Καραγιάννης: Διπλή παρέμβαση στην Εύβοια με την Παράκαμψη Χαλκίδας-Ψαχνών και τον Βόρειο Οδικό Άξονα - iefimerida.gr

Καραγιάννης: Διπλή παρέμβαση στην Εύβοια με την Παράκαμψη Χαλκίδας-Ψαχνών και τον Βόρειο Οδικό Άξονα

Ομιλία του Γιώργου Καραγιάννη στη Βουλή
Στα έργα που γίνονται στην Εύβοια αναφέρθηκε με παρέμβασή του στη Βουλή ο Γιώργος Καραγιάννης
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στο σύνολο των παρεμβάσεων που γίνονται στην Εύβοια, με πόρους που ο νομός δεν είχε δει εδώ και δεκαετίες, αναφέρθηκε ο Γιώργος Καραγιάννης.

Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, είπε πως «προχωράμε όσα βάλτωναν επί έτη και υλοποιούμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη:

  • Μέσα στο 2022 ξεκινούν τα πρώτα εργοτάξια για την παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών.
  • Έως τέλος του 2023 θα έχουμε τις μελέτες προς δημοπράτηση για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Ευβοίας.

Ο υφυπουργός έκανε εκτενή αναφορά στο έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών», συνολικού προϋπολογισμού 210 εκατ. ευρώ, που η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη πέτυχε να δημοπρατήσει και εντός του 2022 αναμένεται να στηθούν τα πρώτα εργοτάξια.

Απευθυνόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ, σημείωσε ότι «για ένα έργο που εσείς ως κυβέρνηση αποτύχατε παταγωδώς να δημοπρατήσετε επί 4,5 χρόνια, εμείς καταφέραμε να δημοπρατήσουμε και ήδη η διαγωνιστική διαδικασία έχει προχωρήσει και σύντομα θα έχουμε την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου».

Μάλιστα, όπως τόνισε ο κ. Καραγιάννης, το έργο έχει χαμηλότερο κόστος κατά 40 εκατ. ευρώ, από τον προϋπολογισμό επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ.

«Αν το έργο έβγαινε στον αέρα επί των ημερών σας με τον σχεδιασμό που είχε γίνει τότε από το υπουργείο, το κόστος θα ήταν τουλάχιστον 250 εκατομμύρια ευρώ», υπογράμμισε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό, τι αφορά τη χάραξη σημείωσε ότι «το έργο που δημοπρατήσαμε, πατάει επάνω στον άξονα της παλιάς μελέτης, με τους ανισόπεδους κόμβους που προβλέπονταν και με τα τεχνικά όπως είχαν μελετηθεί» και πρόσθεσε ότι «παρακάμπτει καθαρά τόσο την πόλη της Χαλκίδας όσο και τα Ψαχνά».

Καραγιάννης: Προχωράει ο Βόρειος Οδικός Άξονας Εύβοιας

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη η παρέμβαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τον Κώστα Καραμανλή, στην περιοχή είναι συνολική και δεν εξαντλείται στο έργο της Χαλκίδας.

Υπενθύμισε ότι, πριν μερικούς μήνες ο ίδιος ο πρωθυπουργός εξήγγειλε τον Βόρειο Οδικό Άξονας Ευβοίας. «Μιλάμε επί της ουσίας για τον άξονα Χαλκίδα-Στροφυλιά, που θα ξεκινά αμέσως μετά το τέλος της Παράκαμψης Ψαχνών και με μια πορεία περίπου 25 χιλιομέτρων καταλήγει στα νότια του Μαντουδίου», εξήγησε.

Ενημερώνοντας για την πορεία του μεγάλου αυτού έργου για τον νομό ανέφερε ότι «έχουμε αναλάβει ως υπουργείο να το ωριμάσουμε και εκτιμούμε πως ως το τέλος του 2023 θα έχουμε στα χέρια μας τις μελέτες προς δημοπράτηση».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προτιμούμε να μιλάμε με τα έργα μας. Υλοποιούμε στο ακέραιο τις υποσχέσεις μας και τα επόμενα χρόνια η Εύβοια θα αποκτήσει τις συγκοινωνιακές υποδομές που υποσχεθήκαμε και της αξίζουν» διαβεβαίωσε.

«Υποδομές που θα ωθήσουν την ανάπτυξη στην Εύβοια»

Στόχος για την περιοχή, όπως είπε ο κ. Καραγιάννης, είναι να αναπτυχθούν υποδομές «που θα ωθήσουν την ανάπτυξη και θα αποκαταστήσουν ένα μέρος από τις πληγές εξαιτίας των καταστροφικών πυρκαγιών του περασμένου καλοκαιριού».

Κλείνοντας, υπογράμμισε ότι «οφείλουμε να σκύψουμε πάνω από τα προβλήματα της Εύβοιας, προκειμένου η οικονομία της περιοχής να ανακάμψει και η ζωή να επιστρέψει στην κανονικότητα».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ