Οι σερβιτόροι θεωρούν μια ιδιορρυθμία στην παραγγελία ως red flag - iefimerida.gr

Οι σερβιτόροι θεωρούν μια ιδιορρυθμία στην παραγγελία ως red flag

Σερβιτόρος τοποθετεί φαγητό στο τραπέζι
Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Άρθρα επί άρθρων έχουν γραφτεί με συμβουλές εργαζομένων, όπως αεροσυνοδών, υπαλλήλων ξενοδοχείων και σερβιτόρων, σχετικά με το τι θα ήταν καλό να κάνουν ή να αποφεύγουν οι χρήστες υπηρεσιών.

Αυτή τη φορά ένας σύμβουλος εστιατορίων της Savory Hospitality έρχεται να υπενθυμίσει σε θαμώνες ότι η ευγένεια διαδραματίζει σημαντικό ρόλο. Ο Σαλάρ Σείκ, όπως αναφέρει το The Take Out, υποστηρίζει ότι μία από τις πιο αγενείς συμπεριφορές που μπορεί να έχει ένας θαμώνας εστιατορίου είναι να μην απαντά σε ερώτηση του σερβιτόρου, κατά την πρώτη επαφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Όταν ένας σερβιτόρος σας χαιρετάει με ένα φιλικό “Γεια σας, πώς είστε;" είναι μια μικρή αλλά σημαντική χειρονομία φιλοξενίας. Το να το αγνοείτε αυτό και να πηδάτε κατευθείαν στην παραγγελία σας μπορεί να υποδηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεστε να επικοινωνήσετε με σεβασμό - είναι σαν να κόβετε κάποιον στη μέση της πρότασης», αναφέρει.

Όπως προσθέτει, ο σερβιτόρος, εκτός του ότι ενδέχεται να σας χαρακτηρίσει αγενή, θα σας κατηγοριοποιήσει ως ανυπόμονο ή απαιτητικό, καθώς η παραγγελία αμέσως «δίνει έναν τόνο συναλλαγής και όχι φιλοξενίας».

Παλαιότερο άρθρο της DailyMail είχε συγκεντρώσει σχόλια χρηστών του τότε Twitter, όπου σερβιτόροι μοιράζοντας τις σκέψεις τους. Μία εξ αυτών, η Γκάμπι είχε μοιραστεί την αγένεια που λάμβανε από πελάτες. «Επειδή σε εξυπηρετώ δεν σημαίνει ότι είμαι κατώτερη από εσένα. Αυτό και το να χαιρετάς ένα τραπέζι μόνο και μόνο για να σε αγνοούν εντελώς. Αμηχανία», είχε γράψει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς να δώσετε ευγενικά την παραγγελία σας

Ο Σείκ προτείνει στους θαμώνες εστιατορίων να ακολουθούν τις οδηγίες του σερβιτόρου σχετικά με τις παραγγελίες, προκειμένου να υπάρχει ροή στο εκάστοτε κατάστημα.

«Γενικά, είναι καλύτερο να ακολουθήσετε τις οδηγίες του σερβιτόρου - είναι εκπαιδευμένοι να ρυθμίζουν την εμπειρία σας για μέγιστη άνεση και αποτελεσματικότητα». Αν κάνετε ό,τι σας ζητούν, είπε, αυτό θα βοηθήσει τόσο την κουζίνα όσο και το μπαρ να παραμείνουν στο ρυθμό τους, ώστε να συνεχίσουν να βγάζουν τις παραγγελίες φαγητών και ποτών όπως αναμένεται.

Εάν, πάλι, επιθυμείτε να παραγγείλετε ποτό και φαγητό, ο Σείκ προτείνει: «Απλώς ενημερώστε τους με προσοχή». Σύμφωνα με τον ίδιο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φράση: «Είμαστε πραγματικά έτοιμοι να παραγγείλουμε τα πάντα, αν αυτό σας βολεύει;», χαρακτηρίζοντάς το ευγενικό. Κατά τη γνώμη του, «δείχνει ότι αναγνωρίζετε τη διαδικασία τους, ενώ εκφράζετε τις ανάγκες σας».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ σερβιτόρος σέρβις ευγένεια τρόποι
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ