Ζαχαράκη: Κάνουμε το επόμενο βήμα για την αναβάθμιση λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ - iefimerida.gr

Ζαχαράκη: Κάνουμε το επόμενο βήμα για την αναβάθμιση λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ

Σοφία Ζαχαράκη
Σοφία Ζαχαράκη / (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία θα εκσυγχρονίσει τη λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ προχωρά το Υπουργείο Παιδείας, με δικαιούχο την Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε..

Η ψηφιακή αυτή πλατφόρμα, θα επιταχύνει τις διαδικασίες υποβολής αιτήσεων, παρέχοντας ένα σύγχρονο εργαλείο, στο οποίο θα συγκεντρώνεται όλη η πληροφορία, θα εξορθολογήσει και θα συντομεύσει τους χρόνους αναμονής για την αξιολόγηση των μαθητών /τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και θα συνεισφέρει στη βελτίωση των εκπαιδευτικών
αποτελεσμάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα δημιουργείται φάκελος για κάθε μαθητή/τρια

Ειδικότερα, στην πλατφόρμα, συνολικού προϋπολογισμού 3,4 εκατ. ευρώ (3.470.760,00) και με χρηματοδότηση από το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025,
θα δημιουργείται ατομικός φάκελος για κάθε μαθητή/τρια.

Κατόπιν θα υποβάλλεται αίτημα για αξιολόγηση του μαθητή/τριας με τα σχετικά δικαιολογητικά, καθώς και, δεδομένα και πιστοποιητικά πολλά εκ των οποίων θα αντλούνται από άλλα πληροφοριακά συστήματα προκειμένου να εκδίδονται τεκμηριωμένες αξιολογικές εκθέσεις από τις διεπιστημονικές ομάδες των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. βάσει συγκεκριμένων εργαλείων αξιολόγησης.

Διαβαθμισμένη πρόσβαση ώστε να μην αλλοιώνεται η πληροφορία

Επίσης, θα υπάρχει διαβαθμισμένη πρόσβαση ώστε να μην αλλοιώνεται η πληροφορία σε διάφορα στάδια και με όσους εμπλέκονται στη διαδικασία, καθώς και, προτυποποιημένα έντυπα ώστε να ακολουθούνται κοινές διαδικασίες αξιολόγησης μαθητών/τριών από το σύνολο των 71 ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
της χώρας.

Παράλληλα, θα αναρτώνται τα εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τα οποία εκπονούνται από τους εκπαιδευτικούς με την υποστήριξη στελεχών των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και αφορούν στην υποστήριξη της μαθησιακής
διαδικασίας και την ένταξη και τη συμπερίληψη των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο εκπαιδευτικό σύστημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ