fbpx Αποξηραμένα φρούτα: Ποια έχουν περισσότερες και ποια λιγότερες θερμίδες | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΥΓΕΙΑ
ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΦΡΟΥΤΑ

Αποξηραμένα φρούτα: Ποια έχουν περισσότερες και ποια λιγότερες θερμίδες

Αποξηραμένα φρούτα σε μπολ και χέρια με ωραίο μανικιούρ
14|11|2019 | 08:40
Η διατροφική τους αξία/ Φωτογραφία: Shutterstock

Τα αποξηραμένα φρούτα βρίσκονται στη λίστα με το αγαπημένο σνακ πολλών.

Τα βάζουμε στο μπολ με τα δημητριακά μας το πρωί, τα συνδυάζουμε με το γιαούρτι μας το βράδυ, τα ρίχνουμε για έξτρα γεύση σε γλυκές ή αλμυρές συνταγές ή τα καταναλώνουμε σαν σνακ στο σπίτι ή στο γραφείο. Τα αποξηραμένα φρούτα είναι εξαιρετικά θρεπτικά. Είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. 

Οι περισσότεροι ειδικοί συμφωνούν ότι τα αποξηραμένα φρούτα είναι πολύ καλή επιλογή αν καταναλώνονται στις κατάλληλες μερίδες. Η κατανάλωσή τους συνδέεται με πιο υγιεινή διατροφή και μειωμένη παχυσαρκία. Εντάσσοντας αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς στην καθημερινή μας διατροφή, θα αποκομίσουμε πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό μας.

Διαβάστε για τις θερμίδες που έχουν τα αποξηραμένα φρούτα στο Bovary.gr

ΣΧΟΛΙΑ