Το εστιατόριο Wakame, στην Ίμπιζα, κατέθεσε αγωγή κατά χρήστριας των σόσιαλ, η οποία ανέφερε σε tweet ότι τη χρέωσαν 12 ευρώ για να κρεμάσει την τσάντα της.
Το ιαπωνικό εστιατόριο την κατηγορεί για διάδοση ψευδών και δυσφημιστικών δηλώσεων που φέρονται να έβλαψαν τη φήμη και τη λειτουργία του καταστήματος. Σε δήλωση που δημοσιεύτηκε από το δικηγορικό γραφείο που το εκπροσωπεί και μεταδόθηκε από την τοπική εφημερίδα Diario de Ibiza, εξηγεί ότι την ημέρα που η γυναίκα επισκέφθηκε το εστιατόριο, στις 5 Αυγούστου, προστέθηκε στον λογαριασμό ένα «ακούσιο λάθος». Ωστόσο, το κατάστημα διαβεβαιώνει ότι αυτό το σφάλμα διορθώθηκε αμέσως πριν από την πληρωμή, «χωρίς καμία οικονομική ζημία για τον πελάτη».
Η viral ανάρτηση για το εστιατόριο
Το εστιατόριο εξέφρασε τη λύπη του που, λίγες ημέρες αργότερα, η πελάτισσα προέβη μέσω Χ σε «κατηγορίες περί παραπλανητικών πρακτικών, συνοδευόμενες από έγγραφο διαφορετικό από την πραγματική απόδειξη».
Η ανάρτηση, στην οποία η χρήστης ισχυρίζεται ότι χρεώθηκε 12 ευρώ για να χρησιμοποιήσει ένα γάντζο για να κρεμάσει την τσάντα της, έχει σχεδόν 600.000 προβολές, με αποτέλεσμα -σύμφωνα με το Wakame - να καλύψουν το θέμα ΜΜΕ, να μειωθούν οι κρατήσεις και να διατυπωθούν πολλά προσβλητικά σχόλια.

Το κατάστημα καταγγέλλει επίσης την ένωση καταναλωτών Facua, υποστηρίζοντας ότι συνέβαλε στην κλιμάκωση της υπόθεσης και στην δυσφήμηση της επιχείρησης.
Για όλα αυτά, το Wakame Ibiza απαιτεί την άμεση απόσυρση της ανάρτησης, δημόσια διόρθωση στην ίδια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και αποζημίωση ύψους 36.000 ευρώ, ποσό που θα μπορούσε να αυξηθεί εάν οι αρνητικές επιπτώσεις συνεχιστούν.