Ένα ξέφρενο 80s πάρτι αρχίζει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά -Οι πρεμιέρες του Νοεμβρίου - iefimerida.gr

Ένα ξέφρενο 80s πάρτι αρχίζει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά -Οι πρεμιέρες του Νοεμβρίου

Εβελίνα Παπούλια, Ελένη Κοκκίδου
Εβελίνα Παπούλια, Ελένη Κοκκίδου, στις «Ευθυμες Κυράδες» Φωτογραφία Ανδρέας Σιμόπουλος
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με δύο πρεμιέρες μπαίνει ο Νοέμβριος στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

Η πιο ζωηρή και τρυφερή κωμωδία του Σαίξπηρ, «Οι εύθυμες κυράδες του Ουίνδσορ», μεταγράφεται σε μιούζικαλ από τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο, επενδύεται με μουσική και τραγούδια από τον Θέμη Καραμουρατίδη και, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του καλλιτεχνικού διευθυντή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, Λευτέρη Γιοβανίδη, απογειώνεται στο πιο ξέφρενο πάρτι της πόλης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρεμιέρα και για την Εμιλη Κολιανδρή στο «Amalia melancholia» που υποδύεται την Αμαλία, τη γυναίκα που στιγματίστηκε για την ατεκνία της αλλά χάρισε στην Αθήνα τον Εθνικό Κήπο. Το νέο πρόγραμμα του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά αρχίζει

Οι δύο πρεμιέρες του Δημοτικού Θεάτρου Πειραια

Εύθυμες Κυράδες

Αρχές της δεκαετίας του ’80, ο ξεπεσμένος, πληθωρικός αλλά και γοητευτικός απατεώνας Τζον Φάλσταφ, στέλνει την ίδια ερωτική επιστολή σε δύο πλούσιες –παντρεμένες– κυράδες της πόλης. Πιστεύει πως, τυφλωμένες από το πάθος, θα πέσουν στην αγκαλιά του και θα του προσφέρουν τις λίρες που χρειάζεται για να συνεχίσει τις ασωτίες του. Οι δύο γυναίκες θα του δώσουν ένα καλό μάθημα, στρέφοντας με στυλ και φαντασία το σχέδιό του εναντίον του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με χιούμορ, παιγνιώδη αλλά και καυστική διάθεση προς τον θεσμό του γάμου και τις κοινωνικές συμβάσεις, το πρωτότυπο μιούζικαλ «Εύθυμες Κυράδες» σκιαγραφεί τη ζωή μιας μικρής πόλης της Αγγλίας που θα μπορούσε να είναι και η δική μας. Αμαρτωλές επιθυμίες, φαύλα πάθη, συζυγικές ζηλοτυπίες και ερωτικές περιπέτειες προκαλούν ένα ντόμινο παρεξηγήσεων, αναπάντεχων παρεκτροπών και κωμικών συμπτώσεων.

Στις 16 Νοεμβρίου στην Κεντρική Σκηνή του ΔΘΠ, οι Εύθυμες Κυράδες κάνουν πρεμιέρα με μια λαμπερή διανομή ηθοποιών, ζωντανή ορχήστρα επί σκηνής, ευφάνταστα σκηνικά, πολύχρωμα κοστούμια και χορό μέχρι τελικής πτώσης με γκλίτερ και βάτες.

Κείμενο-Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος / Σκηνοθεσία: Λευτέρης Γιοβανίδης
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης / Κίνηση-Χορογραφίες: Ζωή Χατζηαντωνίου
Σκηνικά: Πάρις Μέξης / Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Φωτισμοί: Σοφία Αλεξιάδου / Επιμέλεια ορχήστρας - Μουσική διδασκαλία: Αντώνης Παλαμάρης

Ερμηνεία: Θανάσης Βλαβιανός, Κωνσταντίνος Γιουρνάς, Γιώργος Γλάστρας, Θανάσης Δήμου, Ελένη Κοκκίδου, Θοδωρής Μπουζικάκος, Αργύρης Ξάφης, Κλέαρχος Παπαγεωργίου, Εβελίνα Παπούλια, Αλμπέρτο Φάις, Μαρία Χάνου, Τάνια Τρύπη, Γιώργος Ψυχογιός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μουσικοί επί σκηνής: Αντώνης Παλαμάρης (πλήκτρα), Ιάσονας Καφετζής (κιθάρες), Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος (ηλεκτρικό μπάσο),  Αλέξης Σταυρόπουλος (τύμπανα).

Διάρκεια παράστασης 125΄ / Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Τετάρτη & Κυριακή 7μμ / Πέμπτη & Παρασκευή 9μμ / Σάββατο 6μμ & 9μμ

Τιμές εισιτηρίων: Διακεκριμένη ζώνη 30€ / Μειωμένο: 25€ / Α’ ζώνη 25€ / Μειωμένο: 20€ / Β’ ζώνη 20€ / Μειωμένο: 15€ / Γ’ ζώνη 15€ / Μειωμένο: 10€

εμιλυ Κολιανδρή
Την Αμαλία ερμηνεύει η Έμιλυ Κολιανδρή
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Amalia melancholia, η βασίλισσα των φοινίκων

Η παράσταση της Ζωής Χατζηαντωνίου επανέρχεται στη Σκηνή Ωμέγα από 25 Νοεμβρίου για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων. Την Αμαλία ερμηνεύει η Έμιλυ Κολιανδρή.

Οι σύγχρονες ιατρικές μελέτες αποδίδουν την ατεκνία της Αμαλίας σε μια αφανή απλασία, μια έλλειψη, η οποία αν γινόταν γνωστή εκείνη την εποχή, η πρώτη βασίλισσα της Ελλάδας θα θεωρούνταν ένα τέρας, ένας κακός οιωνός για τη λαμπρή επανεκκίνηση του ελληνισμού. Οι θεραπείες που της επέβαλλαν γιατροί, επιστημονικοί σύμβουλοι, σκιτζήδες και ιατροσοφιστές κράτησαν δεκαέξι χρόνια. Ακόμη και νεκρό, το σώμα της Αμαλίας υποβλήθηκε, κατόπιν εντολής, σε νεκροψία προκειμένου να διαλευκανθεί το ζήτημα.

Η αποτυχία της να προσφέρει ένα παιδί στον λαό συνετέλεσε στην όξυνση της λαϊκής δυσαρέσκειας και στην έξωσή του πρώτου βασιλικού ζευγαριού από την Ελλάδα. Ωστόσο, από το όραμα, την επιμονή και, κυρίως, την αγάπη της Αμαλίας, γεννήθηκε ένα παιδί. Κανείς δεν πίστευε ότι ήταν δυνατόν να συμβεί αυτό το θαύμα στην κατάξερη και ρημαγμένη Αθήνα των μέσων του 19ου αιώνα. Αγαπούσε τα αειθαλή φυτά και τους φοίνικες, ιδίως τις Ουασιγκτόνιες, γιατί της θύμιζαν ελληνικούς κίονες. Τις έφερε στην Ελλάδα για να ομορφύνει το μοναδικό παιδί που έκανε, τον σημερινό Εθνικό Κήπο. Μέσα σε αυτόν, παρά τις τόσες προτομές επιφανών ανδρών, δεν υπάρχει ούτε μία επίσημη αναφορά, στη γυναίκα που τον ονειρεύτηκε και τον δημιούργησε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα αποσπάσματα των επιστολών που ακούγονται στην παράσταση βασίζονται στις «Ανέκδοτες επιστολές της βασίλισσας Αμαλίας στον πατέρα της, 1836 - 1853» (δίτομο), μετάφραση Βάνα & Μίχαελ Μπούσε, εκδ. Βιβλιοπωλείον της ΕΣΤΙΑΣ.

Σύλληψη - Δραματουργία - Σκηνοθεσία: Ζωή Χατζηαντωνίου / Ερμηνεία: Έμιλυ Κολιανδρή, Ρίτα Λυτού / Σκηνικό: Εύα Μανιδάκη / Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη / Μουσική : Σταύρος Γασπαράτος σε συνεργασία με τον Γιώργο Μιζήθρα / Βίντεο: Παντελής Μάκκας / Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης / Σύμβουλος δραματουργίας: Λουίζα Αρκουμανέα Βοηθός σκηνοθέτιδας: Στέλλα Ράπτη / Φροντιστήριο: Υακίνθη Τσούρα / Φωτογραφίες: Alex Kat

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ