Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο σε ρόλο μοντέλων του γνωστού οίκου μόδας Moncler -Mια απρόσμενη φωτογράφιση - iefimerida.gr

Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο σε ρόλο μοντέλων του γνωστού οίκου μόδας Moncler -Mια απρόσμενη φωτογράφιση

Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ ντε Νίρο σε ρόλο μοντέλων
Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ ντε Νίρο σε ρόλο μοντέλων / Φωτογραφία: Instagram/moncler
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗ

Δύο θρύλοι του σινεμά αλλά και παλιόφιλοι, ο Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους.

Οι δύο εμβληματικοί ηθοποιοί του κινηματογράφου, που έχουν εμφανιστεί μαζί σε ταινίες όπως «Ο Ιρλανδός» (2019), «Ου φονεύσεις» (2008), «Ένταση» (1995) και «Ο Νονός 3» (1974), συνεργάζονται για την πρώτη κοινή τους καμπάνια του Ιταλικού πολυτελούς fashion brand Moncler.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα καμπάνια με πρωταγωνιστές τους Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο

Η καμπάνια με τίτλο «Warmer Together» παρουσιάζει τον Πατσίνο και τον Ντε Νίρο να ποζάρουν δίπλα δίπλα, φορώντας τα πιο πρόσφατα χειμερινά κομμάτια του οίκου μόδας, ως «έκφραση φιλίας, σύνδεσης και ανθρώπινης θαλπωρής».

Ο Ντε Νίρο δηλώνει σε ένα από τα βίντεο της καμπάνιας: «Η ζεστασιά δεν είχε ποτέ να κάνει με το εξωτερικό. Πάντα αφορούσε όσα συμβαίνουν μέσα μας».

Ο Πατσίνο συμπληρώνει: «Η φιλία είναι το πιο σπουδαίο πράγμα που μπορεί να έχει κανείς. Οι φίλοι, οι άνθρωποι με τους οποίους μοιράζεσαι τον ίδιο κόσμο· υπάρχει μια έμφυτη εμπιστοσύνη και μια κατανόηση της ζωής».

O Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ξανά μαζί
O Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ξανά μαζί / Φωτογραφία: Instagram/Moncler
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Για δεκαετίες, η Moncler έχει συνδεθεί με τον χειμώνα και τα φουσκωτά μπουφάν, αλλά εγώ πάντα ένιωθα ότι η Moncler αντιπροσωπεύει κάτι βαθύτερο: την αγάπη και την αίσθηση της ενότητας», εξηγεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ρέμο Ρουφίνι.

Δύο θρύλοι μαζί / Φωτογραφία: Instagram/Moncler
Δύο θρύλοι μαζί / Φωτογραφία: Instagram/Moncler

«Αυτές οι αξίες έχουν διαμορφώσει ό,τι κάνουμε εδώ και πάνω από 70 χρόνια. Σε κάθε προϊόν και κάθε καμπάνια, υπάρχει ένα κοινό νήμα συναισθήματος και ανθρώπινης σύνδεσης.

Οι δύο πσλιόφιλοι συναντιούνται ξανά
Οι δύο πσλιόφιλοι συναντιούνται ξανά / Φωτογραφία: Instagram/Moncler
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέσα από την ιστορία της φιλίας τους, ο Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ενσαρκώνουν όλα όσα πραγματικά αντιπροσωπεύει η Moncler: την στοργή, τη ζεστασιά και την πίστη ότι όλοι είμαστε καλύτεροι και πιο “ζεστοί” όταν είμαστε μαζί».

Φωτογραφία: Instagram/Moncler
Φωτογραφία: Instagram/Moncler

Η καμπάνια φωτογραφήθηκε στη Νέα Υόρκη από τον διακεκριμένο φωτογράφο Πλάτον. Ο Πατσίνο και ο Ντε Νίρο παρουσιάζουν την ιστορία τους μέσα από ασπρόμαυρες εικόνες και μια σειρά μικρών ταινιών που εστιάζουν σε πέντε θεματικές: φιλία, σεβασμός, σύνδεση, εμπιστοσύνη και ζεστασιά.

Φωτογραφία: Instagram/Moncler
Φωτογραφία: Instagram/Moncler
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο πρεσβευτής της Moncler Τόουμπε Νουίγκουε και η σύζυγός του, Φατ, ηχογράφησαν μια νέα εκδοχή του κλασικού τραγουδιού του Μπιλ Γουίδερς «Lean on Me».

Από την Τετάρτη, η συλλογή Warmer Together θα είναι διαθέσιμη για αγορά, που θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ένα κοντό φουσκωτό μπουφάν σε baby blue απόχρωση και ένα σκούφο με ενσωματωμένη κουκούλα, ενώ τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν βίντεο και backstage υλικό από την καμπάνια.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ