Σκληρή απάντηση Καραμανλή στο ΚΙΝΑΛ: Τα λεωφορεία είναι απολύτως ασφαλή -Γίνεστε ουρά του ΣΥΡΙΖΑ - iefimerida.gr

Σκληρή απάντηση Καραμανλή στο ΚΙΝΑΛ: Τα λεωφορεία είναι απολύτως ασφαλή -Γίνεστε ουρά του ΣΥΡΙΖΑ

Κωστας Καραμανλής
Κώστας Καραμανλής / Φωτογραφία: ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Την άμεση αντίδραση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή προκάλεσαν τα «πυρά» του ΚΙΝΑΛ για τα νέα λεωφορεία.

Το ΚΙΝΑΛ, υπενθυμίζεται, νωρίτερα υποστήριξε ότι τα 40 λεωφορεία που παρέλαβε η κυβέρνηση είναι ακατάλληλα και «δεν πληρούν τον απαράβατο όρο που έθεσε το Ελεγκτικό Συνέδριο για να υπογραφεί η σύμβαση, ότι ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα πλευρικά παράθυρα θα πρέπει να είναι ανοιγοκλειόμενα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην απάντησή του, ο υπουργός Κώστας Καραμανλής αναφέρει πως «το ότι το ΚΙΝΑΛ αποφάσισε να γίνει “ουρά” του ΣΥΡΙΖΑ είναι γνωστό και θα το κρίνουν οι πολίτες. Όμως πλέον υιοθετεί και τις πρακτικές του: αντιπολίτευση της μιζέριας και fake news. Αφού κατέρρευσε το αφήγημά τους ότι δήθεν δεν έχουν αυξηθεί τα δρομολόγια των λεωφορείων της Αθήνας, τώρα καταφεύγουν στην ανεύθυνη κινδυνολογία ότι δήθεν τα νέα λεωφορεία δεν είναι ασφαλή για τη δημόσια υγεία».

Καραμανλής: Είναι απολύτως ασφαλή τα λεωφορεία

Ο κ. Καραμανλής παραθέτει στη συνέχεια τα σημεία που, όπως λέει, αποτελούν την αλήθεια:

  • Όσο κι αν ενοχλεί όσους βάζουν τα μικροκομματικά τους συμφέροντα πάνω από το καλό των πολιτών, τα 300 λεωφορεία που προμηθευόμαστε με leasing, μέρα με τη μέρα πυκνώνουν και περισσότερο τα δρομολόγια των πιο επιβαρυμένων γραμμών.
  • Ασφαλώς και είναι απολύτως ασφαλή. Είναι, άλλωστε, πολύ πιο σύγχρονα και νεότερα από όλα τα υπόλοιπα οχήματα του στόλου που παραλάβαμε το 2019.
  • Ασφαλώς και διαθέτουν ανοιγοκλειόμενα παράθυρα. Όπως είναι γνωστό, πολλά από αυτά τα οχήματα δεν είχαν αυτό το χαρακτηριστικό από κατασκευής τους –κάτι συνηθέστατο στα σύγχρονα  λεωφορεία–, αλλά παρ' όλα αυτά γίνεται σταδιακά η ανάλογη μετατροπή στην Ελλάδα, η οποία βέβαια απαιτεί κάποιο χρόνο.
  • Τηρούνται όλες οι προβλέψεις των εγκρίσεων τύπου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα προμηθευόμενα λεωφορεία. Η δε τήρηση των δικαστικών αποφάσεων είναι αυτονόητη.
  • Η ουσία είναι ότι παραλάβαμε 850 λεωφορεία στο δρόμο, σήμερα έχουμε φτάσει στα 1.290 και σύντομα θα ξεπεράσουμε τα 1.500. Σε σχέση μόλις με τον περασμένο Σεπτέμβριο, έχουμε αυξήσει τα καθημερινά δρομολόγια κατά 3.400 και σύντομα θα φτάσουμε περίπου στις 7.000. Κάναμε προσλήψεις μετά από πάνω από 10 χρόνια. Όλα αυτά, εν μέσω πανδημίας. Δεν έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα, αλλά έχουμε σχέδιο και προσπαθούμε κάθε μέρα με πράξεις, όχι με εύκολα λόγια.

«Το τελευταίο είναι αυτό που περισσότερο από όλα ενδιαφέρει τους πολίτες. Αλλά προφανώς είναι και αυτό που περισσότερο από όλα ενοχλεί την αντιπολίτευση. Ας μας πουν, λοιπόν, τι θέλουν. Να μην κυκλοφορούν τα νέα λεωφορεία στους δρόμους; Να ακυρώσουμε προσλήψεις, συμπράξεις με ΚΤΕΛ και leasing; Να αφήσουμε πάλι τον στόλο να ρημάζει, χωρίς συντήρηση; Τότε θα είναι ευχαριστημένοι; Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη», καταλήγει ο κ. Καραμανλής.

Η απάντηση του ΚΙΝΑΛ

Το Κίνημα Αλλαγής απάντησε στον υπουργό Μεταφορών, με ανακοίνωση:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η απάντηση του κ. Υπουργού Μεταφορών προδίδει τον πανικό του, μετά την σημερινή αποκάλυψή μας.

Παραδέχθηκε ότι παρέλαβε τα νέα οχήματα χωρίς όλα τα παράθυρα ανοιγοκλειόμενα, όπως απαιτεί η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Θα γίνει σταδιακά η μετατροπή στην Ελλάδα, μετά από καιρό, λέει ο ίδιος τώρα. Αυτό όμως σημαίνει ότι δεν πρέπει να τα παραλάβει η ΟΣΥ, μέχρι την μετασκευή τους.

Καλά ξεμπερδέματα με την ανικανότητά του».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ