Βουλή: Σήμερα στην Ολομέλεια οι κυρώσεις τροποποίησης των συμβάσεων για την κατασκευή του βόρειου τμήματος του Ε-65 - iefimerida.gr

Βουλή: Σήμερα στην Ολομέλεια οι κυρώσεις τροποποίησης των συμβάσεων για την κατασκευή του βόρειου τμήματος του Ε-65

έδρανα σε άδεια Βουλή
EUROKINISSI/ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με την παρουσία και τοποθέτηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, διεξάγεται σήμερα η συζήτηση στη Βουλή και ψήφιση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την κύρωση των συμβάσεων τροποποίησης που αφορούν την κατασκευή του βόρειου οδικού άξονα του Ε-65.

Ένα έργο που έπειτα από 10 σχεδόν χρόνια αβεβαιότητας εισέρχεται πλέον σε τροχιά ολοκλήρωσης, καθώς ύστερα από δύο χρόνια συστηματικής δουλειάς, με αλλεπάλληλες επαφές και διαπραγματεύσεις με την ΕΕ, τελικά έλαβε το πολυπόθητο «πράσινο» φως και θα χρηματοδοτηθεί εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης και χωρίς να απαιτηθούν εθνικοί πόροι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο βόρειος οδικός άξονας του Ε-65 ξεκινά από τα Τρίκαλα και ενώνεται με την Εγνατία, έχει μήκος 70,5 χιλιομέτρων. Θα είναι ένας υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος με διατομή δύο συν δύο λωρίδες και ΛΕΑ, η διάρκεια κατασκευής του εκτιμάται στα τρία χρόνια και είναι προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ, ενώ έχουν προϋπολογιστεί και περίπου 38 εκατ. ευρώ επιπλέον για τις απαλλοτριώσεις και τις αρχαιολογικές εργασίες που μπορεί να προκύψουν.

Πολλαπλά αναπτυξιακό το έργο αυτό

Στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, επί της Αρχής του νομοσχεδίου τάχθηκαν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ καταψήφισαν με διαφορετικό σκεπτικό ΚΚΕ και ΜέΡΑ 25, ενώ η Ελληνική Λύση έχει επιφυλαχθεί για να τοποθετηθεί σήμερα κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια.

Το έργο αυτό έχει κριθεί πολλαπλά αναπτυξιακό, καθώς όχι μόνο θα προσφέρει ασφαλείς και φιλικές στο περιβάλλον μετακινήσεις από και προς την Μακεδονία ή τις καλύτερες και ταχύτερες συνδέσεις με την Ιταλία, μέσω του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, τα δυτικά Βαλκάνια και μέσω αυτών στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη, αλλά παράλληλα θα προσφέρει στήριξη στη Δυτική Μακεδονία σε μια κρίσιμη περίοδο αυτής της απολιγνιτοποίησης, καθώς θα διευκολύνει και θα ενθαρρύνει νέες εταιρείες να εγκατασταθούν εκεί και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας.

Στο νομοσχέδιο δεν έχει κατατεθεί μέχρι αυτή την στιγμή καμία άλλη υπουργική ή βουλευτική τροπολογία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Βουλή Ε-65 αυτοκινητόδρομος
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ