Είναι κρυμμένος στην Αθήνα αυτός ο αριστουργηματικός πίνακας του Μονέ που εκλάπη από το Ρότερνταμ; Ολα τα σενάρια [εικόνες]

Waterloo Bridge, London του Claude Monet

Η πλοκή βαθαίνει και τα σενάρια πληθαίνουν για τον 49χρονο ελαιοχρωματιστή που άρπαξε Πικάσο, Μοντριάν και ένα σχέδιο του Μονκάλβο. Την ίδια ώρα πληθαίνουν οι ισχυρισμοί ότι έχει στην κατοχή του Μονέ που εκλάπη το 2012 από το Ρότερνταμ.

«Αν δεν υπήρχε η ομίχλη το Λονδίνο δεν θα ήταν όμορφο. Η ομίχλη του δίνει αυτό το υπέροχο εύρος που έχει», έλεγε ο Κλοντ Μονέ. Οσο ζούσε στο Λονδίνο, ξυπνούσε αχάραγα κάθε πρωί για να ζωγραφίσει την Waterloo Bridge – το μεσημέρι και το απόγευμα ζωγράφιζε την Charing Cross Bridge για την σειρά με τα έργα του από το Λονδίνο που δημιούργησε από το 1901 ως το 1903. Από τα πρώτα ήταν αυτό για την Γέφυρα Βατερλό που εκλάπη από το μουσείο Kunsthal στο Ρότερνταμ το 2012.

Και ενώ ως τον πεασμένο Ιούνιο η κυρίαρχη άποψη ήταν ότι έχει καταστραφεί από τη μητέρα ενός εκ των Ρουμάνων δραστών που το άρπαξαν μεταξύ άλλων έργων, τώρα, με αφορμή την αποκάλυψη των δυο έργων του Πικάσο και του Μοντριάν που είχε αρπάξει ο 49χρονος από την Εθνική Πινακοθήκη, οι ελπίδες αναπτερώνονται: λες να μην έχουν καταστραφεί τελικά;

Αστυνομικοί στο μουσείο στο Ρότερνταμ μετά την κλοπή / ΑP

Ελπίδες ξύπνησαν στο μουσείο Kunsthal στο Ρότερνταμ

Η βυθισμένη στις γαλάζιες ανταύγειες της ομίχλης γέφυρα στον καμβά του Μονέ, ίσως τα τελευταία χρόνια κρύβεται μέσα σε μια από τις κατασκευές που δημιουργούσε ο 49χρονος ελαιοχρωματιστής, ο artfreak. Kαι μάλιστα είναι εξαιρετικά πιθανό να βρίσκεται εδώ, στην Αθήνα. Τον ισχυρισμό αυτόν τον διαβάσαμε για πρώτη φορά σε tweets του χειμαρρώδους ντετέκτιβ Αρθρουρ Μπραντ. Κινητοποίησαν όμως τις ελληνικές αρχές και την Ιντερπόλ. Εκπρόσωπος του μουσείου Kunsthal δήλωσε την εφημερίδα De Telegraaf ότι παρακολουθούν πολύ στενά τις εξελίξεις που πυροδότησε η σύλληψη του 49χρονου στην Αθήνα και ελπίζουν ότι τόσο το έργο του Μονέ, όσο και αυτό του Πικάσο που φέρεται να έχει πουλήσει ο artfreak, μπορεί να έρθουν ξανά στο φως και να επιστρέψουν στις προθήκες τους.

Σημειώνουμε ότι η κλοπή στο Αμστερνταμ έγινε τον Οκτώβρη του 2012 – 9 Ιανουαρίου του 2012 είχαν κλαπεί τα έργα των Πικάσο, Μοντριάν και Μονκάλβο από την την Εθνική Πινακοθήκη στην Αθήνα. Συμμορία επτά Ρουμάνων έκλεψαν τότε επτά έργα από το μουσείο στο Ρότερνταμ και τα μετέφεραν στη Ρουμανία – εκεί μετέβη ο 49χρονος και αγόρασε τον ένα Πικάσο και τον Μονέ, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Μπραντ. Ο ντετέκτιβ εκτιμά επίσης ότι τον Πικάσο τον πούλησε ο artfreak στη Γερμανία, αλλά όχι τον Μονέ – μάλιστα προέτρεπε τις ελληνικές αρχές να ψάξουν πίσω από την γυψοσανίδα στο σπίτι του θείου του 49χρονου, στην ντουλάπα της μητέρας του και… στον τάφο του θείου του.

Mια κάρτα sim με πιθανές απαντήσεις

Ολες αυτές οι υποψίες και ελπίδες, έχουν προκληθεί από τη μαρτυρία που φέρεται να έδωσε η «Μπιάνκα», η Ολλανδή πρώην σύντροφος του 49χρονου, που της είχε εξομολογηθεί τα πάντα. Μάλιστα, στην τελευταία του ανάρτηση για την υπόθεση ο Αρθρουρ Μπραντ δείχνει και φωτογραφία από την κάρτα sim του κινητού τηλεφώνου του φερόμενου δράστη, μέσα στην οποία βρίσκονται πολλά μυστικά προφανώς. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ελληνική δικαιοσύνη έχει επικοινωνήσει με τον έλληνα δικηγόρο της «Μπιάνκα» και συλλέγει κάθε δυνατό στοιχείο που θα μπορούσε να διαλευκάνει την υπόθεση και να απαντήσει σε σειρά ερωτημάτων: έδρασε όντως μόνος ο 49χρονος; Πούλησε ή κατέστρεψε τελικά το σχέδιο του Μονκλάβο; Κρύβει όντως την Αθήνα το πίνακα του Μονέ;

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ