fbpx Τα τρία βασικά λάθη που δυσκολεύουν τον «αγώνα» για απώλεια βάρους | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΥΓΕΙΑ
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ

Τα τρία βασικά λάθη που δυσκολεύουν τον «αγώνα» για απώλεια βάρους

Τα τρία βασικά λάθη που δυσκολεύουν τον «αγώνα» για απώλεια βάρους
09|07|2013 | 23:50
Τα τρία βασικά λάθη που δυσκολεύουν τον «αγώνα» για απώλεια βάρους

Ο «αγώνας» για την απώλεια βάρους για ορισμένους εκτός από επίπονος είναι και διαρκής. Πολλοί είναι αυτοί που «βασανίζονται» με προγράμματα διατροφής τα οποία, λόγω βασικών λαθών δεν αποδίδουν με αποτέλεσμα να προκαλούν απογοήτευση και να βάζουν αυτούς που τα ακολουθούν σε μια διαρκή διαδικασία περιορισμού. Ποια, όμως, είναι τα βασικά λάθη που κάνουν όσοι βρίσκονται σε δίαιτα με αποτέλεσμα να μην μπορούν να χάσουν κιλά.

Τα τρία συνηθέστερα λάθη που κάνουν όσοι ακολουθούν προγράμματα διατροφής, σύμφωνα με το Newsbomb είναι τα εξής:

  • Αδιάκοπη δίαιτα: Οι δίαιτες αστραπή δημιουργούν μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που λύνουν. Συνήθως, όσοι τις ακολουθούν χάνουν μεν εύκολα κιλά, αλλά τα ξαναπέρνουν εξίσου εύκολα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η υπερβολική έλλειψη θερμίδων κάνει όσους τις ακολουθούν να έχουν περισσότερες λιγούρες, με αποτέλεσμα να υποκύπτουν σε διάφορες διατροφικές ατασθαλίες, οι οποίες ξαναβάζουν κιλά και καταστρέφουν το μεταβολισμό.
  • Φαγητό αργά το βράδυ: Το λάθος με το βραδινό φαγητό είναι ότι συνήθως γίνεται περισσότερη κατανάλωση θερμίδων από όση χρειάζεται, με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται ο οργανισμός και να μην γίνονται οι σωστές καύσεις.
  • Παράλειψη γευμάτων: Η παράλειψη ενός γεύματος το πιο πιθανό είναι ότι θα δημιουργήσει μεγαλύτερα πείνα στη συνέχεια με αποτέλεσμα να καταναλωθούν περισσότερες θερμίδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ