20ου αιώνα για να μιλήσει για το σήμερα. Πρεμιέρα στις 22 Οκτωβρίου.
Δεκαπέντε ταλαντούχοι ερμηνευτές συναντώνται με τα πολλαπλά πρόσωπα και προσωπεία του μυθιστορήματος, το αντισυμβατικό στυλ γραφής του συγγραφέα, αλλά και την προσωπικότητά του που είναι διάχυτη σ’ όλες τις σελίδες του βιβλίου.
Δυο γυναίκες. Νίνα και Εκάβη. Στη δίνη της μνήμης και της ζωής. Μιας μνήμης επιθετικής, που υποκύπτει, στις αισθήσεις και στις θύμισες των χρόνων που πέρασαν, ανακαλώντας πρόσωπα που σημάδεψαν, έμειναν, έφυγαν ή χάθηκαν. Και μιας ζωής, που είναι τώρα, που βάζει στο μικροσκόπιο την καθημερινότητα και κάνει τους ανθρώπους να γεύονται κάθε πίκρα και χαμόγελο. Δυο γυναίκες που επιβιώνουν σε μια κοινωνία ανδρών, σπάζοντας τις νόρμες της εποχής, προοικονομώντας αυτό που έρχεται. Νίνα και Εκάβη μας ταξιδεύουν στην Ελλάδα⋅ του Παύλου Μελά, των Βαλκανικών Πολέμων, του Μεσοπολέμου και του Μεταξά. Μα και της Κατοχής, του Εμφυλίου και των Δεκεμβριανών. Μιας Ελλάδας που αλλάζει στο πέρασμα των χρόνων, μα που παραμένει πάντα ίδια.
Παίζουν: Βασίλης Ανδρέου, Αντώνης Γιαννακός, Γιώργος Δάμπασης, Βασίλης Ζαφειρόπουλος, Νίκος Καρδώνης, Στάθης Κόικας, Ανδρέας Λαμπρόπουλος, Πάρης Λεόντιος, Άννα Μάγκου, Λίλλυ Μελεμέ, Πολυξένη Παπακωνσταντίνου, Ερατώ Πίσση, Μαρία Σαββίδου, Βιργινία Ταμπαροπούλου, Άρης Τρουπάκης

Αμερικάνικος Βούβαλος, στη σκηνή του Θεάτρου Σημείο
Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση, ο Γιάννης Μπέζος σκηνοθετεί το εμβληματικό έργο του David Mamet, Αμερικάνικος Βούβαλος, στη σκηνή του Θεάτρου Σημείο.
Ένα έργο-ορόσημο της σύγχρονης αμερικανικής δραματουργίας, που φέρνει στο φως τη γυμνή αλήθεια ενός κόσμου σε ηθική κατάρρευση· την αποδόμηση του αμερικανικού ονείρου, τη μοναξιά, την ανάγκη για αγάπη και τη σκληρότητα μιας κοινωνίας που τα μετρά όλα με όρους κέρδους.
Πρωταγωνιστεί ο Γιώργος Νινιός που μετά την πολυσυζητημένη του ερμηνεία στο “Τσιτάχ. Η ερημιά του τερματοφύλακα” επιστρέφει για να ενσαρκώσει έναν ρόλο κυνικό και τρυφερό ταυτόχρονα, έναν ήρωα χαμένο στον λαβύρινθο των αντιφάσεών του. Δίπλα του, οι Αντώνης Κρόμπας και Σταύρος Τσουμάνης συγκροτούν ένα εκρηκτικό τρίγωνο σχέσεων, φόβου, ματαίωσης και “υπόγειας“ αγάπης.
Το έργο διαδραματίζεται σε ένα παλιατζίδικο μιας αμερικανικής μεγαλούπολης τη δεκαετία του ’70. Ο ιδιοκτήτης, ο Ντον, ένας μικροέμπορος παλιατζήδων, νιώθει ότι εξαπατήθηκε όταν πούλησε κατά λάθος ένα σπάνιο και πολύτιμο συλλεκτικό νόμισμα — τον «Αμερικάνικο Βούβαλο» — σε εξευτελιστική τιμή. Μαζί με τον νεαρό, σχεδόν αφελή προστατευόμενό του Μπομπ και τον οξύθυμο φίλο του Τιτς, καταστρώνει ένα σχέδιο για να διαρρήξουν το σπίτι του συλλέκτη και να πάρουν πίσω το νόμισμα.
Όμως το σχέδιο δεν θα πραγματοποιηθεί ποτέ. Στην πορεία προς την υλοποίησή του, αποκαλύπτεται η διαβρωτική δυναμική μεταξύ των τριών ανδρών. Οι σχέσεις αλληλοϋποστήριξης μετατρέπονται σε σχέσεις καχυποψίας, χειραγώγησης και βίας. Η επιθυμία για γρήγορο κέρδος, η απουσία εμπιστοσύνης, η αδυναμία επικοινωνίας, διαλύουν κάθε δεσμό. Από 20 Οκτωβρίου

Άσπρο Μαύρο | Επί Κολωνώ
Από 21 Οκτωβρίου το θέατρο Επί Κολωνώ παρουσιάζει την παράσταση «Άσπρο Μαύρο» (“The Sunset Limited”) του σπουδαίου Αμερικανού συγγραφέα Cormac McCarthy.
Τη μετάφραση και σκηνοθεσία υπογράφει ο Αντώνης Καφετζόπουλος, ο οποίος συμπρωταγωνιστεί με τον Ζερόμ Καλούτα σε μια σπαρακτική σύγκρουση δύο αντιδιαμετρικών κόσμων — πίστης και απόγνωσης, φωτός και σκότους. Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή.
Με επίκεντρο τη φορτισμένη συνομιλία ανάμεσα σε δύο άνδρες -έναν βαθιά πιστό πρώην κατάδικο και έναν καθηγητή πανεπιστημίου που βρίσκεται στο χείλος της αυτοκτονίας- το «Άσπρο-Μαύρο» είναι ένα έργο-πρόκληση για τον ηθοποιό και τον θεατή. Με χαρακτηριστικό υποδόριο χιούμορ, πυκνό λόγο και διανοητική ένταση, το έργο ξεδιπλώνει τον υπαρξιακό διάλογο δύο σχολών σκέψης που αναμετρώνται με το απόλυτο.
Η σκηνοθετική ματιά του Αντώνη Καφετζόπουλου και η συμπρωταγωνιστική παρουσία του Ζερόμ Καλούτα προσφέρουν μια νέα ανάγνωση σε αυτό το σπάνιο θεατρικό κείμενο, γεφυρώνοντας την αμερικανική υπαρξιακή λογοτεχνία με τη σύγχρονη ελληνική θεατρική σκηνή.

«Ράφτης κυριών» Θέατρο Γκλορια
Ο Ζόρζ Φεντώ, μάστορας του μηχανισμού της κωμωδίας, γράφει με τρελή νεανική διάθεση στα είκοσι δύο του χρόνια τον «Ράφτη Κυριών». Μια κωμωδία με δαιμονικό ρυθμό, συνεχόμενες ανατροπές, ακραίες παρεξηγήσεις, σασπένς και με απρόβλεπτη κωμική εξέλιξη.
Το θέμα του έργου είναι οι περιπέτειες των ανθρώπων που εγκλωβισμένοι σε μια σειρά ηθικών κανόνων δεν μπορούν να αντισταθούν στις ερωτικές επιθυμίες τους, στους ανικανοποίητους πόθους τους και να απελευθερωθούν από την δυστυχία των αυστηρών και σεμνότυφων αντιλήψεων περί ηθικής που αναπαράγει μια συντηρητική κοινωνία.
Ο ίδιος ο Φεντώ, Παριζιάνος, μποέμ και γνώστης της Γαλλικής «καλής» κοινωνίας γελάει με την υποκρισία γύρω από τους συμβατικούς γάμους και τις σεξουαλικές επιθυμίες που έρχονται να απειλήσουν τις ηθικές επιταγές. Γνωρίζει από πρώτο χέρι την επίδειξη μιας κοινωνίας «ηθικών αρχών» που χωρίς κανένα ενδοιασμό επιδίδεται σε κάθε είδους ερωτικής ακολασίας, ενώ προτάσσει προς τα έξω ένα πρόσωπο ηθικό και αμόλυντο.
Ο Φεντώ παίρνει την σκυτάλη από τον Μολιέρο που είχε εμμονή με την σάτιρα όλων των μορφών της υποκριτικής στάσης που αφορούσαν στα θέματα της ηθικής, της Θρησκείας ή της πολιτικής και με ανατρεπτική διάθεση που αγγίζει τα όρια του παράλογου διευρύνει τα όρια της κωμωδίας με στοιχεία παραδοξότητας, παραδίνοντας την σκυτάλη στο Ιονέσκο.
Ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας με την ιδιαίτερη ματιά του στα κείμενα και το ανατρεπτικό του χιούμορ σκηνοθετεί τον «Ράφτη Κυριών» σαν ένα κωμικό πείραμα με θέμα: Η απιστία και …πώς να την βγάλεις καθαρή!»
Σαν ένα κωμικό διαδραστικό masterclass, ένα εγχειρίδιο για «κολασμένες ψυχές» που ενώ δεν μπορούν να αντισταθούν στον πειρασμό της απιστίας ενδίδοντας στον κόσμο των φαντασιώσεών τους, με θαυμαστή μαεστρία καταφέρνουν να καλύψουν τις πράξεις τους μέσα από μια υποκριτική εικόνα αρετής και εγκράτειας και οικογενειακής ευτυχίας!
Παίζουν οι ηθοποιοί: Δημήτρης Μακαλιάς, Νίκη Λάμη, Στράτος Λύκος, Αθηνά Μουστάκα, Ροζαμάλια Κυρίου, Παναγιώτης Παπαϊωάννου, Γιάννης Λατούσακης, Χριστίνα Θύμη

Hotel Amour, Θέατρο Ακροπόλ
Το “Hotel Amour”, το νέο πρωτότυπο μιούζικαλ των Γεράσιμου Ευαγγελάτου και Θέμη Καραμουρατίδη, σε σκηνοθεσία Σμαράγδας Καρύδη, ανοίγει τις πόρτες του, κάθε Δευτέρα & Τρίτη, από τις 20 Οκτωβρίου, στο Θέατρο Ακροπόλ.
Την ανατρεπτική σκηνοθεσία υπογράφει η Σμαράγδα Καρύδη, το πολυμορφικό σκηνικό ο Γιώργος Γαβαλάς, τα εντυπωσιακά κοστούμια η Ηλένια Δουλαδίρη και τις δυναμικές χορογραφίες η Νεφέλη Θεοδότου.
Τους ερωτευμένους ενοίκους ερμηνεύουν οι: Κατερίνα Παπουτσάκη, Γιώργος Παπαγεωργίου, Χαρά Κεφαλά, Ιβάν Σβιτάιλο, Φοίβος Ριμένας, Γιλμάζ Χουσμέν, Βασίλης Μηλιώνης και Αλεξάνδρα Κολαΐτη.
Ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής στην καρδιά της Αθήνας φιλοξενεί τέσσερα ετερόκλητα ζευγάρια με τις κρυφές επιθυμίες, τις φαντασιώσεις και τις προσδοκίες τους. Θέτει απενοχοποιημένα και με χιούμορ το θεμελιώδες ερώτημα: τί είναι τέλος πάντων το σεξ, ποια βαθιά ανάγκη μας, έρχεται να εξηγήσει και με τί κόστος;
Eνα σύγχρονο, ελληνικό πρωτότυπο μιούζικαλ που εξερευνά με ευαισθησία και ειλικρίνεια την επιθυμία, τον έρωτα και τη φθορά του, το σεξ και την αμηχανία του, αλλά και τη βαθιά ανάγκη όλων μας για επαφή. Με φόντο ένα σκηνικό απόλυτης ελευθερίας, και υπό τους ρυθμούς μιας εκρηκτικής ζωντανής ορχήστρας, μετατρέπει την παρακμή σε ποίηση και το τραγούδι σε καταφύγιο.

«Πρόσεχε ποιον σκοτώνεις!» θέατρο Πειραιώς 131
Το νέο έργο των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα «Πρόσεχε ποιον σκοτώνεις!», μία σπιρτόζικη ιστορία φόνων, γεμάτη από ίντριγκες, ανατροπές και το κομψό χιούμορ που ταιριάζει στο αστικό κλίμα της δεκαετίας του 1950, διαδραματίζεται σ΄ ένα νησί του Αργοσαρωνικού στις αρχές της δεκαετίας του ’50 και παρουσιάζεται στη μόνιμη θεατρική στέγη του πολυγραφότατου συγγραφικού διδύμου, το θέατρο Πειραιώς 131, τη σεζόν 2025-2026.
Δεκαετία του ’50. Καλοκαίρι.
Η νεαρή Λένα Δροσίνου (Δανάη Παππά) καλεί δύο φιλικά της ζευγάρια και τον θείο της Μίμη Δαμιανό (Αλέξανδρο Αντωνόπουλο) με τη γυναίκα του, τη Φωφώ (Φωτεινή Ντεμίρη) - λάτρη αστυνομικών ιστοριών- στο σπίτι της στον Πόρο, για να περάσουν όλοι μαζί, λίγες ξέγνοιαστες μέρες διακοπών.
Η νεανική παρέα αποτελείται από την παιδική φίλη της Λένας, την Τζίνη Λαμπροπούλου (Δανάη Τάγαρη) που δεν ξέρει τι έχει από χρήματα και τον άντρα της, τον δικηγόρο Γιώργο Γαζή (Δημήτρης Γκουτζαμάνης) που η Λένα του κάθεται στο λαιμό, αλλά την ανέχεται για χάρη της γυναίκας του.
Το άλλο ζευγάρι είναι η Ρίκα Βλαστού (Άννα Μενενάκου) επίσης κολλητή φίλη της οικοδέσποινας που έχει έρθει με τον καλό της, τον Τόμυ Μακρυγιάννη (Μανώλης Κλωνάρης), μία σχετικά σκοτεινή προσωπικότητα με «κακές συνήθειες», που αν και είναι κάπως βαρετός όπως λέει η ίδια, της καλύπτει κάποιες ανάγκες.
Στο πολύ παρελθόν η Ρίκα τα είχε με τον Λεωνίδα (Γιάννη Σίντο), τον τωρινό σύντροφο της Λένας, που αν και συμπαθής, δεν παύει να είναι ένας άφραγκος επιχειρηματίας που ψάχνει απεγνωσμένα για ρευστό. Μέσα στο σπίτι ζει και η Μαργαρίτα (Μαρία Φιλίππου) η οικονόμος, από την Κρήτη, γέννημα θρέμμα της μεγαλονήσου ή αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η ίδια. Πιστό σκυλί ή γάτα;
Συνδετικοί κρίκοι μεταξύ όλων των καλεσμένων είναι η εμπειρία του πολέμου που τους ακολουθεί υπόγεια, κάποιοι έρωτες ληγμένοι αλλά και ίσως όχι, τα χρέη που ξέμειναν από παρελθόν, κάποιες απίθανες και πιθανές προδοσίες, παλιοί λογαριασμοί που δεν έκαναν φίλους κι ένας «καλά κρυμμένος» εαυτός.
Τις διακοπές στη βίλλα της Λένας όμως, αναστατώνει ξαφνικά μια αποτυχημένη απόπειρα φόνου και λίγο αργότερα, δύο πτώματα. Τα μέλη της παρέας μειώνονται απότομα. Υποψίες, αστυνομία, υποθέσεις, αγωνία. Πως γίνεται να υπάρχει δολοφόνος ανάμεσά τους, αφού όλοι είναι φίλοι; Φίλοι και συγγενείς μάλιστα. Μήπως ο δολοφόνος είναι κάποιος που τους παρακολουθεί από μακριά; Ένας πληρωμένος δολοφόνος; Μία προδομένη αγάπη ίσως, που παίρνει την εκδίκησή της;
Γιατί να ξυπνάει ξανά ο εφιάλτης του θανάτου σε μία συνθήκη ειρήνης χωρίς κανένα σύννεφο πολέμου πλέον ορατό; Κι ο δολοφόνος σκοτώνει τον έναν μετά τον άλλον έτσι χωρίς καμμιά δικαιολογία; Ποια είναι η αλήθεια πίσω από τις σχέσεις του Γιώργου, της Λένας, της Τζίνης, του Τόμυ, του Λεωνίδα και της Ρίκας; Και το ζευγάρι των θείων; Όλοι υπεράνω πάσης υποψίας. Η τέλεια συνθήκη για το τέλειο έγκλημα. Σχεδόν!

«Ένα κάποιο κενό» στο Θέατρο Εμπορικόν
Το Θέατρο Εμπορικόν παρουσιάζει από Σάββατο 25 Οκτωβρίου το νέο θεατρικό έργο της Βαλέριας Δημητριάδου με τίτλο «Ένα κάποιο κενό».
Μετά την επιτυχία του πολυβραβευμένου έργου «Και εφύτευσεν ο Θεός παράδεισον», που παρουσιάστηκε για τρεις συνεχόμενες χρονιές, καθώς και του έργου «Ενενήντα», το οποίο εντάχθηκε στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών, η Βαλέρια Δημητριάδου επιστρέφει με το τρίτο της θεατρικό έργο.
Επτά ιστορίες. Επτά διαφορετικοί άνθρωποι. Μία γυναίκα που μόλις γέννησε και προσπαθεί να διαχειριστεί τη νέα της πραγματικότητα. Ένα ζευγάρι μεσηλίκων που μένει για πρώτη φορά μόνο του - καθώς τα παιδιά τους έχουν φύγει για σπουδές. Ένας εργένης ταξιτζής που επιζητά τη μοναχικότητα και την ελευθερία. Ένας τελειόφοιτος Νομικής που αποφασίζει να αποκαλύψει τη σεξουαλική του ταυτότητα. Ένας νεαρός ανάπηρος μουσικός που αναζητά τη δημιουργία και την έμπνευση. Μια νεαρή γυναίκα που παλεύει με την φθορά του χρόνου.
Καθένας τους βυθισμένος στη δική του πραγματικότητα, με τα δικά του ερωτήματα, φόβους και επιθυμίες. Επτά ιστορίες που εκτυλίσσονται παράλληλα – σαν εσωτερικά μονόπρακτα που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους – αποκαλύπτοντας πως πίσω από την επιφάνεια της “κανονικότητας” υπάρχει κάτι εύθραυστο: ένα κενό που όλοι γνωρίζουμε, μα δύσκολα παραδεχόμαστε. Το κενό της μη σύνδεσης. Με τον εαυτό μας πρωτίστως – και κατ’ επέκταση- με τους άλλους.
Παίζουν (με αλφαβητική σειρά): Αθηνά Αλεξοπούλου, Ιωάννα Ασημακοπούλου, Αντώνης Καρυστινός, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος, Μιχάλης Πανάδης, Νικόλας Παπαδομιχελάκης, Αθηνά Σακαλή

«Μάθε με να φεύγω» Θέατρο του Νέου Κόσμου
Μετά την εξαιρετικά θερμή υποδοχή από κοινό και κριτικούς την περασμένη θεατρική σεζόν, η ομάδα bijoux de kant παρουσιάζει σε νέο κύκλο την πολυσυζητημένη παράσταση Μάθε με να φεύγω, από 24 Οκτωβρίου στην κεντρική σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου.
Το πρωτότυπο ανέκδοτο έργο του Άκη Δήμου μέσα από την παράδοξη, ευαίσθητη και εικαστική γλώσσα του σκηνοθέτη Γιάννη Σκουρλέτη γίνεται ένα αλλόκοτο σύμπαν που μαγεύει: μια πικρή ερωτική ιστορία ή μια ελεγεία για την ερωτική μοναξιά.
Σε ένα ξενοδοχείο που δεν λειτουργεί πια συναντάμε την ιδιοκτήτριά του Αγνή και τον αδελφό, συγκάτοικο, σύμμαχο και αντίπαλό της, Ίωνα. Ο ερχομός ενός μυστηριώδη ανώνυμου Άντρα, που επιστρέφει χρόνια μετά από μια θυελλώδη ερωτική νύχτα που πέρασε εκεί, ταράζει τις ισορροπίες. Ένα παραλίγο ειδύλλιο, ένας ανεξιχνίαστος φόνος κι ένας βίαιος χωρισμός σε ένα ιδιότυπο διακειμενικό παιχνίδι με την επιστροφή του ομηρικού Οδυσσέα στην Πηνελόπη του.
Παίζουν Θανάσης Δόβρης, Κωνσταντίνος Γεωργαλής, Χάρης Χαραλάμπους Καζέπης. Ένα ακατάτακτο έργο, με επιρροές από τον Σάμουελ Μπέκετ, τον Τένεσι Ουίλιαμς, αλλά και από το μπουλβάρ και τα λαϊκά αναγνώσματα του περιπτέρου, όπως το Ρομάντσο.

«Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής» Μικρό Παλλάς
Με περισσότερους από 34.000 θεατές τον πρώτο χρόνο της παρουσίασής της στο κοινό, η σπαρταριστή κωμωδία «Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής» του Αλέκου Σακελλάριου και του Χρήστου Γιαννακόπουλου, που σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί ο Σταμάτης Φασουλής στο Μικρό Παλλάς, συνεχίζει για δεύτερη χρονιά. Μαζί του στην σκηνή: Ελένη Καστάνη, Γιώργος Δεπάστας, Δέσποινα Πολυκανδρίτου, Γιώργος Βουρδαμής, Απόστολος Καμιτσάκης, Γιώργος Κορομπίλης, Μαρία Καραβά.
Η πρεμιέρα του 2ου χρόνου των παραστάσεων έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου.
Το έργο παρουσιάζει την πορεία μίας οικογένειας που από την απελευθέρωση περνάει στα Δεκεμβριανά και τελειώνει μετά τη συνθήκη της Βάρκιζας. Είναι γεγονότα που έχουν ιδωθεί από πολλές γωνίες, αλλά ίσως για πρώτη φορά, τα βλέπουμε μέσα από το μάτι δύο κορυφαίων συγγραφέων, όπως είναι ο Αλέκος Σακελλάριος και ο Χρήστος Γιαννακόπουλος.
Οι δύο συγγραφείς έχουν μεταφέρει με δεξιοτεχνία, την επικαιρότητα της μεταπολεμικής εποχής στη σκηνή του θεάτρου, καθώς η δυσάρεστη πραγματικότητα ενός λαού αντικατοπτρίζεται στους τέσσερις τοίχους ενός μικροαστικού σπιτιού που έχει κι αυτό μοιραστεί στα δύο, όπως και όλη η Ελλάδα.
«Η Δεξιά η Αριστερά και ο κυρ-Παντελής» είναι το δεύτερο έργο μιας εν δυνάμει τριλογίας, που περιλαμβάνει την κωμωδία «Οι Γερμανοί ξανάρχονται», που γράφτηκε την περίοδο του Εμφυλίου και την «Ανώμαλη προσγείωση» που ανέβασε για πρώτη φορά το θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν και μετέπειτα, στη δεκαετία του ’60, την παρουσίασε ο θίασος του Λάμπρου Κωνσταντάρα με τον τίτλο «Υπάρχει και φιλότιμο», που μεταφέρθηκε αργότερα με μεγάλη επιτυχία και στον κινηματογράφο.
Στην παράσταση στο Μικρό Παλλάς, ο Σταμάτης Φασουλής ερμηνεύει τον κυρ-Παντελή και η Ελένη Καστάνη τη σύζυγό του, Αθηνά. Ο Απόστολος Καμιτσάκης είναι ο Σταύρος, ο δεξιός γιός και ο Γιώργος Βουρδαμής, είναι ο Κώστας, ο αριστερός γιός. Τον κυρ-Σωτήρη, τον φίλο του κυρ-Παντελή, ερμηνεύει ο Γιώργος Δεπάστας.
Η Δέσποινα Πολυκανδρίτου ερμηνεύει την «υπηρέτρια» του σπιτιού, τη Φρόσω και τραγουδάει και τα τραγούδια της παράστασης. Τον πολιτοφύλακα και τον εθνοφύλακα ερμηνεύει, σαν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, ο Γιώργος Κορομπίλης. Το ίδιο συμβαίνει επίσης, με τη Φωφώ την ελασίτισσα και την Πιπίτσα την εθνικίστρια, που τις ερμηνεύει, η Μαρία Καραβά.

«Νεκρή φύση σε χαντάκι» studio Μαυρομιχάλη
Ο Θεατρικός Οργανισμός «Νέος Λόγος» και το studio Μαυρομιχάλη παρουσιάζουν από το Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2025, το έργο του Φάουστο Παραβιντίνο «Νεκρή φύση σε χαντάκι», σε σκηνοθεσία Φώτη Μακρή.
Η ιστορία εκτυλίσσεται σε μια μικρή πόλη στη βόρεια Ιταλία. Μία η ώρα το πρωί: Μια νεαρή κοπέλα, δολοφονείται με άγριο τρόπο και το σώμα της ρίχνεται γυμνό σε ένα χαντάκι. Τρείς η ώρα το πρωί: Ένας νεαρός άνδρας ανακαλύπτει το πτώμα. Τέσσερις η ώρα το πρωί: Η αστυνομία καθορίζει την αιτία θανάτου: «Το θύμα πέθανε από το πολύ ξύλο». Μια γυναικοκτονία έρχεται να ταράξει την ηρεμία της μικρής κοινωνίας.
Ποιος το έκανε; Ποιος σκότωσε το κορίτσι κλωτσώντας το με απίστευτη σφοδρότητα, στην κοιλιά, στο πρόσωπο και σε όλο του κορμί; Η έρευνα ξεκινά. Το κουβάρι αρχίζει να ξετυλίγεται.
Έξι πρόσωπα εμπλέκονται στην υπόθεση της νεκρής κοπέλας. Ό,τι μαθαίνουμε, το μαθαίνουμε από αυτά τα έξι πρόσωπα που μονολογούν, προσπαθώντας να βρουν την λύση σε αυτή την ιστορία. Προσωπικά άγχη, ακραίες ψυχολογικές μεταπτώσεις, οικογενειακά δράματα, μετανάστες που αναζητούν ανέλπιδα μια κάποια ευκαιρία, νεαροί χαμένοι στα ναρκωτικά και στην χωρίς κανένα σκοπό ζωή τους. Και στο τέλος, η αποκάλυψη του μυστηρίου της δολοφονίας της νεαρής κοπέλας. Μια αποκάλυψη σοκαριστική και αναπάντεχη. Που έρχεται να κλονίσει οποιαδήποτε βεβαιότητα θέλαμε να έχουμε.
Δεκαέξι ώρες αργότερα, το έγκλημα εξιχνιάζεται, αποκαλύπτοντας έναν κόσμο βίαιο, αδυσώπητο και ακατανόητο. Παίζουν: Θανάσης Κεφαλάς, Στέλλα Κρούσκα, Φώτης Μακρής, Φοίβος Σαμαρτζής, Πάρις Σκαρτσολιάς, Ηρώ Χαλκίδη.

«TERROR» στο θέατρο ΦΙΛΙΠ
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων. Το δυνατό δικαστικό θρίλερ του Φέρντιναντ φον Σίραχ, που έχει συγκλονίσει κοινό και κριτικούς σε περισσότερες από εβδομήντα σκηνές της Ευρώπης και της Αμερικής, παρουσιάζεται από 20 Οκτωβρίου στο ολοκαίνουριο θέατρο ΦΙΛΙΠ, σε σκηνοθεσία Γιώργου Οικονόμου, μετάφραση Ευαγγελίας Α. Νάνου και διασκευή Μιρέλλας Παπαοικονόμου.
Μετά την τεράστια επιτυχία του σε διεθνές επίπεδο και την κινηματογραφική του μεταφορά, το «TERROR» έρχεται να θέσει στο κοινό το ακόλουθο ηθικό δίλημμα: Μπορεί να θυσιαστεί μια μικρότερη ομάδα αθώων ανθρώπων προκειμένου να σωθούν πολύ περισσότεροι;
Ή αλλιώς: τι είναι πιο σημαντικό – η προστασία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και του απαραβίαστου της ζωής του καθενός, ή η σωτηρία του μεγαλύτερου αριθμού ανθρώπων; Έτσι, ο θεατής δεν παίρνει απλώς θέση σε μια δίκη· παίρνει θέση ανάμεσα σε δύο διαφορετικές φιλοσοφίες της ζωής και της δικαιοσύνης. Το «Terror» δεν είναι απλώς μια θεατρική παράσταση. Είναι μια ζωντανή δημοκρατική εμπειρία, όπου κάθε θεατής καλείται να σταθεί απέναντι στο πιο κρίσιμο ηθικό δίλημμα της εποχής μας.
26 Μαΐου, λίγο μετά τις οχτώ το απόγευμα. Ένα αεροπλάνο της Lufthansa με 164 επιβάτες βρίσκεται υπό καθεστώς ομηρίας. Ο τρομοκράτης δίνει εντολή να πέσει πάνω στο κατάμεστο Allianz Arena του Μονάχου, όπου 70.000 φίλαθλοι παρακολουθούν τον αγώνα Γερμανίας – Αγγλίας.
Δύο μαχητικά αεροσκάφη ακολουθούν. Ο νόμος απαγορεύει ρητά την κατάρριψη. Η συνέχεια διαδραματίζεται στη δικαστική αίθουσα.
Εκεί όπου οι θεατές –ως ένορκοι– καλούνται να αποφασίσουν: Αθώος ή Ένοχος;
Τα διλήμματα του έργου. Ποιος έδωσε το δικαίωμα σε έναν απλό εκπρόσωπο του κράτους να σκοτώσει τους λίγους για να σωθούν οι πολλοί;
Διαθέτει το δικαστήριο τα κατάλληλα νομικά εργαλεία για να μπορέσει να κρίνει δίκαια αυτή τη συνειδητή απόφαση;
Ποιος κώδικας τιμής και ποια αίσθηση δικαιοσύνης όπλισαν το χέρι του;
Ποιος αποφασίζει ότι το «μη χείρον βέλτιστον» αποτελεί το μέτρο της ηθικής μας; Τι είναι δίκαιο και τι άδικο; Ήρωας ή δολοφόνος;
Παίζουν οι ηθοποιοί: Ίντρα Κέιν – Πρόεδρος, Θεοδώρα Σιάρκου – Εισαγγελέας, Δημήτρης Λιόλιος – Συνήγορος Υπεράσπισης, Χρήστος Παπαδόπουλος – Κατηγορούμενος, Βασίλης Μπατσακούτσας – Μάρτυρας Υπεράσπισης, Μαρία Νεφέλη Δούκα – Μάρτυρας Κατηγορίας

«Όταν μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη» Θέατρο Σταθμός
Ο θεατρικός μονόλογος του Νταβίντ Λελαί - Ελό, «Όταν μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη», που παίχτηκε με εξαιρετική επιτυχία στο Φεστιβάλ της Αβινιόν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα αποσπώντας την Τιμητική διάκριση Διεθνούς Θεατρικού Ρεπερτορίου στον Μάνο Καρατζογιάννη από την Ένωση Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών, επιστρέφει στη σκηνή του Θεάτρου Σταθμός για έναν τρίτο κύκλο παραστάσεων.
Ο Μιλού, ένας Γάλλος που μεγαλώνει σε μια επαρχιακή πόλη τη δεκαετία του ’80, ανέκαθεν διέφερε από τους συνομηλίκους του. Στα δεκατέσσερα του, ακούγοντας στην τηλεόραση τη φωνή της Νάνας Μούσχουρη αποφασίζει: “Θα γίνω Νάνα Μούσχουρη!”. Η Νάνα Μούσχουρη που μεσουρανούσε στη Γαλλία εκείνη την εποχή, αφού παρακολούθησε την παράσταση μαζί με τον συγγραφέα του έργου στο θέατρο Σταθμός απευθυνόμενη στην πλατεία, είπε: ”Σημασία έχει να μπορέσει ο καθένας να βρει την προσωπική του αλήθεια. Κι αυτό κατάφερε να πετύχει ο Νταβίντ γράφοντας όλες τις περιπέτειες που είχε ως νέος. Όπως και ο καθένας μας… Είναι η προσωπικότητά μας που μας κάνει να υπάρξουμε».
Παράσταση σε σκηνοθεσία Ελισσαίου Βλάχου, ερμηνεύει ο Μάνος Καρατζογιάννης, από 23 Οκτωβρίου, κάθε Πέμπτη στις 21:00

«ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΣ ΧΑΛΕΠΑΣ, Ο ΣΑΛόΣ άΓΙΟΣ» στο ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΛΛΙΡΡΟΗΣ
Η παράσταση, που λάτρεψαν χιλιάδες θεατές, για τη ζωή του σπουδαίου γλύπτη Γιαννούλη Χαλεπά, παρουσιάζεται στο Θέατρο Καλλιρρόης.
Ο Γιαννούλης Χαλεπάς υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους καλλιτέχνες, έργα του οποίου θαυμάζονται και αποτελούν, παγκοσμίως, αντικείμενο μελέτης μέχρι και σήμερα. Η ζωή του… απλά μυθιστορηματική. Σαν βγαλμένη από ταινία τρόμου, μα με happy ending.
Τα πρώτα χρόνια στην Τήνο, οι σπουδές στο εξωτερικό, τα δημιουργικά χρόνια στην Αθήνα του 1800, οι βραβεύσεις, η παγκόσμια αναγνώριση… μα και ο εγκλεισμός στο ψυχιατρείο της Κέρκυρας για 14 χρόνια, η απομόνωση και η αυστηρή επίβλεψη της μητέρας του, ο μεγάλος του έρωτας που έμελλε να χαράξει όλη του τη ζωή… μοναξιά… πόνος… στέρηση … μερικές απ’ τις λέξεις που συνθέτουν τη ζωή του ανθρώπου και δημιουργού.
Με εφαλτήριο το κελί του, στο ψυχιατρείο της Κέρκυρας, η παράσταση του έργου του Άγγελου Ανδρεόπουλου, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Λιακόπουλου, με τον Γιώργη Κοντοπόδη στον ρόλο του σπουδαίου δημιουργού, μας ταξιδεύει σε όλους τους σημαντικούς σταθμούς της ζωής του Ιωάννη ή… Γιαννούλη (όπως τον αποκαλούσε χαϊδευτικά η μητέρα του) και μας δίνει το μέγεθος της ευφυίας αλλά και του πόνου, τόσο του ίδιου όσο και όλων των καλλιτεχνών που, ανά τους αιώνες, χαρακτηρίστηκαν Σαλεμένοι ( Σαλοί ) αλλά παρέμειναν και παραμένουν χαραγμένοι στη συνείδηση και τη μνήμη μας.
Μια παράσταση, όχι βιογραφική, μα καθαρά ψυχολογική, για όλους εκείνους τους ανθρώπους, που η εποχή, που έζησαν, δεν τους επέτρεψε να χαμογελάσουν, μα εκείνοι συνέχισαν να πιστεύουν και να δημιουργούν… μέχρι τη στιγμή που άγγιξαν το Θείο…και δε θαμπώθηκαν…μα είδαν… και διαρκώς υπάρχουν, για να μας θυμίζουν μια φράση…ποτέ δεν είναι αργά.
Σκηνοθεσία Αλέξανδρος Λιακόπουλος / Με τον Γιώργη Κοντοπόδη

«Βότκα μολότοφ» θέατρο Φιλίπ
Η εκρηκτική κωμωδία της Ελένης Ράντου, βασισμένη στη διασκευή του Νηλ Σάιμον πάνω στα διηγήματα του Τσέχωφ παρουσιάζεται στη σκηνή του νέου Θεάτρου ΦΙΛΙΠ στην Κυψέλη από 25 Οκτωβρίου. Μετά τα συνεχή sold out σε όλη την Ελλάδα και τη μεγάλη επιτυχία που είχε σημειώσει στο Θέατρον του Κέντρου Ελληνικού Κόσμου συνεχίζεται για τρίτη χρονιά, σε μία εντυπωσιακή παραγωγή από την εταιρεία «Μέθεξις» του Χρήστου Τριπόδη.
Άντον Τσέχωφ σκιαγραφεί με χιούμορ και ανθρωπιά χαρακτήρες από την αστική και αγροτική Ρωσία, αποκαλύπτοντας τις συνήθειες, τους φόβους και τις αδυναμίες τους. Επί σκηνής,
παρελαύνουν χαρακτηριστικοί τύποι της εποχής και της κοινωνίας του. Από δασκάλες και νταντάδες, μέχρι παπάδες και οδοντίατροι. Όλοι οι ήρωες παραδίδονται, πανανθρώπινοι και παντοτινοί, στην κρίση όλων μας για το χθες, το σήμερα και το αύριο.
Πρωταγωνιστούν (αλφαβητικά): Τζένη Διαγούπη, Χάρης Μαυρουδής, Κωνσταντίνος Μουταφτσής, Φωτεινή Μπαξεβάνη, Λυδία Σγουράκη, Φώτης Σπύρος Στον ρόλο του Τσέχωφ ο Τάσος Χαλκιάς

«Ο Επιθεωρητής Ντρέικ και η Μαύρη Χήρα» Θέατρο ART 63
Η κωμική παράσταση «Ο Επιθεωρητής Ντρέικ και η Μαύρη Χήρα» του Βρετανού συγγραφέα David Tristram παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό, σε σκηνοθεσία του Βασίλη Θωμόπουλου.
Ένας φόνος. Δεκαέξι ύποπτοι. Και ένας επιθεωρητής που τίποτα δεν τον σταματά.
Με χιούμορ, ανατροπές και ατμόσφαιρα μυστηρίου, ο επιθεωρητής Ντρέικ και ο αρχιφύλακας Πλόντ μπλέκονται σε μια ξεκαρδιστική υπόθεση που παρωδεί τις κλασικές αστυνομικές ιστορίες. Η σκηνοθεσία του Βασίλη Θωμόπουλου αναδεικνύει τον σατιρικό χαρακτήρα του Tristram, μεταφέροντας το κοινό σε μια θεότρελη εμπειρία μυστηρίου και γέλιου. Πρόκειται για μια μοναδική θεατρική στιγμή που συνδυάζει το πνεύμα της βρετανικής κωμωδίας με το ρυθμό μιας σύγχρονης παράστασης που ψυχαγωγεί θεατές κάθε ηλικίας. Παίζουν: Μάριος Αθανασίου, Βαλέρια Κουρούπη, Σπύρος Πούλης. Πρεμιέρα: 24 Οκτωβρίου

«Ούτε μπρος ούτε πίσω» «Θέατρον» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»
Μετά την τεράστια επιτυχία της καλοκαιρινής περιοδείας, η σατιρική κωμωδία «Ούτε μπρος ούτε πίσω» των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, σε παραγωγή της εταιρείας «Μέθεξις» του Χρήστου Τριπόδη, κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου στο «Θέατρον» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Πρωταγωνιστούν: Αντώνης Λουδάρος, Ματθίλδη Μαγγίρα, Πάνος Σταθακόπουλος, Σταύρος Νικολαΐδης, Δήμητρα Στογιάννη, Μάνος Ιωάννου και η Κατερίνα Ζαρίφη.
Το έργο «Ούτε μπρος ούτε πίσω» είναι ένα ξεκαρδιστικό καθρέφτισμα της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας, με μουσική και τραγούδια, που σατιρίζει το εδώ και το τώρα. Αυτό που συμβαίνει στα σπίτια μας, στους δρόμους, στις πλατείες, στην τηλεόραση, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ό,τι μας ενώνει και ό,τι μας χωρίζει ως Νεοέλληνες, με μια ματιά γρήγορη, επιθεωρησιακή, στην κόψη του ξυραφιού. Κομμάτια και αποσπάσματα ζωής και ιστορίες καθημερινής τρέλας σαν σύντομα φλας που πυκνώνουν ό,τι μας απελπίζει και ό,τι μας δίνει ελπίδα. Επτά υπέροχοι κωμικοί ηθοποιοί, αλλάζουν διαρκώς ρόλους για να προλάβουν μέσα σε μιάμιση ώρα και έντεκα σύντομα σκετς, να δημιουργήσουν έναν γαλαξία από πρόσωπα που μας μοιάζουν και πολλές φορές μας εκνευρίζουν, αλλά τα αγαπάμε. Οι ήρωες του έργου είμαστε εμείς, οι γείτονές μας, οι συγγενείς μας, οι φίλοι μας και οι συνάδελφοί μας. Ή μάλλον όχι εμείς ακριβώς, αλλά οι γελοιογραφίες μας! Η παράσταση είναι η σέλφι μίας κοινωνίας θολωμένης από την ιλιγγιώδη ταχύτητα των εξελίξεων, στην κοινωνία, στην τεχνολογία, στην πολιτική. Πρεμιέρα: Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου

CAVEMAN Θέατρο Αθηνών
Ο Σωτήρης Καλυβάτσης φοράει προβιά (γνωστού οίκου μόδας) και ανεβαίνει στη σκηνή του Θεάτρου Αθηνών για να γίνει ο σύγχρονος CAVEMAN: ο άνθρωπος των σπηλαίων της διπλανής πόρτας, ένας πρωτόγονος με Wi-Fi, τηλεκοντρόλ και πιστωτική! Είναι έτοιμος να αποδείξει ότι το αιώνιο μπρα-ντε-φερ μεταξύ άντρα και γυναίκας ξεκίνησε πολύ πριν ανακαλύψουμε το delivery, το Tik-Tok και το γάλα αμυγδάλου. Διασκευή-σκηνοθεσία, με ρόπαλο του Νεάντερτάλ, αναλαμβάνει ο Γιώργος Γαλίτης.
Το παγκόσμιο φαινόμενο CAVEMAN – η πιο επιτυχημένη κωμωδία για της σχέσεις των δύο φύλων- είναι εδώ, με πολύ γέλιο, αυτοσαρκασμό, συγκίνηση, χορό, τραγούδι, μπαλέτα, λιοντάρια, κροκοδείλους, ένα μοναδικό υπερθέαμα με χιλιάδες κομπάρσους και προϊστορικές αλήθειες που σπάνε κόκαλα (μαμούθ)!
Μια παράσταση που απαντά στα μεγάλα ερωτήματα:
Γιατί οι άντρες δε βρίσκουν ποτέ τα πράγματά τους;
Γιατί οι γυναίκες επιμένουν να μιλάνε για τα συναισθήματά τους… ΤΩΡΑ;
Γιατί ένας άντρας από την πολλή στοχοπροσήλωση, χάνει και το στόχο και την προσήλωση;
Γιατί η απάντηση μιας γυναίκας είναι αυτή που πάντοτε επαναπροσδιορίζει την ερώτηση;
Και, τελικά, υπάρχει ζωή μετά το γάμο;
Από 20 Οκτωβρίου κάθε Δευτέρα και Τρίτη.

«Family Secrets» Θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ
Δεύτερη χρονιά επιτυχίας για την Ιταλική μαύρη κωμωδία «Family Secrets» του Enrico Luttmann, η οποία αφού ταξίδεψε σε Ιταλία, Αμερική, Βουδαπέστη και Αφρική και για πρώτη φορά παρουσιάστηκε στην Ελλάδα την περασμένη θεατρική σεζόν, επανέρχεται στο Θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ, στην σκηνή Secret room.
H θεατρική παράσταση “Family Secrets” του Enrico Luttmann, σε σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Λιακόπουλου, μέσα από κλαυσίγελο, χιουμοριστικές ατάκες κι ένα ταξίδι μπρος και πίσω στο χρόνο, πραγματεύεται επίκαιρα θέματα της εποχής μας, με κυρίαρχο την αιώνια και ατελεύτητη αγάπη μητέρας και γιου, ζητήματα όπως το δικαίωμα της επιλογής, της μη θνητότητας, της ομοφυλοφιλίας.
Μια συνταξιούχος δασκάλα, η Γκράτσια, που έχει απομονωθεί στο σπίτι της και ζει πλέον μέσα από τις σαπουνόπερες, που έχουν μετατραπεί στη καθημερινή πραγματικότητά της. Αγαπημένη της ‘’ πραγματικότητα‘’ η σειρά ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΓΟΗΤΕΙΑ, την οποία παρακολουθεί ανελλιπώς, ζώντας μέσα από τις σκηνές τις στιγμές και συναισθήματα που η ίδια δεν βίωσε ποτέ.
Ο Αδάμ, γιός της, σεναριογράφος σε σαπουνόπερες και επίδοξος θεατρικός συγγραφέας, επιστρέφει στο πατρικό του, μετά από απουσία πολλών ετών, για να περάσει λίγο χρόνο με τη μητέρα του, ύστερα από μία αποτυχημένη προσπάθεια να κάνει το επόμενο επαγγελματικό βήμα στη ζωή του. Η συνύπαρξή τους θα φέρει στο φως οικογενειακά μυστικά, κρυμμένα μέχρι τώρα στο παλιό μπαούλο… με αποκορύφωμα το μεγάλο μυστικό της Γκράτσια, που θα αλλάξει, για πάντα, τη σχέση τους. Ερμηνεύουν οι ηθοποιοί: Μαίη Σεβαστοπούλου , Γιώργης Κοντοπόδης.