fbpx Λίπος στην κοιλιά και άλλα 9 σημάδια που δείχνουν ότι δεν παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη από τη διατροφή σας | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΥΓΕΙΑ
ΠΡΩΤΕΪΝΗ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Λίπος στην κοιλιά και άλλα 9 σημάδια που δείχνουν ότι δεν παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη από τη διατροφή σας

Μια γυναίκα πιάνει την κοιλιά της καθώς κάθεται στο γραφείο της
24|04|2019 | 09:43
10 σημάδια ότι χρειάζεστε περισσότερη πρωτεΐνη /Φωτογραφία: Shutterstock/Nok Lek

Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για τον οργανισμό μας καθώς εφοδιάζουν το σώμα με ενέργεια, αυξάνουν και επιδιορθώνουν τους μυς και επεξεργάζονται τα θρεπτικά συστατικά.

Οι πρωτεϊνικές ανάγκες κάθε ανθρώπου εξαρτώνται από το βάρος και την ηλικία του.

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους οι άνδρες πρέπει να τρώνε περίπου 140 γραμμάρια πρωτεΐνης την ημέρα και οι γυναίκες 110 γραμμάρια.

Είναι γνωστό πως τις πρωτεΐνες τις προσλαμβάνουμε τρώγοντας κρέας. Οι χορτοφάγοι, μπορούν να την βρουν σε άλλα τρόφιμα. Μερικά τρόφιμα που την περιλαμβάνουν είναι τα αβγά, οι ξηροί καρποί, η βρώμη, το τυρί, τα δημητριακά, το κινόα και τα λαχανικά, όπως το κουνουπίδι και τα λαχανάκια Βρυξελλών.

Οταν οι άνθρωποι δεν λαμβάνουν αρκετές πρωτεΐνες από τη διατροφή τους, εκδηλώνουν μια σειρά συμπτωμάτων.

Διαβάστε τα 10 σημάδια που δείχνουν ότι δεν τρώτε αρκετή πρωτεΐνη στο Bovary.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ