Kαραγιάννης: «Με το πακέτο έργων 3 δισ. ευρώ, η Κρήτη θα πρωταγωνιστήσει στην Ελλάδα» - iefimerida.gr

Kαραγιάννης: «Με το πακέτο έργων 3 δισ. ευρώ, η Κρήτη θα πρωταγωνιστήσει στην Ελλάδα»

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Για τα έργα άνω των 3 δισ. ευρώ μίλησε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης.

Σε συνέντευξή του στο δελτίο ειδήσεων στο «Κρήτη TV» και τη δημοσιογράφο Κατερίνα Σαλαπάτα ο υφυπουργός Υποδομών επισκέφθηκε το νησί στην «σε μια πολύ σημαντική στιγμή για την Κρήτη και την Ελλάδα» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, καθώς το Περιφερειακό Συμβούλιο έδωσε θετική γνωμοδότηση για το μεγαλύτερο τμήμα του ΒΟΑΚ, Χανιά – Ηράκλειο, μήκους 157χλμ. και σύντομα θα έχει το έργο και την περιβαλλοντική αδειοδότηση από το Υπουργείο Περιβάλλοντος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, ανοίγει ο δρόμος για την υλοποίηση του μεγαλύτερου αυτοκινητόδρομου που θα κατασκευαστεί στην Ελλάδα και ενός από τους μεγαλύτερους στην Ευρώπη.

Πρόσθεσε ότι, μέσα στο 2022 υπογράφονται οι συμβάσεις και στήνονται τα πρώτα εργοτάξια στα τμήματα:

  • «Χερσόνησος-Νεάπολη» μήκους 22,5χλμ., προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ. Το έργο υλοποιείται μέσω ΣΔΙΤ.
  • «Νεάπολη-Αγ. Νικόλαος» μήκους 14χλμ., προϋπολογισμού 147 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για Δημόσιο Έργο το οποίο χρηματοδοτείται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.

«Είναι η πρώτη και μοναδική φορά που παρουσιάζεται ενοποιημένη χάραξη για τον ΒΟΑΚ και η Κρήτη θα αποκτήσει έναν αυτοκινητόδρομο που της αξίζει» τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Μάλιστα, σημείωσε ότι θα υπάρξει βελτίωση μεγάλου κομματιού του παράπλευρου δικτύου για να εξασφαλιστούν οι μετακινήσεις των πολιτών και των επισκεπτών του νησιού.

Ο κ. Καραγιάννης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην οδική ασφάλεια, σημειώνοντας ότι στην Κρήτη καταγράφονται τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία. Υπογράμμισε τη σημασία που δίνει η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στα ζητήματα της οδικής ασφάλειας και στην κατεύθυνση αυτή εκτελούνται είτε δημοπρατούνται έργα προϋπολογισμού 20 εκατ. ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Σύντομα θα μιλάμε για μια άλλη Κρήτη»

Εκτενής ήταν η αναφορά του κ. Καραγιάννη και στις εξελίξεις που υπάρχουν στο αεροδρόμιο στο Καστέλι, αλλά και για τα σχέδια αξιοποίησης του αεροδρομίου «Καζαντζάκης».
Ειδικότερα για το Καστέλι διαβεβαίωσε ότι το έργο πάει πάρα πολύ καλά. «Πρόκειται για ένα δύσκολο έργο, το οποίο θα αλλάξει την εικόνα της Κρήτης» σημείωσε.
Σχετικά με την αξιοποίηση του αεροδρομίου «Καζαντζάκης» ο Υφυπουργός Υποδομών διαμήνυσε ότι «δεν θα επιτρέψουμε να γίνει νέο Ελληνικό, όπως έχει πει και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Θα δουλέψουμε για να παρουσιάσουμε ένα σχέδιο το οποίο θα αναβαθμίζει όλο το Ηράκλειο». Σημείωσε ότι, «το έργο έχει πολυπλοκότητα, όμως, υπάρχει πλάνο και πρόθεση».

Ολοκληρωμένο και συνεκτικό πλάνο έργων

Στο μέτωπο των μεγάλων έργων εντάσσονται και τα φράγματα. Ο κ. Καραγιάννης έκανε αναφορά στο:

  • Φράγμα Ταυρωνίτη, όπου μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022 θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός ΣΔΙΤ.
  • Φράγμα Πλατύ, που θα δημοπρατηθεί εντός του 2022.
  • Φράγμα Μπραμιανού, ένα σύνθετο έργο, που θα δημοπρατηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Σε ό,τι αφορά τα κτιριακά έργα, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι έτοιμο να προχωρήσει στην κατασκευή του cluster Δικαστικών Μεγάρων της Κρήτης σε Ηράκλειο και Χανιά και την ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου Ρεθύμνου.

Ο Υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι: «Οι παρεμβάσεις μας στην Κρήτη είναι συνολικές. Προτιμούμε να λέμε λιγότερα λόγια και να προχωράμε μπροστά με πράξεις» και πρόσθεσε ότι «με το πακέτο έργων 3 δισ. ευρώ που υλοποιούμε η Κρήτη θα έχει τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσει όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε ολόκληρη την ευρύτερη περιοχή».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ