fbpx Πώς μπορείτε να κερδίσετε μία ώρα παραπάνω ύπνο -Τι συμβουλεύει ειδικός [βίντεο] | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΝΟΥ

Πώς μπορείτε να κερδίσετε μία ώρα παραπάνω ύπνο -Τι συμβουλεύει ειδικός [βίντεο]

Η ειδική σε θέματα ύπνου Olivia Arezzolo
23|01|2021 | 19:27
Η ειδική σε θέματα ύπνου Olivia Arezzolo μοιράζεται τη συμβουλή της για μια επιπλέον ώρα ύπνου κάθε βράδυ / Φωτογραφία: oliviaarezzolo / Instagram

Πολλοί από εμάς έχουμε αντιμετωπίσει πρόβλημα σχετικά με τον ύπνο μας, μέσα στην καραντίνα.

Δυσκολευόμαστε να κοιμηθούμε, με αποτέλεσμα να στριφογυρίζουμε, να μη χορταίνουμε ύπνο και συνεπώς να μην ξεκουραζόμαστε όσο πρέπει.

Η Olivia Arezzolo, μια ειδική στα θέματα ύπνου, δίνει τις χρήσιμες συμβουλές της, καθώς και έναν οδηγό 10 βημάτων που ακολουθεί η ίδια κάθε βράδυ, για να σας βοηθήσει να έχετε καλύτερη ποιότητα ύπνου και περισσότερη ώρα ξεκούρασης.

Η Arezzolo βοηθά τους ανθρώπους να βελτιώσουν τον ύπνο τους για περισσότερο από μια δεκαετία και έχει συγκεντρώσει χιλιάδες θαυμαστές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρέχοντας συμβουλές.

Σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram, αποκάλυψε τη νούμερο ένα συμβουλή της, για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε μια επιπλέον ώρα, κάθε βράδυ. Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά αυτή είναι να διασφαλίσετε ότι θα έχετε λάβει αρκετά ωμέγα 3.

«Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι τα συμπληρώματα ωμέγα 3, μπορούν να βοηθήσουν ένα άτομο να κοιμάται επιπλέον μία ώρα. Στην ουσία, μια ανεπάρκεια σε ωμέγα 3 μπορεί να συμβάλει σε μια ανεπάρκεια μελατονίνης, της ορμόνης υπνηλίας. Από την άλλη πλευρά, η συμπλήρωση των ωμέγα 3 μπορεί να υποστηρίξει τα επίπεδα της μελατονίνης σας και να θυμάστε, η μελατονίνη είναι ορμόνη που σας κάνει να κοιμάστε».

Τροφές πλούσιες σε ωμέγα 3 είναι ψάρια και άλλα θαλασσινά, όπως σολομός και τόνος, καθώς και ξηροί καρποί και σπόροι, όπως λιναρόσπορος και καρύδια. Τα ωμέγα 3 βρίσκονται επίσης σε φυτικά έλαια όπως το σογιέλαιο και στα εμπλουτισμένα τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων χυμών και γιαουρτών.

Τα 10 βήματα της Olivia για καλύτερο ύπνο

  • Μη χρησιμοποιείτε ηλεκτρονικές συσκευές που εκπέμπουν μπλε φως για δύο ώρες πριν τον ύπνο
  • Κάντε την κρεβατοκάμαρα ένα «καταφύγιο» για ύπνο και αποφύγετε να παίρνετε τηλέφωνα και άλλες συσκευές στο κρεβάτι
  • Ρυθμίστε το ξυπνητήρι στο κινητό σας και μην το αγγίξετε ξανά μετά
  • Κάντε μπάνιο ή ντους περίπου μία ώρα πριν από τον ύπνο για να βοηθήσετε τη χαλάρωση
  • Πίνετε χαμομήλι τα βράδια για να σας κάνει να ηρεμήσετε
  • Διαχύστε λεβάντα είτε στο μαξιλάρι σας είτε γύρω από το δωμάτιο, βοηθά στη χαλάρωση
  • Ξεκινήστε να παίρνετε συμπληρώματα μαγνησίου για να βοηθήσετε τους μυς σας να χαλαρώσουν
  • Σκεφτείτε πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες καθώς προσπαθείτε να κοιμηθείτε
  • Δοκιμάστε να κάνετε διαλογισμό
  • Πάρτε βαθύτερες αναπνοές καθώς προσπαθείτε να κοιμηθείτε
ΣΧΟΛΙΑ