5+1 φρούτα που βοηθούν στο κάψιμο λίπους στην περιοχή της κοιλιάς | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr

5+1 φρούτα που βοηθούν στο κάψιμο λίπους στην περιοχή της κοιλιάς

Τα φρούτα που βοηθούν στο κάψιμο λίπους στην κοιλιά
Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οταν πρόκειται για δίαιτα, αυτά που τρώτε είναι εξίσου σημαντικά με αυτά που αποφεύγετε να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας. Και τα φρούτα δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αποκλείονται, αλλά αντιθέτως βοηθούν πολύ να χάσετε βάρος.

Χαμηλά σε θερμίδες και γεμάτα με θρεπτικά συστατικά, τα φρούτα βοηθούν πολύ στο κάψιμο λίπους ειδικά από την περιοχή της κοιλιάς. Είτε πρόκειται για πρωινό, μεσημεριανό ή δείπνο, είτε ως ενδιάμεσο σνακ προκαλούν γρήγορα κορεσμό και σας κρατούν χορτάτους για πολύ ώρα. Ποια είναι όμως εκείνα τα φρούτα τα οποία καταναλώνοντάς επιταχύνετε την απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τα φρούτα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλλά βρίσκονται επίσης στην κορυφή εκείνης της λίστας που καίνε το λίπος. Και αυτό επειδή αυτός ο καρπός τους έχει υψηλές ποσότητες σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι μονοακόρεστα λίπη, υγιή για το σώμα. Τα αβοκάντο βοηθούν επίσης στην αύξηση του ρυθμού με τον οποίο το λίπος μετατρέπεται σε ενέργεια, ενισχύοντας έτσι τον μεταβολισμό. Παράλληλα ενισχύουν ορισμένες ορμόνες που βοηθούν περαιτέρω την απώλεια βάρους τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες.

Μήλα

Τα μήλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και έχουν λίγες θερμίδες - αυτά τα καθιστούν ένα υπέροχο σνακ και είναι ότι ακριβώς χρειάζεστε για να νιώσετε ενέργεια και να μείνετε μακριά από το τσιμπολόγημα. Είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνες B και C, αντιοξειδωτικά και ανόργανα άλατα που βοηθούν στη διατήρηση της ενέργειας του σώματός.

Βατόμουρα

Όλα τα μούρα είναι καλά για το σώμα, αλλά τα βατόμουρα είναι τα καλύτερα γιατί έχουν αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και φυτικές ίνες. Εχουν μάλιστα τη μεγαλύτερη συγκέντρωση αντιοξειδωτικών, ειδικά φλαβονοειδών καθώς επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες C και K, όπως και τα άλλα μούρα.

Γκρέιπφρουτ

Σύμφωνα με ειδικούς, εάν τρώτε καθημερινά γκρέιπφρουτ, μπορείτε πραγματικά να δείτε μεγάλη διαφορά στο βάρος σας, χωρίς να χρειαστεί κάποια άλλη μεγάλη αλλαγή στη διατροφή. Η υψηλή περιεκτικότητα σε νερό στα γκρέιπφρουτ βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού, στην ενυδάτωση και στον κορεσμό. Επιπλέον, τα ένζυμα καύσης λίπους στα γκρέιπφρουτ τα καθιστούν σούπερ τροφή για απώλεια βάρους στην περιοχή της κοιλιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ρόδι

Σύμφωνα με μελέτες, το αντιοξειδωτικό πολυφαινόλες που συμπεριλαμβάνονται σε αυτό το φρούτο βοηθούν στην ενίσχυση του μεταβολισμού και επιτρέπουν στο σώμα να απαλλαγεί από τις τοξίνες. Επιπλέον τα ρόδια βοηθούν στη μείωση της όρεξής. Γι' αυτό και συνιστάται να πίνετε ένα ποτήρι χυμό ρόδι για πρωινό ή να το προσθέσετε στη σαλάτα σας πριν το μεσημεριανό γεύμα.

Καρπούζι

Το καρπούζι είναι το φρούτο που μπορείτε να τρώτε όλο το καλοκαίρι για να ξεφορτωθείτε όλα αυτά τα επιπλέον κιλά του χειμώνα. Ακόμα κι αν έχει μικρή περιεκτικότητα σε σάκχαρα, η περιεκτικότητα του σε νερό ενυδατώνει και αποτοξινώνει και καλύπτει το αίσθημα για κάτι γλυκό.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Διατροφή φρούτα κοιλιά
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ