Ενώ το κοινό έχει συνηθίσει τον Νίκο Αλιάγα να βρίσκεται μπροστά από τις κάμερες, ο παρουσιαστής διατηρεί εδώ και χρόνια μια ιδιαίτερη σχέση με τη φωτογραφία.
Λάτρης της φωτογραφίας, ο Νίκος Αλιάγας συχνά δημοσιεύει πορτρέτα διάσημων προσώπων στον λογαριασμό του στο Instagram, πρόσφατα ωστόσο προχώρησε σε ένα νέο καλλιτεχνικό εγχείρημα, δημιουργώντας τη φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Les grands âges». Η έκθεση φιλοξενείται στο Musée de l'Homme στο Παρίσι από τις 8 Απριλίου 2026 έως τις 3 Ιανουαρίου 2027 και αποτελεί για τον ίδιο έναν τρόπο να τιμήσει το πέρασμα του χρόνου.
Στις 19 Ιουνίου, ο παρουσιαστής της «Star Academy» βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «C à Vous» για να την προωθήσει. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, μίλησε ανοιχτά για τη σχέση του με την ηλικία και το πέρασμα του χρόνου.
Ο Νίκος Αλιάγας και η σχέση του με τον χρόνο
Σε μια εποχή όπου ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν αισθητικές παρεμβάσεις για να περιορίσουν τα σημάδια της γήρανσης, ο 57χρονος δήλωσε ότι προτιμά να τα αποδέχεται. «Δεν μπορούμε να το κρύψουμε. Και έπειτα, μπορούμε να προσπαθήσουμε να το κρύψουμε με έναν κάπως πιο τεχνητό τρόπο, με χειρουργικές επεμβάσεις ή κάτι άλλο. Μπορώ να το καταλάβω, δεν κρίνω όσους κάνουν μπότοξ ή άλλες παρόμοιες αισθητικές παρεμβάσεις», είπε. «Αυτό που προσπαθείς να κρύψεις και αυτό που δεν αποδέχεσαι, κάποια στιγμή, υπερισχύει. Η αποδοχή του χρόνου σημαίνει επίσης ότι αποδεχόμαστε ότι μπορεί να έχουμε κάνει λάθη, ότι έχουμε μάθει από αυτά», συνέχισε.
Ο Νίκος Αλιάγας δήλωσε επίσης ότι του αρέσει που μεγαλώνει, καθώς αυτό σημαίνει ότι εξακολουθεί να είναι ζωντανός. Η στάση αυτή απέναντι στη ζωή, όπως εξήγησε, συνδέεται με τις δυσκολίες που βίωσε από τη γέννησή του καθώς ήρθε στον κόσμο με δύο στομάχια, υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση όταν ήταν μόλις τριών εβδομάδων και παρέμεινε για μήνες μεταξύ ζωής και θανάτου.
Σήμερα, το προσωπικό του μότο είναι «Είσαι ζωντανός, οπότε ζήσε». «Δεν φοβάμαι τον θάνατο, φοβάμαι ότι δεν θα ζήσω, ότι θα ξεχάσω να ζω», εξομολογήθηκε ο Νίκος Αλιάγας που αν και πλέον δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα υγείας από την περιπέτεια υγείας που αντιμετώπισε ως μωρό, έχει επιλέξει να ακολουθεί μία πιο θετική προσέγγιση όσον αφορά στον τρόπο ζωής.