fbpx Φωτάκι νυχτός, κατοικίδια και άλλα 8 πράγματα που προτείνουν οι ειδικοί να μην έχεις στο υπνοδωμάτιο -Για να κοιμάσαι καλύτερα | ΓΥΝΑΙΚΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΗΣΥΧΟ ΥΠΝΟ

Φωτάκι νυχτός, κατοικίδια και άλλα 8 πράγματα που προτείνουν οι ειδικοί να μην έχεις στο υπνοδωμάτιο -Για να κοιμάσαι καλύτερα

Μοντέρνο υπνοδωμάτιο με ξύλινο κομοδίνο και λουλούδια
22|11|2019 | 09:45
Τρόποι για να νικήσεις την αϋπνία/Φωτογραφία: Logan Nolin/Unsplash

Δεν μπορείς να κοιμηθείς καλά, ξυπνάς στη μέση της νύχτας και η κούραση το επόμενο πρωί παραμένει σταθερή; Μην ανησυχείς, δεν είσαι η μόνη.

Οι αϋπνίες είναι ένα συχνό και βασανιστικό πρόβλημα για πολλούς. Το καθημερινό άγχος είναι συχνή και σημαντική αιτία, η οποία και αυτή με την σειρά της επιτείνει το άγχος. Οι άνθρωποι που έχουν αϋπνία δεν είναι ευχαριστημένοι με τον ύπνο τους, δεν τους αναζωογονεί και την ημέρα παρουσιάζουν κόπωση, ατονία, υπνηλία, δυσχέρεια συγκεντρώσεως, εκνευρισμό, θλίψη, μειωμένη λειτουργικότητα. Οι μελέτες έχουν δείξει ότι, ακόμη και για τους υπερήλικες, επαρκής ύπνος είναι αυτός που διαρκεί 7 έως 9 ώρες.

Η απαιτητική μας καθημερινότητα επιτάσσει ξεκούραστο ύπνο για μια υγιή ζωή και ένα ξεκάθαρο μυαλό. Η αϋπνία έχει σημαντικό αντίκτυπο στη διάθεσή, την υγεία, τα επίπεδα ενέργειάς μας, την ποιότητα ζωής μας. Η κατάσταση μπορεί να αλλάξει όμως σύμφωνα με τους ειδικούς. Οπως τονίζουν υπάρχουν κάποια αντικείμενα στο δωμάτιό σας που μπορεί να ευθύνονται για τον ανήσυχο ύπνο σας.

Διαβάστε τι πρέπει να απομακρύνετε από το δωμάτιο για να κοιμάστε καλύτερα στο Bovary.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ