Σάλος με διαφήμιση της Σίντνεϊ Σουίνι για τζιν -Κατηγορείται για «ναζιστική προπαγάνδα», τι συνέβη [εικόνες] - iefimerida.gr

Σάλος με διαφήμιση της Σίντνεϊ Σουίνι για τζιν -Κατηγορείται για «ναζιστική προπαγάνδα», τι συνέβη [εικόνες]

Η Σίντνεϊ Σουίνι στην επίμαχη διαφήμιση
Η Σίντνεϊ Σουίνι στην επίμαχη διαφήμιση / Φωτογραφία: Instagran
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Σίντνεϊ Σουίνι δέχτηκε έντονη κριτική, καθώς κατηγορείται ότι προωθεί τη «ναζιστική προπαγάνδα» με τη νέα της διαφήμιση «Great Jeans» για την American Eagle.

Η εταιρεία ένδυσης ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η σταρ είναι η πρωταγωνίστρια της νέας της καμπάνιας με το σύνθημα: «Sydney Sweeney Has Great Jeans» («Η Σίντνεϊ Σουίνι έχει υπέροχα τζιν»).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε κλιπ της διαφήμισης, η 27χρονη ηθοποιός, ντυμένη εξολοκλήρου με τζιν, περπατά προς μια πινακίδα της American Eagle και τη βάφει με μπογιά.

Τι συνέβη με τη διαφήμιση για τζιν της Σίντνεϊ Σουίνι

Διαγράφει τη λέξη «Genes» (γονίδια) με μια λευκή γραμμή και γράφει «Jeans» (τζιν).

Σε ένα άλλο βίντεο της καμπάνιας, η ηθοποιός φαίνεται να κουμπώνει το φερμουάρ του τζιν της ενώ είναι ξαπλωμένη. Στο βίντεο ακούγεται η φωνή της Σουίνι να μιλάει για το πώς τα γονίδια που περνούν από τον γονιό στο παιδί καθορίζουν χαρακτηριστικά όπως το «χρώμα των μαλλιών, την προσωπικότητα και ακόμα και το χρώμα των ματιών».

Η Σουίνι, η οποία έχει γαλάζια μάτια, κλείνει το βίντεο κοιτάζοντας την κάμερα και λέγοντας: «My jeans are blue» («Το τζιν μου είναι μπλε»).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αρκετοί χρήστες του TikTok επέκριναν τη διαφήμιση, κατηγορώντας την ότι αποτελεί «ναζιστική προπαγάνδα», «λευκή υπεροχή» και «φυλετικό υπονοούμενο», υποστηρίζοντας ότι εξυμνεί τα γενετικά χαρακτηριστικά της Σουίνι, όπως τα ξανθά μαλλιά και τα γαλάζια μάτια.

«Όταν αυτά τα χαρακτηριστικά προβάλλονται συνεχώς ως γενετική ανωτερότητα, ξέρουμε πού οδηγεί αυτό», είπε μία TikTokker.

«Αυτό απλώς αντικατοπτρίζει ψευδοεπιστημονική γλώσσα φυλετικής υπεροχής. Σε όλη την ιστορία, αυτά τα χαρακτηριστικά έχουν χρησιμοποιηθεί ως όπλο για να στηρίξουν μια φυλετική ιεραρχία», πρόσθεσε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πολλοί συμφώνησαν με τα σχόλια και εξέφρασαν την αγανάκτησή τους για τη διαφήμιση της American Eagle. «Ποιος ενέκρινε αυτή την καμπάνια;», έγραψε ένας χρήστης.

«Αυτό συμβαίνει όταν δεν υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χρώμα δέρματος σε ένα δωμάτιο. Ειδικά σε μια εποχή σαν αυτή. Αυτή η διαφημιστική καμπάνια παρασύρθηκε τόσο πολύ από αυτό το έξυπνο λογοπαίγνιο και το κόλπο της, που οι άνθρωποι στην αίθουσα δεν είδαν αυτό που ήταν προφανές σε οποιονδήποτε δεν είναι λευκός», πρόσθεσε ένας άλλος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Δεν θα ξαναψωνίσω ποτέ από την American Eagle» δήλωσε ένα άλλο άτομο.

«Αυτή είναι μια τόσο διαστρεβλωμένη καμπάνια» σχολίασε ένα τέταρτο άτομο, ενώ κάποιος άλλος πρόσθεσε: «Μου θυμίζει τη Γερμανία της δεκαετίας του '30».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρ’ όλα αυτά, πολλοί έσπευσαν να υπερασπιστούν την ηθοποιό και τη διαφημιστική καμπάνια, χαρακτηρίζοντας τις αντιδράσεις ως «παράλογες».

«Ο ισχυρισμός ότι η διαφήμιση της Σίντνεϊ Σουλινι για την American Eagle είναι υπέρ της ευγονικής λόγω του λογοπαίγνιου "good genes/jeans" είναι πραγματικά παράλογος. Είναι μια καμπάνια για τζιν, όχι μανιφέστο. Δεν είναι όλες οι ξανθές με μπλε μάτια Ναζί. Μερικοί από εσάς χρειάζεστε ένα βιβλίο ιστορίας και έναν υπνάκο», ανέφερε ένα σχόλιο.

Φωτογραφίες: Instagram/American Eagle

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ