Milky Way: Ποιος είναι ο εκκεντρικός «Τζο»- Το «κλειστό» παιδί που άφησε την ιερατική σχολή για το θέατρο - iefimerida.gr

Milky Way: Ποιος είναι ο εκκεντρικός «Τζο»- Το «κλειστό» παιδί που άφησε την ιερατική σχολή για το θέατρο

Ο Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος
Ο Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος/ Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΖΑΧΟΥ

Ο Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος είναι ο πρωταγωνιστής της σειράς «Milky Way» όπου υποδύεται τον εκκεντρικό «Τζο». Ποιος είναι ο νεαρός ηθοποιός που δήλωσε στις Πανελλήνιες να γίνει ιερέας για να τον αφήσει η οικογένεια του να ασχοληθεί με το θέατρο.

Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Πέμπτης η σειρά του βραβευμένου με Χρυσό Φοίνικα, Βασίλη Κεκάτου, «Milky Way» και ένας από τους ρόλους που κέντρισε το ενδιαφέρον στο τηλεοπτικό κοινό είναι ο «Τζο». Ο 17χρονος Ιωσήφ, που θέλει να τον φωνάζουν «Τζο» και τον έστειλε η μητέρα του στο απομακρυσμένο χωριό λίγο πριν από την ενηλικίωση του, να γνωρίσει τον άξεστο αλλά κατά βάθος ευαίσθητο πατέρα του. Ο Τζο είναι ένα ανοιχτά queer gay αγόρι σε μία πολύ συντηρητική κοινωνία. Ο περίγυρος θορυβείται από το διαφορετικό στυλ του, τα βαμμένα νύχια και την φαινομενικά προκλητική συμπεριφορά του - που όμως είναι η άμυνά του για να επιβιώσει σε ένα τόσο ξένο για εκείνον περιβάλλον -σύμφωνα με τη περιγραφή του ρόλου του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τον εκκεντρικό «Τζο» υποδύεται ο νεαρός ηθοποιός, απόφοιτος του Ωδείου Αθηνών, Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος που κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις μέσα από το ρόλο του. Άλλωστε, ο ηθοποιός έχει παίξει στο θέατρο δίπλα στο Λάκη Λαζόπουλο και την Σοφία Φιλιππίδου, ενώ φέτος συμμετέχει στη θεατρική παράσταση «Δωδέκατη Νύχτα ή Ότι Επιθυμείται», στο Θέατρο Τέχνης σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα.

Τζο Milky Way
Ο Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος ως «Τζο» στο «Milky Way»

«Δήλωσα την ιερατική σχολή για να μου πει η οικογένεια μου «από το να γίνεις ιερέας ασχολείσου με το θέατρο»»

Ο Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος είναι ένας χαρισματικός νέος ηθοποιός που απολαμβάνει να βρίσκεται στη σκηνή και να υποδύεται ρόλους. Αν και πολύ «κλειστό» παιδί βρήκε τη δύναμη να βγει από τη «ζώνη ασφαλείας» και να ξεδιπλώσει τη πολύπλευρη προσωπικότητα και το ταλέντο του.

Πριν λίγους μήνες τον συνάντησα, για συνέντευξη στο Bovary.gr, και στην ερώτηση πώς ασχολήθηκε με την υποκριτική ο ίδιος είχε απαντήσει: «Ασχολήθηκα εντελώς τυχαία με την υποκριτική. Ήθελα πάντα να παίζω, αλλά ήμουν πολύ κλειστό παιδί, καθόμουν στο τελευταίο θρανίο μόνος, δεν ήμουν κοινωνικός και δεν είχα πολλές φιλίες. Όταν ήμουν μόνος στο σπίτι έβγαζα όλα όσα είχα μέσα μου: έπαιζα, χόρευα, έκανα ρόλους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα 16 μου, μια φίλη μού πρότεινε να παίξουμε σε μια σχολική γιορτή. Όταν ανέβηκα στη σκηνή και έπαιξα, έπαθα σοκ. Ήταν σαν να πήρα κάποιο δυνατό διεγερτικό. Είχα μουδιάσει χάνοντας πραγματικά την αίσθηση του χρόνου. Μου άρεσε τόσο πολύ όλο αυτό, που συμμετείχαμε και την επόμενη χρονιά. Κάπου εκεί είπα πως εγώ μάλλον θέλω να γίνω ηθοποιός. Άκουγα να μου λένε «είσαι καλός» και με επηρέασε θετικά. Τελειώνοντας το σχολείο, έδωσα εξετάσεις στη δραματική σχολή του Γιώργου Αρμένη, χωρίς να έχω χρήματα για να πληρώνω τα δίδακτρα μου, μιας και η οικογένεια δεν ήθελε να ασχοληθώ με τον συγκεκριμένο χώρο».

Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης
Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης

Προκειμένου να τον αφήσουν να γίνει ηθοποιός δήλωσε να μπει στη σχολή για ιερέας. «Ήθελα να τους το φέρω προ τετελεσμένου, για να μην έχουν επιλογή. Στις πανελλαδικές δήλωσα μόνο την ιερατική σχολή, όπου και πέρασα, για να μου πει η οικογένειά μου «από το να γίνεις ιερέας, ασχολήσου καλύτερα με το θέατρο». Παρόλο αυτά, μου είπαν να παρακολουθήσω κανονικά τη σχολή -χωρίς φυσικά να θέλω. Ειλικρινά, επίτηδες δήλωσα μόνο ιερατικών σπουδών, γιατί πίστευα πως δεν θα το ήθελαν οι δικοί μου.

Γράφτηκα για να πάρω το πάσο. Παράλληλα, γράφτηκα και σε δραματική σχολή, με την ελπίδα πως θα βρω μια δουλειά για να μπορέσω να πληρώνω τα δίδακτρα. Δεν βρήκα δουλειά, αγχώθηκα πάρα πολύ, γιατί έπρεπε να πληρώσω την εγγραφή και ζήτησα δανεικά από τη θεία μου, παρακαλώντας την να μην πει τίποτα. Ο καιρός περνούσε δεν έβρισκα δουλειά κι έτσι μίλησα στον κύριο Αρμένη, ο οποίος μου έδωσε υποτροφία. Όταν το ανακοίνωσα στους δικούς μου σοκαρίστηκαν. Στην πορεία, δεν συνέχισα στη συγκεκριμένη υποκριτική σχολή -δεν ήταν όπως την ήθελα. Έδωσα εξετάσεις στο Ωδείο Αθηνών και μετά από τρία χρόνια πήρα το πτυχίο. Από τότε ξεκίνησα να εργάζομαι» είχε αναφέρει ο ηθοποιός στην ίδια συνέντευξη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθώς δεν μπορούσε να βιοπορίζεται μόνο από το θέατρο ξεκίνησε να εργάζεται σε νυχτερινά μαγαζιά χτίζοντας μια ακόμα περσόνα. «Δεν μπορείς να ζήσεις από τα λεφτά του θεάτρου, δεν είναι καθόλου εύκολο. Για έναν ηθοποιό, όπως εγώ, που δεν είναι γνωστός, ούτε ανήκει σε μια ομάδα που ανεβάζει έργα, δεν είναι εύκολο μόνο από οντισιόν να βρίσκει δουλειά.

Δεν βιοπορίζομαι αποκλειστικά από το θέατρο ούτε έχω οικονομική υποστήριξη από την οικογένειά μου. Στα 23 μου ξεκίνησα να εργάζομαι νύχτα. Όλα αυτά τα χρόνια είχα ασχοληθεί με τον χορό, έκανα από σύγχρονο μέχρι μπαλέτο, και ήμουν στο Cinderella, στο Κολωνάκι, για πολλά χρόνια. Τυχαία ένα βράδυ πήγα για διασκέδαση, χόρευα σαν τρελός και ο υπεύθυνος μου είπε πως το επόμενο βράδυ πιάνω δουλειά ως χορευτής στο μαγαζί. Ήμουν λίγο διασκεδαστής. Για πέντε χρόνια ήταν η βασική μου δουλειά και το θέατρο ήταν κάτι έξτρα. Έχω δουλέψει νύχτα σε πολλά μαγαζιά, από την Αθήνα μέχρι τη περιφέρεια. Μάλιστα, είχα πάει μια φορά και Μύκονο -έφυγα πολύ γρήγορα δεν μου άρεσε καθόλου.

Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης
Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αγάπησα πολύ αυτήν τη δουλειά και μου έδωσε πολλά εφόδια σε σχέση με το θέατρο, την έκθεση ακόμα και για τις μεταμορφώσεις. Δεν είναι εύκολο να χορεύεις πάνω σε μια σκηνή και όλοι να σε κοιτάζουν και φυσικά να τους κρατήσεις το ενδιαφέρον. Μετά από ένα διάστημα, ξεκίνησα να πειραματίζομαι με κοστούμια. Άρχισα με ένα t-shirt, αθλητικά και σορτσάκι και μετά έβαλα τακούνια. Πλέον, αν δεν χορέψω πάνω σε τακούνια νομίζω πώς κάτι μου λείπει. Βαφόμουν, αγόραζα ρούχα κι έτσι έφτιαξα μια δική μου περσόνα. Πέρασα πάρα πολύ ωραία. Πλέον το κάνω πολύ αραιά» είχε αναφέρει ο ηθοποιός.

Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος: «Έχω αποδεχτεί τη σεξουαλικότητα μου»

Ο ηθοποιός έχει αποδεχτεί τον εαυτό του με αποτέλεσμα να μιλάει ελεύθερα χωρίς να κρύβεται. Ο ίδιος μου είχε αναφέρει: «Το δικό μου ταξίδι είναι λίγο ιδιαίτερο σε σχέση με το να καταλάβω αυτό που είμαι. Όλοι μας προσπαθούμε να καταλάβουμε ποιοι είμαστε και αλλάζουμε στο πέρασμα του χρόνου. Δεν είμαστε ένα πράγμα. Όλοι οι άνθρωποι έχουμε μέσα μας αρσενικά και θηλυκά χαρακτηριστικά -το να καταλάβω και να αποδεχτώ τη θηλυκότητα μέσα μου παραμένει ένα ταξίδι και έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Θα πρότεινα στον καθένα να το κάνει για να μάθει ποιος είναι πραγματικά.

Για μένα, είναι σημαντικό που έχω αποδεχτεί τη σεξουαλικότητα μου, ότι έχω καταφέρει να εκφράζομαι, να είμαι καλά με τον εαυτό μου και να διαπραγματευτώ, όταν αντιμετωπίζω ρατσιστικές συμπεριφορές. Τις προάλλες, περπατούσα χέρι-χέρι στο δρόμο με τον σύντροφο μου και μια κυρία σε μεγάλη ηλικία μας κοιτούσε πολύ έντονα. Όταν τη ρώτησα αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μου απάντησε πολύ ειρωνικά «σε κοιτάζω γιατί είσαι όμορφος». Τέτοιες συμπεριφορές τις αντιμετωπίζω σχεδόν καθημερινά -όχι μόνο εγώ και οι γυναίκες. Φοράει μια γυναίκα κοντή φούστα και σχολιάζουν πολύ χυδαία -συγγνώμη αυτό δεν είναι καμάκι. Δεν σημαίνει πως η γυναίκα έβαλε φούστα για να προκαλέσει ή να ακούσει χυδαία σχόλια από άντρες. Ούτε εγώ που περπατάω με το αγόρι μου στο δρόμο θέλω να προκαλέσω. Συμβαίνει επειδή δεν υπάρχει αποδοχή.

Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης
Φωτογραφία: Παναγιώτης Μάλλιαρης
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ας κάνουμε όλοι ένα ταξίδι μέσα μας για να καταλάβουμε πως η κοινωνία έχει πρόβλημα και θεωρεί «μειονότητες» πολλούς ανθρώπους, αλλά αν και εμείς οι «μειονότητες» δεν βγούμε μπροστά, αν δεν απαντήσω στην κάθε κυρία, τι θα γίνει; Σημασία έχει να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον, να κλείνουμε λίγο το στόμα μας και να μην ενοχλούμε τους άλλους. Κι εγώ δεν καταλαβαίνω πολλά πράγματα, χρειάζομαι χρόνο, όμως η πρόθεσή μου είναι να το καταλάβω και όχι να το κρίνω. Δεν χρειάζεται να λέμε την άποψη μας για όλα».

«Ο «Τζο» είναι ένας ρόλος που με αφορά προσωπικά. Παίζω τον άνθρωπο που θα ήθελα να είμαι...»

Ο Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος είχε αναφερθεί στο ρόλο του «Τζο» στην ίδια συνέντευξη: «Όταν διάβασα το έργο γοητεύτηκα από το πόσο καλογραμμένο είναι το κείμενο. Ταυτόχρονα, για μένα ήταν πολύ συγκινητικό γιατί είναι ένας ρόλος που με αφορά προσωπικά. Τα ζητήματα του «Τζο» είναι δύσκολα και τα έχω διαπραγματευτεί.

Σκηνή από τη σειρά
Σκηνή από τη σειρά

Όπως σου είπα, όταν ήμουν μικρός, ήμουν κλειστό παιδί και είχα σκεφτεί πως θα ήθελα να ήμουν πιο ροκ, πιο εξωστρεφής και να λέω «αυτός είμαι σε όποιον αρέσω». Οπότε, αυτός ο ρόλος μου «κούμπωσε» και μου προκάλεσε μια τρελή ικανοποίηση να παίξω τον άνθρωπο που θα ήθελα να είμαι. Σίγουρα, όταν ξεκινήσει να προβάλλεται η σειρά, θα συζητηθούν τα θέματα με τα οποία καταπιάνεται, καθώς αφορούν την κοινωνία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ