fbpx Ετοιμαστείτε για τις παραλίες με την παλαιολιθική δίαιτα –Φάτε ό,τι και οι προϊστορικοί πρόγονοι και κάψτε το «σωσίβιο» στην κοιλιά | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΥΓΕΙΑ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ ΗΤΑΝ ΚΟΜΨΗ

Ετοιμαστείτε για τις παραλίες με την παλαιολιθική δίαιτα –Φάτε ό,τι και οι προϊστορικοί πρόγονοι και κάψτε το «σωσίβιο» στην κοιλιά

Ετοιμαστείτε για τις παραλίες με την παλαιολιθική δίαιτα –Φάτε ό,τι και οι προϊστορικοί πρόγονοι και κάψτε το «σωσίβιο» στην κοιλιά
03|04|2014 | 11:29

Η βιολογική μας εξέλιξη δεν έχει αλλάξει από την παλαιολιθική περίοδο, γι αυτό το καλύτερο για το σώμα μας είναι να μείνουμε προσηλωμένοι στις διατροφικές συνήθειες των προγόνων μας, υποστηρίζουν ερευνητές δίνοντας τη λύση σε όσους θέλουν να αδυνατίσουν: Φάτε ότ,ι έτρωγαν και την εποχή του Λίθου!

Αυτό μεταφράζεται σε λαχανικά και κρέας, σε αντίθεση με τη δυτική διατροφή που στηρίζεται σε αμυλώδη τρόφιμα όπως το ψωμί και τα ζυμαρικά.

Τα ευεργετικά αποτελέσματα για την υγεία, κυρίως των παχύσαρκων ανθρώπων, από τη δίαιτα της παλαιολιθικής εποχής έρχεται να επιβεβαιώσει πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό European Journal of Clinical Nutrition. Η διατροφή της «γυναίκας των σπηλαίων» αποδεικνύεται δύο φορές πιο αποτελεσματική ως προς την καύση λίπους.

Στη συγκεκριμένη μελέτη συμμετείχαν 70 γυναίκες, οι οποίες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, που έτρωγαν όση ποσότητα φαγητού επιθυμούσαν. Η μία ομάδα τρεφόταν βάσει της παλαιολιθικής δίαιτας και η άλλη ακολουθούσε τη σκανδιναβική διατροφή που περιλαμβάνει δημητριακά ολικής άλεσης, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, φρούτα, ψάρι και φυτικά έλαια.

Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Σε διάστημα έξι μηνών οι γυναίκες της ομάδας που είχαν ακολουθήσει την διατροφή των προγόνων μας κατόρθωσαν να καταπολεμήσουν το τοπικό πάχος στην κοιλιά και το «σωσίβιο» γύρω από τη μέση, ενώ παρατηρήθηκε και σημαντική μείωση στα βλαβερά τριγλυκερίδια στο αίμα τους.

Η παλαιολιθική δίαιτα περιλαμβάνει κυρίως λαχανικά, καθαρό κρέας και μούρα και απαγορεύει διά ροπάλου δημητριακά, ζυμαρικά και γαλακτοκομικά, τροφές δηλαδή που οι περισσότεροι καταναλώνουμε καθημερινά...

Άρχισε να γίνεται γνωστή πριν από λίγα χρόνια, όταν επιστημονική ομάδα από το Ινστιτούτο Καρολίνσκα της Σουηδίας διαπίστωσε ότι, το διατροφικό πρόγραμμα που προτείνει, μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο εμφράγματος και εγκεφαλικού στους άνδρες έπειτα από μόλις τρεις εβδομάδες.

ΣΧΟΛΙΑ