fbpx Σίγουρο αδυνάτισμα εξασφαλίζει η γυμναστική πριν το πρωινό υποστηρίζουν οι ειδικοί | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΥΓΕΙΑ
ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΠΡΩΙΝΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

Σίγουρο αδυνάτισμα εξασφαλίζει η γυμναστική πριν το πρωινό υποστηρίζουν οι ειδικοί

Σίγουρο αδυνάτισμα εξασφαλίζει η γυμναστική πριν το πρωινό υποστηρίζουν οι ειδικ
31|10|2012 | 13:30
Σίγουρο αδυνάτισμα εξασφαλίζει η γυμναστική πριν το πρωινό υποστηρίζουν οι ειδικ

Νέα Βρετανική μελέτη δίνει σίγουρη λύση για αδυνάτισμα, αποδεικνύοντας ότι τελικά η πρωινή άσκηση με άδειο στομάχι μας αδυνατίζει πολύ περισσότερο. Σύμφωνα με τους ερευνητές όσοι κάνουν πρωινή γυμναστική όχι μόνο καίνε περισσότερο σωματικό λίπος, ιδίως στην κοιλιά, αλλά παρουσιάζουν και μεγαλύτερη μείωση στα λιπίδια του αίματος που βουλώνουν τις αρτηρίες.

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης, με επικεφαλής τον δρ Τζέισον Γκιλ, υποστηρίζουν ότι μολονότι η άσκηση είναι ωφέλιμη ανεξαρτήτως ώρας όμως πριν από το πρωινό έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι αναγκάζει τον οργανισμό να βασιστεί στα αποθέματα λίπους του.

«Όταν ο κόσμος μιλάει για αδυνάτισμα, εννοεί ότι θέλει να χάσει λίπος – και αυτό φαίνεται ότι μπορεί να παράσχει καλύτερα η γυμναστική με άδειο στομάχι», πρόσθεσε.

Η έρευνα έγινε σε 10 νεαρούς άντρες, οι οποίοι επισκέφθηκαν τρεις φορές το εργαστήριο του δρος Γκιλ στο Ίδρυμα Καρδιαγγειακών & Ιατρικών Επιστημών του πανεπιστημίου. Και στις τρεις επισκέψεις, οι εθελοντές έφαγαν πρωινό, αλλά κατά την πρώτη επίσκεψη, δεν γυμνάστηκαν. Κατά την δεύτερη έκαναν πρώτα μία ώρα βάδην και κατά την τρίτη έκαναν πάλι βάδην, αλλά μετά το πρωινό.

Μετρώντας τις καύσεις λίπους, οι επιστήμονες παρατήρησαν ότι ήταν ασφαλώς αυξημένες σε όλους τις ημέρες, αλλά όταν ασκήθηκαν πριν φάνε πρωινό, έκαναν κατά 33% περισσότερες καύσεις απ' ό,τι όταν ασκήθηκαν μετά το πρωινό γεύμα.

Αιματολογικές εξετάσεις έδειξαν επίσης ότι την ημέρα που προπονήθηκαν νηστικοί παρουσίασαν μεγαλύτερη μείωση στα επίπεδα των λιπιδίων (χοληστερόλη, τριγλυκερίδια) απ' ότι στις άλλες φορές.

Μπορεί οι εθελοντές να έκαναν μόνο βάδην, όμως ο δρ Γκιλ εξηγεί ότι εξίσου ασφαλής και αποδοτική θα ήταν και η πιο σκληρή προπόνηση με άδειο στομάχι, αν λάβουμε υπόψιν ότι το σώμα μπορεί να αντέξει 90 λεπτά έως 2 ώρες άσκηση, πριν χρειασθεί ενέργεια (θερμίδες).

ΣΧΟΛΙΑ