fbpx Αυτό είναι το μυστικό της Κέιτ Μίντλετον για κοιλιακούς «φέτες» - Ποια άσκηση κάνει ανελλιπώς | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

Αυτό είναι το μυστικό της Κέιτ Μίντλετον για κοιλιακούς «φέτες» - Ποια άσκηση κάνει ανελλιπώς

Η Κέιτ Μίντλετον
10|08|2019 | 11:33
Η Κέιτ Μίντλετον / Φωτογραφία: Victoria Jones/Pool Photo via AP

Η Κέιτ Μίντλετον διαθέτει μια αξιοζήλευτη σιλουέτα, την οποία θα ήθελαν να έχουν πολλές γυναίκες.

Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται, πώς η δούκισσα του Κέιμπριτζ έχει χάσει όλα τα περιττά κιλά από τις τρεις εγκυμοσύνες τις και διατηρεί επίπεδη την κοιλιά της.

Είναι γνωστό, πως η Κέιτ Μίντλετον, λατρεύει τις εξωτερικές δραστηριότητες. Μάλιστα, άνοιξε και τον δικό της κήπο πριν από λίγο καιρό, με σκοπό να ενθαρρύνει τον κόσμο να βγαίνει έξω και να κάνει δραστηριότητες.

Ωστόσο, δεν αρκείται μόνο σε αυτό για να κρατιέται σε φόρμα. Ακολουθεί φυσικά πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής. Μία λοιπόν από τις ασκήσεις που κάνει για να διατηρεί τους καλογυμνασμένους της κοιλιακούς, είναι η λεγόμενη «σανίδα», σύμφωνα με την Daily Express.

Η Κέιτ Μίντλετον γυμνάζεται αρκετά για να διατηρείται σε φόρμα
Η Κέιτ Μίντλετον γυμνάζεται αρκετά για να διατηρείται σε φόρμα / Φωτογραφία: Danny Lawson/Pool via AP

Η άσκηση στην οποία η Κέιτ Μίντλετον οφείλει την επίπεδη κοιλιά της

Η «σανίδα» είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στατικές ασκήσεις διαχείρισης σωματικού βάρους, ενώ δεν χρειάζεται εξοπλισμό. Μέσω αυτής, μπορείτε να εξαφανίσετε το λίπος της κοιλιάς, να γυμνάσετε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς μύες της πλάτης και να τεντώσετε αυτούς των γλουτών, των χεριών και των ποδιών. Στην ουσία, αυτή η άσκηση μοιάζει με τις κάμψεις, εκτός από το γεγονός ότι εδώ δεν περιλαμβάνεται η κίνηση του σώματος.

Για σωστά αποτελέσματα, όσοι την κάνουν, πρέπει να παραμείνουν σε αυτή τη στάση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η στάση γίνεται πιο επίπονη όσο περνά η ώρα.

Γυναίκα κάνει μια από τις στάσεις σανίδα
Γυναίκα κάνει μια από τις στάσεις σανίδα / Φωτογραφία: Shutterstock

Μία πηγή είπε στη Mail Online: «Υπάρχουν τριών ειδών, η βασική σανίδα, η πλάγια σανίδα και η σανίδα που ξαπλώνεις μπρούμυτα. Και στις τρεις, η Κέιτ Μίντλετον μπορεί κρατηθεί για 45 δευτερόλεπτα ή και παραπάνω και να επαναλάβει τουλάχιστον δέκα φορές την κάθε μία. Επίσης, χρησιμοποιεί και μπάλα γυμναστικής για να γυμνάσει τους κοιλιακούς της».

Ας μην ξεχνάμε, ότι από μικρή η Κέιτ Μίντλετον ήταν ιδιαίτερα δραστήρια και ασχολούνταν με τα σπορ. Όταν ήταν στο σχολείο, έπαιζε χόκεϊ και τένις, ενώ έπαιρνε μέρος και σε αγώνες δρόμου. Εξακολουθεί να της αρέσει το τρέξιμο και κάνει τζόκιγνκ όσο πιο συχνά γίνεται ,γύρω από το σπίτι της οικογένειας Anmer Hall, στο Norfolk.

Η Κέιτ Μίντλετον παίζει χόκεϊ
Η Κέιτ Μίντλετον παίζει χόκεϊ / Φωτογραφία: AP/Arthur Edwards, Pool
ΣΧΟΛΙΑ