Μήνυσαν παμπ στην Αγγλία που τους κατηγόρησε εσφαλμένα ότι δεν πλήρωσαν τον λογαριασμό - Πόση αποζημίωση πήραν - iefimerida.gr

Μήνυσαν παμπ στην Αγγλία που τους κατηγόρησε εσφαλμένα ότι δεν πλήρωσαν τον λογαριασμό - Πόση αποζημίωση πήραν

Η παμπ που κατηγόρησε εσφαλμένα τους πελάτες ότι έφαγαν και έφυγαν χωρίς να πληρώσουν
Η παμπ που κατηγόρησε εσφαλμένα τους πελάτες ότι έφαγαν και έφυγαν χωρίς να πληρώσουν /Φωτογραφία: Facebook
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:
ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΡΣΕΝΙΟΥ

Μια οικογένεια που κατηγορήθηκε άδικα ότι έφυγε από μία παμπ χωρίς να πληρώσει το λογαριασμό των 150 λιρών, κέρδισε αποζημίωση 75.000 λιρών.

Ο Πίτερ και η Αν ΜακΤζιρ με τα δύο τους παιδιά επισκέφθηκαν τον περασμένο Ιούλιο την παμπ «Horse and Jockey» στο Ταϊντσγουόλ του Ντερμπισάιρ, όπου έφαγαν δύο μπριζόλες ribeye των 27 λιρών με όλα τα συνοδευτικά και άλλες δύο μπριζόλες Derbyshire αξίας 15,25 λιρών έκαστος συνοδευόμενα από μπίρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δημοσίευσαν φωτογραφίες της οικογένειας κατηγορώντας τους πως έφυγαν χωρίς να πληρώσουν

Το σύνολο του λογαριασμού τους ανήλθε στις 150 λίρες με το εστιατόριο να προχωρά στη δημοσίευση πλάνων από κάμερες κλειστού κυκλώματος στο λογαριασμό τους στο Facebook, μαζί με τις ψευδείς κατηγορίες. Σαν να μην έφτανε αυτό, η καταγγελία κοινοποιήθηκε και σε 4 εφημερίδες.

Φωτογραφία της οικογένειας από κάμερα κλειστού κυκλώματος
Φωτογραφία της οικογένειας από κάμερα κλειστού κυκλώματος

Η οικογένεια προχώρησε σε μήνυση της παμπ για συκοφαντική δυσφήμιση και υπόθεση εκδικάστηκε την Παρασκευή στο Ανώτατο Δικαστήριο του Μπέλφαστ.

Πόση αποζημίωση πήραν

Ο Πίτερ Τζίρβαν, ο δικηγόρος που εκπροσωπεί την οικογένεια, είπε στο δικαστήριο: «Αυτά τα άρθρα περιείχαν σοβαρές και δυσφημιστικές κατηγορίες πως οι ενάγοντες είχαν εμπλακεί σε ανέντιμη και εγκληματική συμπεριφορά, καθώς έφυγαν σκόπιμα χωρίς να εξοφλήσουν έναν λογαριασμό ύψους 150 λιρών. Οι ισχυρισμοί ήταν εντελώς ψευδείς. Οι ενάγοντες δεν είχαν εμπλακεί σε καμία τέτοια συμπεριφορά και οι δηλώσεις των κατηγορουμένων δεν είχαν καμία πραγματική βάση».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τελικά οι δύο πλευρές κατέληξαν σε συμβιβασμό με την παμπ παμπ να συμφωνεί να καταβάλει αποζημίωση ύψους 75.000 λιρών καθώς και τα δικαστικά έξοδα της οικογένειας. Αποδέχτηκε ότι δεν υπήρχε «καμία απολύτως βάση» για τους ισχυρισμούς και ζήτησε συγνώμη.

Τελικά ποιος έφταιγε για το λάθος;

Σε ανακοίνωσή της πέρυσι, και μετά το χαμό που είχε προκληθεί, η παμπ κατηγόρησε για το λάθος της ένα «άπειρο μέλος του προσωπικού», το οποίο όπως είπε, είχε λάβει την πληρωμή μέσω pos, αλλά δεν είχε εκτυπώσει το λογαριασμό στο ταμείο. «Όσον αφορά το τραπέζι που νομίζαμε ότι ‘έφαγε και έφυγε’ την περασμένη εβδομάδα, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη από εσάς και τις οικογένειάς σας» ανέφερε τότε. «Και να σας βοηθήσουμε να καθαρίσετε τα ονόματά σας. Ήταν ένα ειλικρινές λάθος από μέρους μας με ένα άπειρο μέλος του προσωπικού που έλαβε την πληρωμή στο μηχάνημα POS αλλά δεν τύπωσε την απόδειξη στο ταμείο. Το μέλος του προσωπικού που εργαζόταν εκείνο το βράδυ, το οποίο πήρε την πληρωμή και αρνήθηκε οποιαδήποτε γνώση, έχει τιμωρηθεί πειθαρχικά και δεν εργάζεται πλέον για εμάς».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ εστιατόριο μήνυση αποζημίωση παμπ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ