Eκπληξη από το Δημοτικό θέατρο Πειραιά: Με Ρόμπερτ Ουίλσον και Πέτερ Στάιν -Τι ετοιμάζει ο Λευτέρης Γιοβανίδης - iefimerida.gr

Eκπληξη από το Δημοτικό θέατρο Πειραιά: Με Ρόμπερτ Ουίλσον και Πέτερ Στάιν -Τι ετοιμάζει ο Λευτέρης Γιοβανίδης

Ρόμπερτ Ουίλσον, Πέτερ Στάιν, Λευτέρης Γιοβανίδης
Ρόμπερτ Ουίλσον, Πέτερ Στάιν, Λευτέρης Γιοβανίδης

«Ο αέρας της Ελλάδας είναι θεραπευτικός, μ’ αρέσει ο ουρανός της, οι άνθρωποι, οι ταβέρνες και αυτή η τρομερή αίσθηση όταν ξυπνάς και βλέπεις Ακρόπολη». Τρεις κορυφαίοι διεθνώς σκηνοθετούν στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και μαγεύονται από την Ελλάδα.

Τα παραπάνω λόγια ανήκουν στον ρώσο σκηνοθέτη Αντολφ Σαπίρο, που μαζί με τους διακεκριμένους Ρόμπερτ Ουίλσον και Πέτερ Στάιν, συμπληρώνουν μία σημαντική καλλιτεχνική τριάδα που θα σκηνοθετήσει παραστάσεις στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ντυμένοι στα μαύρα και χαμογελαστοί, ο Ρόμπερτ Ουίλσον και ο Πέτερ Στάιν, βρέθηκαν στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά για την παρουσίαση του καλλιτεχνικού προγραμματισμού από τον προσεχή Απρίλιο μέχρι τον Μάρτιο του 2024. Αλλωστε ο Πετερ Στάιν βρίσκεται σε γνώριμο έδαφος μιας και ήδη έχει αρχίσει τις πρόβες του με τους ηθοποιούς για τον Μισάνθρωπο που έχει την πρεμιέρα του τον επόμενο μήνα.

Με προτεραιότητα την εξωστρέφεια ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, Λευτέρης Γιοβανίδης τόνισε «ότι εξασφαλίσαμε τη συνεργασία για την Κεντρική Σκηνή τριών σπουδαίων δημιουργών, με διεθνή εμβέλεια και αναγνώριση. Ξεκινώντας τον Απρίλιο με τον Peter Stein, που θα σκηνοθετήσει τον Μισάνθρωπο του Μολιέρου, συνεχίζουμε το φθινόπωρο με την σκηνοθετική ματιά του Robert Wilson πάνω στις Τρεις Ψηλές Γυναίκες του Έντουαρντ Άλμπυ, ενώ στις αρχές του 2024 ο Ρώσος σκηνοθέτης Adolf Shapiro θα παρουσιάσει τον τσεχοφικό Πλατόνοφ. Και οι τρεις παραγωγές στοχεύουμε να αποτελέσουν μια γόνιμη σύμπραξη και ώσμωση με ελληνίδες και έλληνες ηθοποιούς, και να αποφέρουν εξαιρετικά ενδιαφέροντες καρπούς. Το πνεύμα της εξωστρέφειας συμπληρώνει, τέλος, η σημαντική, αλλά και συμβολική, συνεργασία του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά με το Δημοτικό Θέατρο της Κωνσταντινούπολης, στην παράσταση του σαιξπηρικού Ρωμαίος και Ιουλιέτα, με έναν θίασο στελεχωμένο με ηθοποιούς και από τις δύο χώρες.

Οπως είπε ο Λευτέρης Γιοβανίδης η εναλλακτική Σκηνή Ωμέγα ετοιμάζεται να υποδεχθεί τρεις πολύ φιλόδοξες παραγωγές πάνω στην πολυπλοκότητα και τη βία των συζυγικών και οικογενειακών σχέσεων. Οι δύο από αυτές θα σκηνοθετηθούν από δύο καταξιωμένες ελληνίδες σκηνοθέτιδες. Η Έλενα Καρακούλη σκηνοθετεί προσεχώς τις Σκηνές από έναν Γάμο του Μπέργκμαν, ενώ η Μαριλίτα Λαμπροπούλου παίρνει τη σκυτάλη την επόμενη άνοιξη με τους Τσέντσι του Σέλλεϋ. Ενδιάμεσα θα παρουσιαστεί το ελληνικό κείμενο Ο Ελέφας του Κώστα Μποσταντζόγλου, ενω υπάρχει και το ραντεβού κάθε Σεπτέμβριο, το Πειραιάς Artport ΙΙΙ, τη γιορτή της πόλης του Πειραιά, που γίνεται πλέον θεσμός, με εκθέσεις, παραστάσεις, συναυλίες, αφιερώματα, κινηματογραφικές προβολές και δράσεις στην πόλη»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Λευτέρης Γιοβανίδης σημείωσε ότι το ΔΘΠ οφείλει να κατέχει μια σημαντική θέση στη θεατρική ιστορία και ζωή της χώρας, με μια ισχυρή παρουσία στα πολιτιστικά δρώμενα συμπληρώνοντας «Με αυτό τον γνώμονα όλοι οι συνεργάτες εδώ εργαζόμαστε για την εξασφάλιση κυρίως του μέλλοντος του ΔΘΠ. Ζητάμε με αγωνία από την Πολιτεία να μεριμνήσει για να βρεθούν ουσιαστικές λύσεις σε χρόνια και καίρια νομοθετικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να μιλάμε για έναν οργανισμό εφάμιλλο των θεάτρων της Ευρώπης. Το Δημοτικό Θέατρο είναι ένα σπάνιο αρχιτεκτονικό μνημείο αλλά και ένας ζωντανός οργανισμός που αναπνέει και δημιουργεί. Ο Πειραιάς αναγεννιέται και το Θέατρο του Πειραιά είναι αρωγός και φάρος στην νέα εποχή της πόλης μας κατέληξε στην ομιλία του ο Λευτέρης Γιοβανίδης

Ο Λευτέρης Γιοβανίδης σημείωσε ότι το ΔΘΠ οφείλει να κατέχει μια σημαντική θέση στη θεατρική ιστορία και ζωή της χώρας
Ο Λευτέρης Γιοβανίδης σημείωσε ότι το ΔΘΠ οφείλει να κατέχει μια σημαντική θέση στη θεατρική ιστορία και ζωή της χώρας

Τι θα δούμε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά την περίοδο 2023-2024

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

19.04 – 04.06.23 Ο ΜΙΣAΝΘΡΩΠΟΣ Ή Ο ΠΙΚΡΟΧΟΛΟΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ
Μολιέροş

Ο Peter Stein, ένας από τους σημαντικότερους Ευρωπαίους σκηνοθέτες, σκηνοθετεί στην Κεντρική Σκηνή του ΔΘΠ τον Μισάνθρωπο του Μολιέρου με πρωταγωνιστή τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο. Η κωμωδία πρωτοανέβηκε το 1666 και με εκπληκτική διαχρονικότητα καυτηριάζει ανελέητα την κοινωνική υποκρισία και τις επιφανειακές σχέσεις, που ο μισάνθρωπος Αλσέστ αντιμάχεται με λύσσα. Ακόμα περισσότερο, όμως, ο Μολιέρος διακωμωδεί την ακραία αδιαλλαξία του ίδιου του του ήρωα, η οποία θα τον εμπλέξει σε δικαστικές περιπέτειες, θα τον γελοιοποιήσει –καθώς υποχωρεί εμπρός στον παράλογο έρωτά του για την επιπόλαιη Σελιμέν– και τελικά θα τον οδηγήσει σε μια άδοξη απομόνωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παίζουν: Γιώργος Γλάστρας, Βαγγέλης Δαούσης, Παρασκευή Δουρουκλάκη,
Όλια Λαζαρίδου, Νάνσυ Μπούκλη, Δημήτρης Ντάσκας, Αχιλλέας Σκεύης
Γιωργής Τσαμπουράκης, Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Γιώργος Ψυχογιός

Ρόμπερτ Ουίλσον, Πέτερ Στάιν
Ρόμπερτ Ουίλσον, Πέτερ Στάιν

24.11.23 –11.02.24 ΤΡΕΙΣ ΨΗΛEΣ ΓΥΝΑIΚΕΣ Έντουαρντ Άλµπυ

Ο διεθνούς φήμης Αμερικανός σκηνοθέτης Robert Wilson σκηνοθετεί στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά τις Τρεις Ψηλές Γυναίκες, με πρωταγωνίστριες τρεις κορυφαίες Ελληνίδες ηθοποιούς. Το κείμενο του Άλμπυ δομείται πάνω στα θεμελιώδη υπαρξιακά ζητήματα της σχέσης του ανθρώπου με τον εαυτό του και τον θάνατό του, παρουσιάζοντας τρεις γυναίκες διαφορετικών ηλικιών που σταδιακά συγκλίνουν σε ένα πρόσωπο. Ο Robert Wilson, μέσα από την χαρακτηριστική του ιδιόμορφη χρήση χρόνου και χώρου, ενορχηστρώνει μια σύνθετη αφήγηση για τον χρόνο που περνά και για τον άνθρωπο που περιεργάζεται τα πολλαπλά του είδωλα μέσα στο κάτοπτρο της ζωής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παίζουν: Ρένη Πιττακή, Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, Λουκία Μιχαλοπούλου
Αλέξης Φουσέκης

21.02–28.04.24 ΠΛΑΤOΝΟΦ Άντον Τσέχοφ

Ο κορυφαίος Ρώσος σκηνοθέτης Adolf Shapiro συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, σκηνοθετώντας έναν από τους σπουδαιότερους θεατρικούς συγγραφείς, τον Άντον Τσέχοφ.
Στο πρώιμο αυτό έργο που βρέθηκε χρόνια μετά τον θάνατο του συγγραφέα χωρίς τίτλο, οπότε καταχωρήθηκε με το όνομα του κεντρικού χαρακτήρα, υπάρχουν ήδη τα κυρίαρχα θεματικά μοτίβα που θα απασχολήσουν τον Τσέχοφ στην ωριμότητά του. Η άφιξη του Πλατόνοφ αναστατώνει την θερινή ραστώνη των καλεσμένων της Άννας Πετρόβνα, ξυπνώντας απαγορευμένα πάθη, αλλά και υπαρξιακό ρίγος για το μάταιο και φευγαλέο της ζωής. Ένα έργο μυστηριώδες, όπου το υψηλό και το ποταπό, το κωμικό και το τραγικό διαρκώς συνυπάρχουν, αλλά και συμπλέκονται άρρηκτα.

Παιζουν: Θανάσης Ζερίτης, Γιώργος Ηλιόπουλος, Θέμης Πάνου, Κατερίνα Παπουτσάκη, Αναστάσης Ροϊλός, Κώστας Φλωκατούλας, Αντιγόνη Φρυδά
Νίκος Χανακούλας, Καλλιόπη Χάσκα, Νίκος Ψαρράς

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημείωμα Αντόλφ Σαπίρο

Συνήθως σκέφτομαι πολύ πριν δεχτώ μια νέα πρόταση. Αλλά όταν το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά μου έκανε την πρόταση να ανεβάσω τον Πλατόνοφ του Τσέχοφ, συμφώνησα αμέσως και με μεγάλο ενδιαφέρον. Γιατί έχω ανεβάσει έργα του Τσέχοφ σε διάφορες γλώσσες και σε διάφορες χώρες, αλλά ποτέ το πρώτο του θεατρικό, που εντωμεταξύ, κρύβει πολλά αινίγματα.
Ας αρχίσουμε με το ερώτημα, αν είναι τυχαίο γεγονός που ο βασικός ήρωας φέρει το όνομα του μεγάλου Έλληνα φιλοσόφου της αρχαιότητας.
Πιστεύω πως τις απαντήσεις σ’ αυτή και σε πολλές άλλες ερωτήσεις θα δώσει η παράσταση. Ανυπομονώ να ξεκινήσω να δουλεύω το έργο, γιατί για μένα ο αέρας της Ελλάδας είναι θεραπευτικός, μ’ αρέσει ο ουρανός της Ελλάδας, οι άνθρωποί της, οι ταβέρνες, οι πέτρες και αυτή η τρομερή αίσθηση όταν ξυπνάς και βλέπεις την Ακρόπολη.

 Αυτή η αίσθηση ότι βρίσκομαι μέσα στον μεγάλο πολιτισμό δεν μ’ αφήνει ποτέ όταν είμαι στην Αθήνα. Και μετά είναι ο Τσέχοφ κι εκείνη η υπέροχη ατμόσφαιρα που γεύτηκα όταν επισκέφτηκα αυτό το καταπληκτικό θέατρο, το νεοκλασικό θαυμάσιο κτήριο του δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, Θαύμαζα το μάρμαρό του και ένιωθα τη θέρμη του όταν έμπαινα το κτίριο, ακόμα και μέσα από τα παπούτσια.
Συνάντησα πολύ ωραία διάθεση και ζεστή υποδοχή του καλλιτεχνικού διευθυντή Λευτέρη Γιοβανίδη και των παραγωγών. Καταφέραμε να φτιάξουμε, κατά τη γνώμη μου, πολύ ωραίο καστ. Και τι χρειάζεται για να έχει επιτυχία μια παράσταση;

Χρειάζεται χώρος, χρειάζονται ηθοποιοί υψηλού επιπέδου, χρειάζεται θέληση, θα έλεγα, και το γεγονός ότι ο Πλατόνοφ του Τσέχοφ μας δίνει τη δυνατότητα να βγούμε από το πλαίσιο ενός έργου, να εισάγουμε σε μια παράσταση όλα τα τσεχοφικά θέματα. Το έργο είναι γραμμένο από έναν έφηβο, αλλά ήδη περιέχει όλα τα θέματα των μετέπειτα έργων του. Μ’ ενδιαφέρει πολύ να συναντήσω τους ηθοποιούς που δεν τους γνωρίζω ακόμα καλά και την Ελλάδα που αγαπώ.
Περιμένω με χαρά να ξεκινήσω τη δουλειά, παρά τα άγχη που αναγκαστικά βιώνει ένας καλλιτέχνης στη διάρκεια των προβών. Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους και καλή αντάμωση! αναφέρει στο σημείωμά του ο Αντόλφ Σαπίρο

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ηθοποιοι
Στιγμιότυπο από την παρουσίαση του προγράμματος

05–28.05.24 ΡΩΜΑIΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙEΤΑ Γουίλιαµ Σαίξπηρ

Μια συμπαραγωγή του ΔΘΠ με το Δημοτικό Θέατρο Κωνσταντινούπολης
Μια σημαντική σύμπραξη του ΔΘΠ με το αντίστοιχό του Δημοτικό Θέατρο της Κωνσταντινούπολης. Η αρχετυπική ερωτική τραγωδία Ρωμαίος και Ιουλιέτα αφηγείται τη γνωστότερη παγκοσμίως ιστορία αγάπης ανάμεσα σε δυο νέους που ερωτεύονται, παρά το μίσος και την έχθρα που χωρίζει τις οικογένειές τους. Γραμμένο το 1595, το σαιξπηρικό αριστούργημα δεν έπαψε ποτέ να συγκινεί και να εμπνέει. Η παράσταση θα μεταφέρει τη δράση κάπου στα Βαλκάνια, με έναν Τούρκο Ρωμαίο και μια Ελληνίδα Ιουλιέτα να αγωνίζονται μάταια με τη δύναμη του έρωτά τους να αλλάξουν τη μοίρα τους, μέσα σε ένα εχθρικό περιβάλλον μίσους, βίας, εγκληματικότητας, φόβου και παρακμής. Σκηνοθετεί ο Λευτέρης Γιοβανίδης

Η ολοκληρωμένη διανομή και οι υπόλοιποι συντελεστές θα ανακοινωθούν σύντομα / Έχει προβλεφθεί η χρήση υπέρτιτλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
πετερ σταιν
Ο Πέτερ Στάιν με τους ηθοποιούς του

ΣΚΗΝΗ ΩΜΕΓΑ

21.04 – 04.06.23 ΣΚΗΝEΣ ΑΠO EΝΑΝ ΓAΜΟ Ίγκµαρ Μπέργκµαν
Το σπαρακτικό αριστούργημα του Ίγκμαρ Μπέργκμαν Σκηνές από έναν Γάμο, γράφηκε ακριβώς 50 χρόνια πριν, αρχικά ως τηλεοπτική σειρά και έπειτα ως κινηματογραφική ταινία με παγκόσμια επιτυχία. «Χρειάστηκαν δυόμισι μήνες για να γράψω αυτές τις σκηνές. Μου πήρε μια ολόκληρη ενήλικη ζωή για να τις ζήσω» έλεγε ο Μπέργκμαν. Πράγματι, η ιστορία της Μαριάννε και του Γιόχαν αποτυπώνει με αδυσώπητη ειλικρίνεια και σχεδόν ντοκουμενταρίστικο ρεαλισμό τα στάδια της φθοράς και της παρακμής μιας συζυγικής σχέσης. Κρατώντας την δομή και τους υπέροχα ειρωνικούς τίτλους των «σκηνών», η Έλενα Καρακούλη σκηνοθετεί τη Μαρίνα Ασλάνογλου και τον Νίκο Ψαρρά σε μια παράσταση για το υπαρξιακό πεδίο συνάντησης, αλλά και σύγκρουσης με τον Άλλον.

ΜΕΤAΦΡΑΣΗ–ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚH ΕΠΕΞΕΡΓΑΣIΑ-ΣΚΗΝΟΘΕΣIΑ Έλενα Καρακούλη. Παίζουν Μαρίνα Ασλάνογλου, Νίκος Ψαρράς, φιλική συμμετοχή σε βίντεο Καρυοφυλλιά Καραμπέτη

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νοέμβριος 2023-Ιανουάριος 2024

Ο ΕΛΕΦΑΣ Κώστας Μποσταντζόγλου
Δυο ζευγάρια στην ελληνική επαρχία: πληγές του παρελθόντος, βία, προδοσίες, μυστικά, και η εκδίκηση που έρχεται ακόμα και μετά από χρόνια, σε ένα ρεαλιστικό δράμα με πικρό χιούμορ.

Η διανομή και οι συντελεστές θα ανακοινωθούν σύντομα

Φεβρουάριος - Απρίλιος 2024

ΟΙ ΤΣEΝΤΣΙ 1599-1820-2024 Πέρσι Σέλλεϋ
Στα 1820 ο Πέρσι Σέλλεϋ διαβάζει την αληθινή και αποτρόπαιη ιστορία του οίκου των Τσέντσι της Ρώμης (1599), μια ιστορία παιδοκτονίας, αιμομιξίας και πατροκτονίας κι αποφασίζει να την δραματοποιήσει με μορφή έμμετρου ελισαβετιανού δράματος. Στόχος του ήταν να αναδείξει την ποιητική διάσταση που ενυπάρχει ακόμα και στις πιο ακραίες και εγκληματικές πράξεις του ανθρώπου, καθώς, όπως υποστήριζε «Ο κύριος ηθικός σκοπός που επιδιώκεται στα υψηλά είδη του δράματος είναι να διδάξει απλώς στην ανθρώπινη ψυχή τον εαυτό της». Στο πνεύμα του συγγραφέα, η παράσταση του ελάχιστα παιγμένου στην Ελλάδα έργου που σκηνοθετεί η Μαριλίτα Λαμπροπούλου θα αγγίξει τολμηρά ηθικά και φιλοσοφικά ερωτήματα γύρω από τις έννοιες της ελευθερίας, της δικαιοσύνης, της αυτοδικίας, της γυναικείας υπόστασης, αναδεικνύοντας την τραγική διάσταση των ηρώων που εμπλέκονται σε έναν αέναο κύκλο αίματος και εκδίκησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΜΕΤAΦΡΑΣΗ Γιάννης Νταλιάνης / ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ-ΔΙΑΣΚΕΥΗ
Γιάννης Νταλιάνης, Μαριλίτα Λαμπροπούλου / ΣΚΗΝΟΘΕΣIΑ Μαριλίτα Λαμπροπούλου. Παίζουν Ελένη Ζεραφίδου, Κωνσταντίνος Ζωγράφος, Τάσος Λέκκας, Γιάννης Νταλιάνης, Ελίζα Σκολίδη, Θάνος Τοκάκης, Χάρης Χαραλάμπους

Με αφορμή την ανακοίνωση του προγράμματος ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης σημειώνει, «Είναι γεγονός πως το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά έχει καταγράψει τα τελευταία χρόνια μια λαμπρή πορεία και είναι ένα από τα κορυφαία θέατρα της χώρας μας.

Αυτή η χρονιά θεωρούμε ότι θα είναι ορόσημο για το Δημοτικό Θέατρο της πόλης μας, καθώς προχωρά σε ένα πολύ μεγάλο και σημαντικό βήμα εξωστρέφειας.
To Δημοτικό Θέατρο Πειραιά κάνει ένα πολύ μεγάλο άνοιγμα στο εξωτερικό και συνεργάζεται με τρεις κορυφαίους σκηνοθέτες, παγκοσμίου φήμης, τον Πίτερ Στάιν, τον Μπομπ Γουίλσον και τον Άντολφ Σαπίρο. Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι το εγχείρημα αυτό είναι ένα στοίχημα για την περαιτέρω ενίσχυση του κύρους και της αναγνωρισιμότητας του Δημοτικού μας Θεάτρου, ακόμα και έξω από τα σύνορα της χώρας μας.  

Συνεχίζουμε λοιπόν να δημιουργούμε σταθερά και με συνέπεια μεγάλο πολιτιστικά γεγονότα, τόσο στην Κεντρική Σκηνή, με παραστάσεις υψηλού επιπέδου, με πολύ σημαντικούς ηθοποιούς, σκηνοθέτες και συντελεστές του ελληνικού θεάτρου, όσο και στη Σκηνή «Ωμέγα», η οποία πηγαίνει ήδη πολύ καλά.
Φυσικά συνεχίζουμε με όλες εκείνες τις παράλληλες δράσεις και εκδηλώσεις πολιτισμού που φιλοξενούνται κατά καιρούς στους χώρους του Θεάτρου μας και οι οποίες έχουν συμβάλλει στη διείσδυση του Θεάτρου μας όχι μόνο στην Πειραϊκή κοινωνία αλλά και γενικότερα.  

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Δήμος Πειραιά θα συνεχίσει να στέκεται δίπλα στο Δημοτικό Θέατρο και να στηρίζει το σημαντικό και πολυεπίπεδο έργο του, χωρίς να παρεμβαίνει φυσικά στο καλλιτεχνικό του πρόγραμμα, αλλά προκειμένου να εξασφαλίσει την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του. Έχω ξαναπεί ότι ένας πολιτιστικός Οργανισμός, ένα ιστορικό θέατρο αυτού του βεληνεκούς και τέτοιας εμβέλειας, όπως είναι το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, δεν μπορεί να διοικείται από τον Ο.Π.Α.Ν., με το ελάχιστο προσωπικό που διαθέτει και χωρίς να έχει τη δυνατότητα να προσλάβει εξειδικευμένο προσωπικό. Υπάρχει μία προγραμματική σύμβαση για τη χρηματοδότηση του θεάτρου από τον Δήμο Πειραιά, τον Ο.Π.Α.Ν., το Υπουργείο Πολιτισμού και την Περιφέρεια Αττικής, η οποία είναι ήδη μία «ανάσα» για το θέατρο. Ωστόσο είναι σαφές πως η λειτουργία του θεάτρου δεν μπορεί να βασίζεται εσαεί σε αυτές τις επιδοτήσεις. Πιστεύουμε ότι το νέο πρόγραμμα του Θεάτρου, θα ανταποκριθεί, για ακόμα μια χρονιά, στις προσδοκίες του θεατρόφιλου κοινού, αλλά και όλων όσοι αγαπούν τον Πολιτισμό.


 
 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ