fbpx Ακρίτα: Δεν αλλάζω άποψη για τον Μάρκο Σεφερλή επειδή μου ζητάει 100.000 ευρώ | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΑΚΗ

Ακρίτα: Δεν αλλάζω άποψη για τον Μάρκο Σεφερλή επειδή μου ζητάει 100.000 ευρώ

Η Ελενα Ακρίτα επιμένει στην κόντρα της με τον Μάρκο Σεφερλή
16|10|2019 | 13:35
Η συγγραφέας και δημοσιογράφος Ελενα Ακρίτα/ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ EUROKINISSI

Στην δικαστική της διαμάχη με τον Μάρκο Σεφερλή αναφέρθηκε ξανά η Ελενα Ακρίτα, σημειώνοντας ότι δεν αλλάζει άποψη για το είδος του θεάτρου που υπηρετεί, επειδή ο ηθοποιός της έχει κάνει αγωγή και της ζητάει 100 χιλιάδες ευρώ αποζημίωση.

Η Ελενα Ακρίτα ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» και τον Γιώργο Παπαδάκη, και αναφέρθηκε στη δικαστική της διαμάχη με τον Μάρκο Σεφερλή, η οποία είχε ξεκινήσει πριν μερικούς μήνες, με κείμενό της που αφορούσε στην αισθητική των παραστάσεων του ηθοποιού.

Συγκεκριμένα, η δημοσιογράφος και συγγραφέας είπε, «γράφω κάτι για τον Μάρκο Σεφερλή που μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς, διαστρεβλώνεται αυτό το κάτι και αυτός με πάει σε αγωγή για 100.000 ευρώ. Ορίστε το κόστος. Ψυχικό, οικονομικό».

«Συγνώμη, αλλά δεν αλλάζω ούτε ‘και’ από ότι έχω γράψει. Συγγνώμη, όταν ο Σεφερλής θεωρεί πως με τη λέξη trash είπα εκείνον trash, ενώ στην ουσία είπα trash όντως το είδος το θεατρικό το οποίο χλευάζει κοινωνικές ομάδες. Λυπάμαι, δεν άλλαξα γνώμη επειδή μου ζητάει 100 χιλιάρικα, ίδια θα είναι η γνώμη μου» τόνισε η κυρία Ακρίτα.

Τι είχε γράψει η Ελενα Ακρίτα

Η Ελενα Ακρίτα με αφορμή την ακύρωση της παράστασης στο Θέατρο Παλλάς Ζητείται Ψεύτης, είχε γράψει στα Νέα:

«Την αμαρτία μου θα την πω, με όλον τον σεβασμό στον Κώστα Γεωργουσόπουλο, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θεωρείται μέγας ηθοποιός ο Μάρκος Σεφερλής. Ταλαντούχος ναι, αλλά όταν κάνεις το ταλέντο σου παρκέ για τις παντόφλες της στενομυαλιάς, του ρατσισμού και της κάθε μορφής φοβίας να το βράσω το ταλέντο. Ο κύριος Σεφερλής στις επιθεωρήσεις του – που γράφει ο ίδιος, κι αυτό λέει πολλά – χλευάζει τις γυναίκες, τους γκέι, τους ξένους, τους υπέρβαρους, τους διαφορετικούς. Καθησυχάζει τον θεατή πως είναι ΟΚ να έχει μυαλό κότας, είναι ΟΚ να βρίζει ό,τι δεν καταλαβαίνει, να καταριέται ό,τι τον τρομάζει.

Άλλωστε, έτσι γεμίζουν τα Δελφινάρια, με χάδια και γλυκόλογα σ” ένα κοινό που έχει πάντα δίκιο. Για την ακυρωμένη πλέον συνεργασία του με το Παλλάς να πω ότι έπεσα στα πατώματα, δεν θα το πω. Το Παλλάς μια χαρά φουλ ήταν και είναι, και πέρυσι με τη «Σουσού» και φέτος με τις «Μάγισσες». Δεν είναι να πεις «θα “ρθει ο Σεφερλής να μας σώσει απ” την καταστροφή». Τι τους έπιασε και ρίξαν τον πήχη στα πατώματα, κανείς δεν γνωρίζει.

Η αλήθεια είναι πως οι παραγωγοί Κατσαρίδης και Κεντ δεν έχουν δώσει δικαιώματα στη γειτονιά. Και ευγενείς είναι, και συνεπείς είναι, και πληρώνουν τους εργαζόμενους κανονικά. Όμως, όσο σοβαρό κι αν είναι το γεγονός ότι θα μείνουν 25 άτομα χωρίς δουλειά – και είναι πολύ σοβαρό - αυτό δεν δικαιώνει μια ανόητη θεατρική επιλογή.

Θα μου πεις, προεξοφλείς χωρίς να βλέπεις την παράσταση. Ε, ναι λοιπόν, προεξοφλώ χωρίς να βλέπω την παράσταση, συγγνώμη κιόλας. Δεν θα τρέχουμε εμείς όπου λαλεί του Λωλοστεφανή, μην και δεν μας πουν κάποιοι αντικειμενικούς. Δηλαδή πέρυσι έπρεπε να δω Πλούταρχο στο «Γοργόνες και μάγκες» για να διαχωρίσω το trash από το θέατρο;

Ακριβώς το «ήθος του trash» θα έφερνε ο Σεφερλής στο Παλλάς και ειλικρινά μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό. Αγαπάμε Παλλάς όχι γιατί είναι η θεατρική κολυμβήθρα του Σιλωάμ, αλλά γιατί οι περισσότεροι έχουμε μνήμες από αυτό. Και μας αρέσει να πηγαίνουμε – αν και μια ριζική ανακαίνιση ποσώς θα το έβλαπτε, να τα λέμε κι αυτά. Ομως όλα έχουν ένα όριο. Εχουν το υποκειμενικό όριο που βάζει ο κάθε θεατής για τον εαυτό του. Κι εδώ ξεπεράστηκε. Και εντελώς μεταξύ μας, πολύ καλά έκανε. Συνεπώς ραντεβού στα δελφινάδικα, κύριε Σεφερλή».

Ακολούθησε μια αντιπαράθεση με εκατέρωθεν δηλώσεις και τελικά η υπόθεση οδηγήθηκε στα δικαστήρια.


ΣΧΟΛΙΑ