Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Μία υπερηρωίδα στο σήμα -Θα δημοπρατηθεί για κακοποιημένες γυναίκες - iefimerida.gr

Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Μία υπερηρωίδα στο σήμα -Θα δημοπρατηθεί για κακοποιημένες γυναίκες

Το πόστερ του 63ου Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Θεσσαλονικης
Το πόστερ του 63ου Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Θεσσαλονικης
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

To φετινό πόστερ του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης έχει πρωταγωνίστρια μία βιονική γυναικα.

Το πόστερ του ΦΚΘ υπογράφει ο εικαστικός και visual artist Δημήτρης Τριμίντζιος (Taxis). Το φετινό ΦΚΘ θα διεξαχθεί 3 με 13 Νοεμβρίου

Το σκεπτικό για το πόστερ του 63ου ΦΚΘ

Μία γυναικεία φιγούρα αιωρείται πάνω από την πόλη. Πηγή της ζωής και πυρήνας του κόσμου μας, μαγνητίζει και έλκει όσα μας περιβάλλουν και μας ορίζουν. Το πόστερ του 63ου ΦΚΘ επαναδιαπραγματεύεται την αναπαράσταση της γυναίκας. Είναι η υπερηρωίδα της πραγματικής ζωής, που ξεπερνά και υπερβαίνει τους αμέτρητους ρόλους που της έχουν ανατεθεί. Που απαιτεί από τον καθένα μας και όλους μαζί να τη δούμε επιτέλους μέσα από ένα καινούργιο βλέμμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρωτότυπο έργο ζωγράφισε ο εικαστικός σε πίνακα, ακρυλικό σε χαρτί και θα εκτεθεί στο 63ο Φεστιβάλ, στο MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών.

Σε δημοπρασία η αφίσα του ΦΚΘ

Στη συνέχεια ο καλλιτέχνης θα παραχωρήσει το έργο του στο Φεστιβάλ, προκειμένου να βγει σε δημοπρασία, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν για την υποστήριξη κακοποιημένων γυναικών.

Το πόστερ του 63ου ΦΚΘ επαναδιαπραγματεύεται την αναπαράσταση της γυναίκας
Το πόστερ του 63ου ΦΚΘ επαναδιαπραγματεύεται την αναπαράσταση της γυναίκας
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιογραφικό του καλλιτέχνη, πίσω από το πόστερ του ΦΚΘ

O Δημήτρης Τριμίντζιος (Taxis) γεννήθηκε στην Πολωνία το 1983, σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνα. Η ενασχόλησή του με το γκράφιτι ξεκίνησε από πολύ νεαρή ηλικία, ενώ από το 2005 δημιουργεί ως street artist. Το 2002, διακρίθηκε στο διαγωνισμό κόμιξ νέων ταλέντων του περιοδικού 9 της Ελευθεροτυπίας, ενώ από το 2005 άρχισε να δημοσιεύει κόμιξ στο διάσημο περιοδικό Βαβέλ.

Ο Δημήτρης Τριμίντζιος έχει εικονογραφήσει για τη LIFO, το περιοδικό ΣΙΝΕΜΑ, το Don’t Panic, κ.α. Επίσης, είχε αναλάβει τη διεύθυνση φωτογραφίας στη μεγάλου μήκους ταινία Μια ροζ παραμάνα του Νίκου Πομώνη που είχε αποσπάσει ειδική μνεία στο τμήμα Digital Wave του 47ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ενώ συνεργάστηκε και στα σκηνικά της ταινίας Ροζ του Αλέξανδρου Βούλγαρη.

Από το 2005 μέχρι το 2009 συμμετείχε στο διεθνές φεστιβάλ κόμιξ της Βαβέλ, καθώς και σε μια σειρά από εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό (1η Biennale Νέων Καλλιτεχνών, 7PLY Project, Remap, κ.α.). Επιπλέον, έχει συνεργαστεί με την καλλιτεχνική ομάδα του GPO Crew, έχοντας παράλληλα ασχοληθεί και με την τέχνη του τατουάζ, στην ομάδα του NICO Tattoo Crew.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ