Έξαλλη σερβιτόρα με τους πελάτες που χρησιμοποιούν ένα viral κόλπο για να τρώνε τζάμπα: «Δεν είναι μπουφές» - iefimerida.gr

Έξαλλη σερβιτόρα με τους πελάτες που χρησιμοποιούν ένα viral κόλπο για να τρώνε τζάμπα: «Δεν είναι μπουφές»

Φαγητό σε δίσκο
Φαγητό σε δίσκο /Φωτογραφία: Unsplash
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μια αγανακτισμένη σερβιτόρα έγινε viral αφού ξεμπρόστιασε δύο πελάτες που επιδόθηκαν σε ένα ξεδιάντροπο κόλπο για να μην πληρώσουν τα φαγητά τους.

Συγκεκριμένα, καταβρόχθισαν τα πιάτα και στη συνέχεια ζήτησαν επιστροφή χρημάτων επειδή «δεν τους άρεσε το φαγητό».

«Έφαγαν περίπου 7 διαφορετικά πιάτα» είπε η εξουθενωμένη σερβιτόρα, η οποία μοιράστηκε στο TikTok ένα βίντεο που έγινε viral. «Να σημειώσω: δεν δουλεύουμε σε μπουφέ. Αυτό δεν είναι μπουφές».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το βίντεο της σερβιτόρας που έγινε viral

Το βίντεο, το οποίο φαίνεται να έχει τραβηχτεί στην κουζίνα του εστιατορίου όπου εργάζεται, περιγράφει την απίστευτη απάτη: Το ζευγάρι παρήγγειλε ποτά και κυρίως πιάτα, και παραπονέθηκε ότι "ήταν απαίσια", αφού πρώτα είχε σχεδόν αδειάσει τα πιάτα.

«Να σημειώσω ότι το μπέργκερ είναι μισοφαγωμένο. Οι πατάτες έχουν εξαφανιστεί» εξηγεί η TikToker.

«Μου δίνει πίσω μισό μπέργκερ. Και λέω, "ΟΚ, δεν της άρεσε το μπέργκερ, εντάξει, της άρεσαν τουλάχιστον οι πατάτες". Το παίρνω πίσω και το βγάζω από τον λογαριασμό»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πελάτισσα επέστρεψε το μισοφαγωμένο μπέργκερ της και στη συνέχεια άρχισε να τρώει τη γαριδομακαρονάδα του συνοδού της, μόνο και μόνο για να πει ότι τη βρήκε «απαίσια» αφού είχε καθαρίσει το πιάτο.

«Η γαριδομακαρονάδα ήταν μισοφαγωμένη. Είχαν μείνει τρία μακαρόνια στο πιάτο» ξέσπασε η σερβιτόρα στο βίντεο. «Και λέω, "Ε, περίεργο, αλλά ΟΚ"».

Μέχρι να καθαριστούν και να διαγραφούν από τον λογαριασμό και τα πιάτα με τα ζυμαρικά, οι πελάτες φέρονται να ξεσπούσαν στα γέλια κάθε φορά που περνούσε από δίπλα τους.

«Και μετά κάθονται εκεί και γελάνε μαζί μου» λέει η σερβιτόρα.

Στο τέλος του βίντεο, η αγανακτισμένη εργαζόμενη στην εστίαση δηλώνει πως αυτού του είδους οι απατεωνιές είναι πολύ συχνές και ότι έχει πλέον φτάσει στα όριά της.

Φωτογραφία: Unsplash
Φωτογραφία: Unsplash
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Όταν πάτε σε εστιατόρια, παραγγέλνετε μια στοίβα πιάτα;» ρωτάει τους θεατές της. «Επειδή σκέφτεστε: "Ε, ας φάω ό,τι μπορώ και μετά το επιστρέφω". Γιατί έχει γίνει αυτό κανονικότητα; Συμβαίνει συνέχεια».

Τα σχόλια δεν άργησαν να έρθουν: «Πρέπει να σταματήσουμε να αφήνουμε τον κόσμο να ξεφεύγει με τέτοιες συμπεριφορές» έγραψε κάποιος. «Αν έχει φαγωθεί πάνω από το μισό πιάτο, δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων».

Άλλοι έστρεψαν τα πυρά τους στον μάνατζερ του καταστήματος, θεωρώντας πως δεν αντέδρασε όπως έπρεπε.

«Ο υπεύθυνός σου δεν τους μίλησε μετά τη δεύτερη επιστροφή;» αναρωτήθηκε κάποιος. «Αν το πιάτο είναι μισοφαγωμένο, ο δικός μου μάνατζερ δεν το σβήνει από τον λογαριασμό. Στην καλύτερη θα δώσει 10-15% έκπτωση αν υπάρξει έντονη αντίδραση. Αν πραγματικά δεν τους άρεσε, δεν θα το είχαν φάει. Απλώς ήθελαν τζάμπα φαγητό».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για την νεαρή, λέει ότι έμεινε άναυδη όταν ο μάνατζέρ της συμφώνησε πράγματι να αφαιρέσει όλα τα πιάτα από τον λογαριασμό ακόμα και την ώρα που οι πελάτες έπαιζαν «μουσικές καρέκλες» με τα πιάτα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ viral Φαγητό σερβιτόρα
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ