«Πυρά» Φίλη για τα μέτρα: Με Μαγιορκίνηδες θα δώσουμε τη μάχη κατά της πανδημίας; -Έχετε ρίξει λευκή πετσέτα | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | iefimerida.gr

«Πυρά» Φίλη για τα μέτρα: Με Μαγιορκίνηδες θα δώσουμε τη μάχη κατά της πανδημίας; -Έχετε ρίξει λευκή πετσέτα

Ο Νίκος Φίλης
Ο Νίκος Φίλης στη Βουλή / Φωτογραφία: EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σφοδρά πυρά κατά της κυβέρνησης, του υπουργείου Παιδείας αλλά και του καθηγητή Γκίκα Μαγιορκίνη εξαπέλυσε ο Νίκος Φίλης του ΣΥΡΙΖΑ.

O βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Παιδείας υποστήριξε ότι στοιβάζονται 25 και περισσότεροι μαθητές στις σχολικές αίθουσες, ενώ ζήτησε τα επίσημα στοιχεία για τα κρούσματα στα σχολεία, αφήνοντας να εννοηθεί ότι μπορεί να αποκρύπτονται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Δώστε μας τους αριθμούς των παιδικών κρουσμάτων. Τα κρύβετε και πρέπει να κάνουμε ανασκαφές για να τα βρούμε. Η κοινωνία είναι αντιμέτωπη με το τέταρτο κύμα και τα σχολεία είναι μέσα σε αυτό» ανέφερε χαρακτηριστικά, απευθυνόμενος στην υφυπουργό Παιδείας Ζέττα Μακρή -η οποία απάντησε ότι ο αριθμός των κρουσμάτων στα σχολεία είναι μικρός.

Σε εκείνο το σημείο, ο κ. Φίλης έστρεψε την κριτική του στον καθηγητή Επιδημιολογίας του ΕΚΠΑ, Γκίκα Μαγιορκίνη. Συγκεκριμένα, απευθυνόμενος στην κυρία Μακρή, είπε ότι «η θεωρία του κ. Μαγιορκίνη είναι ανάξια απαντήσεως. Δείχνει ότι ορισμένοι οι οποίοι διαδραματίζουν επιστημονικό ρόλο μέσα στην πανδημία διαδραματίζουν και κομματικό ρόλο. Με Μαγιορκίνηδες θα δώσουμε τη μάχη κόντρα στην πανδημία;».

Ο Νίκος Φίλης, μεταξύ άλλων, είπε -προς την κυρία Μακρή- ότι «είστε εκτός τόπου και χρόνου» και πως οι κυβερνητικοί χειρισμοί δείχνουν ότι «ρίξατε λευκή πετσέτα».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ