Την πρόθεσή του να μην φύγει ποτέ ξανά από την Ελλάδα εξέφρασε ο νικητής του MasterChef, Πάνος Τελάλης, λέγοντας πως σκέφτεται να ανοίξει τη δική του επιχείρηση.
Ο 29χρονος επαγγελματίας σεφ ζούσε και εργάζονταν τα τελευταία χρόνια στο Άμστερνταμ και πλέον μετά την κατάκτηση του επάθλου των 100.000 ευρώ, ανέφερε πως δεν σκοπεύει να πάει πάλι στο εξωτερικό.
Μάλιστα η συμμετοχή του στο παιχνίδι ήταν ο λόγος που τον έφερε και πάλι πίσω στην Ελλάδα, η νίκη, όμως, είναι ο καθοριστικός παράγοντας που ουσιαστικά του αλλάζει τη ζωή.
Πάνος Τελάλης: «Το Masterchef ήταν το εισιτήριο»
Καλεσμένος στην εκπομπή «Breakfast@Star» ο Πάνος Τελάλης παραχώρησε την πρώτη του συνέντευξη μετά τη νίκη του στον δέκατο κύκλο του Masterchef και ξεδίπλωσε τις πρώτες του σκέψεις.
Μεταξύ άλλων ρωτήθηκε για το πώς σκοπεύει να ξοδέψει το έπαθλο των 100.000 ευρώ που κατέκτησε, με τον ίδιο να απαντά πως θα ξεκινήσει με τις καλοκαιρινές του διακοπές μαζί με τη σύντροφό του, ενώ στη συνέχεια σκέφτεται να ανοίξει το δικό του εστιατόριο.
Δείτε το βίντεο
«Στις διακοπές που θα κάνω θα σκεφτώ πώς πρέπει να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά. Θέλω πολύ να έχω τη δική μου επιχείρηση, το δικό μου εστιατόριο. Το Masterchef ήταν το εισιτήριό μου για την Ελλάδα. Έλειπα εννέα χρόνια από την Ελλάδα και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναφύγω. Αγαπώ πολύ την πατρίδα μου», είπε χαρακτηριστικά ο Πάνος Τελάλης.
«Όλους τους αγαπώ το ίδιο», είπε για τους κριτές
Σε ότι αφορά το παιχνίδι και τους κριτές ο σεφ διευκρίνισε πως δεν θα απαντήσει διπλωματικά: «Δεν έχω κάποιον αγαπημένο κριτή, όλους τους αγαπώ το ίδιο. Περάσαμε πάρα πολλές στιγμές μαζί τους. Το ξεχωριστό είναι ότι ο καθένας από τους τρεις έχει τον δικό του χαρακτήρα. Τον τρόπο που μιλάει, διαφορετική αυστηρότητα, πειθαρχία, φινέτσα. Όταν πήγαινα ένα πιάτο φοβόμουν την αποτυχία, ότι θα βάλω την ομάδα μου σε άσχημη θέση».