fbpx «Μην κόβετε ψωμί και σοκολάτα» -Μια fitness coach αποκαλύπτει τα μυστικά της για απώλεια κιλών [εικόνες] | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ

«Μην κόβετε ψωμί και σοκολάτα» -Μια fitness coach αποκαλύπτει τα μυστικά της για απώλεια κιλών [εικόνες]

Μια fitness coach με ένα κουτί κουλούρια
16|01|2021 | 09:25 UPD: 16|01|2021 | 18:47
Anjuli Mack / Φωτογραφία: Instagram @anjuli_fitforlife

Εφτασε η εποχή του χρόνου που οι περισσότεροι αναρωτιούνται πώς γίνεται να ξέφυγαν τόσο πολύ στις γιορτές και ψάχνουν να βρουν τρόπους να σταματήσουν να τρώνε συνεχώς και να χάσουν τα περιττά κιλά.

Μια fitness coach, λοιπόν, αποφάσισε να μοιραστεί τα μυστικά της και να συνδράμει στη μάχη των κιλών, υποστηρίζοντας ότι δεν χρειάζεται να απαρνηθείτε το ψωμί και της σοκολάτες. Πριν γίνει personal trainer, η Anjuli Mack δοκίμασε όλες τις δίαιτες και ό,τι κανείς μπορεί να φανταστεί για να χάσει κιλά. Από την Keto και detox τσάι μέχρι διατροφή με χαμηλούς υδατάνθρακες και λιπαρά. Ωστόσο, τίποτα δεν την βοήθησε μακροπρόθεσμα και τα κιλά επανέρχονταν. Μπορεί να πήγαινε γυμναστήριο, αλλά κάνοντας τις λάθος ασκήσεις δεν έβλεπε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

«Οπως πολλοί ήθελα γρήγορα αποτελέσματα. Ετσι, αντί να ψάχνω το κατάλληλο πρόγραμμα, δοκίμαζα ό,τι έβρισκα δωρεάν στο Διαδίκτυο», αναφέρει, όπως σημειώνει η Daily Mail. Ολα αυτά μέχρι να γνωρίσει τον αρραβωνιαστικό της, με τον οποίο ξεκίνησε να μαγειρεύει και να γυμνάζεται. Το διατροφικό πλάνο ταίριαζε δημιουργήθηκε για εκείνη, οπότε η απώλεια κιλών άρχισε να γίνεται παιχνιδάκι, καθώς εκτός από διατροφή άρχισε να κάνει και τις σωστές ασκήσεις, όπως βάρη.

Τα μυστικά της Anjuli για την απώλεια κιλών

Επιλέξτε τα βάρη

Μπορεί πολλές γυναίκες να ποντάρουν στο αερόβιο, ωστόσο, η Anjuli προτείνει να επενδύσουν στις ασκήσεις με βάρη και στην υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση. «Το κλειδί για τόνωση είναι να χτίσετε τους μύες σας και να χάσετε λίπος για να φανούν», λέει, προτείνοντας squats, deadlifts και hip thrusts.

Περπατήστε άλλα μην το παρακάνετε

Το περπάτημα είναι πολύ αποτελεσματικό για την απώλεια κιλών, ωστόσο, η Anjuli υποστηρίζει ότι δεν χρειάζεται να το παρακάνετε. Προσωπικός της στόχος είναι τα 10.000 βήματα την ημέρα και όταν θέλει να χτίσει μύες τα μειώνει στα 6.000-8.000.

Μην «κόβετε» φαγητά

Στις περισσότερες δίαιτες αποκλείονται ορισμένα τρόφιμα ή ομάδες αυτών. Η Anjuli τονίζει ότι το πιο σημαντικό είναι ο καθένας να κάνει μια διατροφή επάνω στο δικό του lifestyle. «Πίνω 3,5-4 λίτρα νερό την ημέρα, σπάνια πίνω αλκοόλ μία ή δύο φορές τον χρόνο, μετρώ τις θερμίδες και κάνω μια ευέλικτη διατροφή, οπότε αν θέλω να φάω παγωτό, το ταιριάζω απλώς με τις θερμίδες», αναφέρει. «Τους πελάτες μου τους ενθαρρύνω να φάνε σοκολάτα, ψωμί ή παγωτό, αν θέλουν, αρκεί να το προσαρμόσουν στις θερμίδες τους», προσθέτει.

Να έχετε ξεκάθαρο στόχο και υπομονή

Η fitness coach υπογραμμίζει ότι το μεγαλύτερο λάθος όταν έρχεται η ώρα της διατροφής και της άσκησης, είναι ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρος στόχος και πλάνο για την επίτευξη της απώλειας κιλών. «Γράψτε τον στόχο σας, δημιουργήστε μικρότερους στόχους και μπείτε σε πρόγραμμα, στη συνέχεια να είστε συνεπείς σε αυτό», λέει, συμπληρώνοντας: «Η συνέπεια και η υπομονή είναι το κλειδί. Πρέπει να εργαστείτε σκληρά και να παραμείνετε υπομονετικοί. Δεν θα συμβεί εν μία νυκτί».

«Κοιμηθείτε 7-8 ώρες, πιείτε νερό, κινηθείτε και κατανοήστε τη διατροφή, τις θερμίδες σε φαγητό και ποτό, και έχετε υπομονή για το αποτέλεσμα», τονίζει, υπογραμμίζοντας ότι οι γρήγορες λύσεις δεν έχουν μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Αυτό που προτείνει να επενδύσετε χρόνο για να μάθετε περί διατροφής και να εμπιστευτείτε έναν ειδικό για να σας βοηθήσει με το διατροφικό σας πλάνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ