Παρίσι: Αλλάζουν τα ονόματα στους τερματικούς σταθμούς του αεροδρομίου «Σαρλ ντε Γκωλ» - iefimerida.gr

Παρίσι: Αλλάζουν τα ονόματα στους τερματικούς σταθμούς του αεροδρομίου «Σαρλ ντε Γκωλ»

Χώρος που οδηγεί προς τις πύλες αναχώρησης στο αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκωλ του Παρισιού
Χώρος που οδηγεί προς τις πύλες αναχώρησης στο αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκωλ του Παρισιού / shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε αεροδρόμια με πολλούς τερματικούς σταθμούς που απέχουν μεταξύ τους χιλιόμετρα, το να βρει γρήγορα ο επιβάτης τον σωστό είναι εξαιρετικά σημαντικό. Εκεί στοχεύουν οι υπεύθυνοι στο Σαρλ ντε Γκωλ του Παρισιού.

Έτσι αποφάσισαν να βάλουν τέλος στο σύστημα αρίθμησης τύπου 2A, 2B και 2G, που μπερδεύει επιβάτες. Η διοίκηση του Διεθνούς Αεροδρομίου του Παρισιού, Σαρλ ντε Γκωλ θα μετονομάσει τους τερματικούς της σταθμούς σε αριθμούς μόνο, από το 1 στο 7, ένα «σοκ απλούστευσης» που θα τεθεί σε ισχύ τον Μάρτιο του 2027, ανακοίνωσε σήμερα ο φορέας εκμετάλλευσης του αεροδρομίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σήμερα, οι τερματικοί σταθμοί του μεγαλύτερου αεροδρομίου της Γαλλίας φέρουν αριθμούς που κυμαίνονται από το 1, για το πρώτο τερματικό του αεροδρομίου που εγκαινιάστηκε το 1974, έως το 3, με πολλαπλές παραλλαγές του 2 σε διαφορετικά κτίρια: 2A, 2B, 2C, 2F, ακόμη και 2EK, 2EL, 2EM…

Σύμφωνα με την Groupe ADP, «σε διάφορες έρευνες αξιολογήσεων από πελάτες, πολλοί επιβάτες, ιδιαίτερα διεθνείς και επιβάτες με πτήσεις ανταπόκρισης, λένε ότι δυσκολεύονται να προσανατολιστούν και να βρουν τον προορισμό τους μέσα στο αεροδρόμιο». Το Σαρλ ντε Γκωλ εξυπηρέτησε περίπου 70 εκατομμύρια ταξιδιώτες το 2024.

Ακόμα πιο σημαντικό για τους ταξιώτες που αλλάζουν πτήση

Στόχος των νέων αριθμήσεων είναι να κάνουν τις μετακινήσεις «απόλυτα κατανοητές για όλους τους επιβάτες, ειδικά τους επιβάτες με πτήσεις ανταπόκρισης, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 30% των καθημερινών επιβατών» που χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο, ανακοίνωσε η ADP.

Από εδώ και στο εξής, «οι τερματικοί σταθμοί θα φέρουν μόνο έναν αριθμό, αντί για έναν αριθμό ή/και ένα γράμμα» και «η αρίθμηση των τερματικών σταθμών θα ακολουθεί τη ροή των επιβατών που φτάνουν στο αεροδρόμιο οδικώς και με το RER (δίκτυο προαστιακού σιδηροδρόμου)».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, ο Τερματικός Σταθμός "1" θα διατηρήσει την ονομασία του, αλλά «κάθε επόμενος τερματικός σταθμός θα αριθμείται, σε αύξουσα σειρά», έως το 7. Για παράδειγμα, ο τρέχων Τερματικός Σταθμός "2E" θα γίνει Τερματικός Σταθμός "5" και ο "2F" θα γίνει Τερματικός Σταθμός "6".

Οι χώροι επιβίβασης, μόλις ολοκληρωθούν οι έλεγχοι ασφαλείας, θα λάβουν ξεχωριστά γράμματα.

Σύνδεση με το κέντρο του Παρισιού σε 20'

Η προθεσμία του Μαρτίου 2027 επιλέχθηκε από την ADP για να συμπέσει με το προγραμματισμένο άνοιγμα της απευθείας σιδηροδρομικής γραμμής CDG Express, η οποία θα συνδέει το Σαρλ ντε Γκωλ με τον σιδηροδρομικό σταθμό Γκαρ ντε λ'Εστ του Παρισιού σε 20 λεπτά, με τα τρένα να εκτελούν δρομολόγια κάθε 15 λεπτά.

Η ADP, η οποία ανήκει κατά 50,6% στο κράτος, δήλωσε ότι το έργο αυτό θα περιλαμβάνει την αντικατάσταση ή την εγκατάσταση 3.000 πινακίδων στους τερματικούς σταθμούς και 600 στους χώρους στάθμευσης, εκτός από 250 οδικές πινακίδες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία υποσχέθηκε επίσης ότι αυτό το «μπιγκ μπανγκ» θα «αποτελέσει το σημείο εκκίνησης για έναν πλήρη μετασχηματισμό της εξυπηρέτησης των ταξιδιωτών μέσα στα επόμενα χρόνια».

Με στοιχεία από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ