fbpx Personal trainer αποκαλύπτει το μυστικό για να «μεγαλώσετε τους γλουτούς σας» - Με απλές αλλαγές σε διατροφή και γυμναστική | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ

Personal trainer αποκαλύπτει το μυστικό για να «μεγαλώσετε τους γλουτούς σας» - Με απλές αλλαγές σε διατροφή και γυμναστική

Τα μυστικά για καλοσχηματισμένους γλουτούς
31|05|2020 | 18:12
Η 30χρονη γυμνάστρια από την Αυστραλία νιώθει άνετα με την εικόνα της και δικαίως!

Μια 30χρονη personal trainer από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας αποκάλυψε πως έκανε τους γλουτούς της ως το πιο δυνατό σημείο του σώματός της, μέσα σε τρία χρόνια, αλλάζοντας ολοκληρωτικά τη διατροφή αλλά και το καθημερινό πρόγραμμα γυμναστικής της. Το καλύτερο; Μπορείτε κι εσείς να τα καταφέρετε.

Συγκεκριμένα, η Σόφι Άλλεν μοιράστηκε στον λογαριασμό της στο Instagram δυο φωτογραφίες που δείχνουν πόσο πολύ έχει διαφοροποιηθεί το σώμα της μεταξύ 2017 και 2020, αποκαλύπτοντας τι ακριβώς άλλαξε, ώστε να φαίνεται αλλά και να αισθάνεται καλύτερα με το σώμα της.

«Το 2017, έκανα εξαντλητικές προπονήσεις και δεν έτρωγα», έγραψε η 30χρονη γυμνάστρια στο Instagram. Η Σόφι είπε ότι έκανε 5 - 6 φορές την εβδομάδα προπόνηση με βάρη, χωρίς ωστόσο να δίνει ιδιαίτερη σημασία στις επαναλήψεις. Όπως όμως αναφέρει η ίδια, όταν ανέβαινε στη ζυγαριά έβλεπε ότι έχανε περισσότερο μυικό βάρος παρά λίπος.

Στο μεταξύ, η δύναμή της παρέμενε στο ίδια επίπεδα, αν όχι λιγότερη, κάτι το οποίο οφείλεται, όπως τονίζει, σε «λάθος προπόνηση και διατροφή».

«Φυσικά, ο μυς χρειάζεται χρόνια για να χτιστεί και αυτό είναι που προσπαθώ - αλλά το έκανα ακολουθώντας ένα πρόγραμμα γυμναστικής για να αυξήσω τη δύναμή μου, να βελτιώσω την τεχνική μου και να αφαιρέσω όγκο. Οπότε οι συνεδρίες μου είχαν μεγαλύτερη ένταση», λέει χαρακτηριστικά η Σόφι.

Και φτάνουμε στο σήμερα, που όπως αναφέρει, κάνει λιγότερες προπονήσεις την εβδομάδα αλλά αυξάνει σταδιακά την ένταση των ασκήσεων. Αυτό σημαίνει ότι δουλεύει σταδιακά το μυοσκελετικό της σύστημα για την αύξηση της δύναμης και της αντοχής.

Με απλά λόγια, για να μεγαλώσετε τους μυς και να γίνετε πιο δυνατοί, πρέπει να κάνετε τους μυς να δουλεύουν πιο σκληρά από την τελευταία φορά που κάνατε γυμναστική. 

Παράλληλα κάνοντας σταδιακά πιο δύσκολη την προπόνησή της, η 30χρονη γυμνάστρια είπε ότι προχώρησε και σε άλλες αλλαγές.

Η Σόφι τρώει τώρα μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού - μεταξύ 1.400 και 1.800 θερμίδων την ημέρα, ανάλογα με την όρεξή της. Επίσης, δίνει μεγάλη σημασία στον ύπνο και προσπαθεί να κλείσει τουλάχιστον ένα οχτάωρο κάθε βράδυ, ενώ προσπαθεί επίσης να κάνει 10.000 βήματα την ημέρα.

«Η διατροφή είναι ζωτικής σημασίας για την αλλαγή του σωματότυπού μας», διευκρινίζει η Σόφι.«Προσπαθώ να επικεντρωθώ σε ένα διαφορετικό πράγμα κάθε εβδομάδα για να παραμένω συγκεντρωμένη. Αυτή την εβδομάδα, πρωταρχικό μου μέλημα είναι η διατροφή και η διατήρηση της στις 1.400 θερμίδες», συμπληρώνει. «Την επόμενη εβδομάδα, θα επικεντρωθώ στον ύπνο», προσθέτει.

Ένα τυπικό πλάνο διατροφής της περιλαμβάνει άφθονα φρέσκα φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνες και λιπαρούς υδατάνθρακες.

Όσον αφορά το είδος της προπόνησης, η ίδια παραδέχεται πως της αρέσει να «μεγαλώνουν» οι γλουτοί της και ότι οι ασκήσεις με κινήσεις τριπλής επέκτασης ποδιού όπως είναι το στεπ και τα καθίσματα, αποτελούν καλές επιλογές.

Χρειάζεται όμως ποικιλία. Η ίδια κάνει τουλάχιστον πέντε διαφορετικές ασκήσεις για γλουτούς σε έναν συνδυασμό τεσσάρων και τριών επαναλήψεων κάθε φορά.

Κι αν ακόμα το σκέφτεστε, σίγουρα οι φωτογραφίες με τους γλουτούς της στο Instagram θα σας πείσουν:

Γιατί κακά τα ψέματα, όταν οι γλουτοί είναι καλοσχηματισμένοι, τότε νιώθει κανείς πιο άνετα με την εικόνα του και η αυτοπεποίθηση αυξάνεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ