Κώστας Καραμανλής: Ποτέ κανείς δεν είπε στο υπουργείο Μεταφορών τη λέξη «διόδια» - iefimerida.gr

Κώστας Καραμανλής: Ποτέ κανείς δεν είπε στο υπουργείο Μεταφορών τη λέξη «διόδια»

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής
Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής / Φωτογραφία: Ευρωκίνηση-ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, με σημερινή του τοποθέτηση διέψευσε ότι υπάρχουν σκέψεις για διόδια στο κέντρο της Αθήνας.

Ο υπουργός Μεταφορών επισήμανε χαρακτηριστικά ότι «ποτέ κανείς δεν είπε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη λέξη ''διόδια''».

Νωρίτερα, το ίδιο είχαν κάνει με δημόσιες δηλώσεις τους ο Γιάννης Οικονόμου και ο Γιώργος Καραγιάννης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Έχουμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες», τόνισε ο Κώστας Καραμανλής, μιλώντας με τη δημοσιογράφο της ΕΡΤ, Νίνα Κασιμάτη, κατά τη διάρκεια του Olympia Forum II, που οργανώνεται από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ.

Ο υπουργός παραδέχτηκε ότι η Αθήνα, όπως κάθε μεγαλούπολη της Ευρώπης, αντιμετωπίζει το πρόβλημα της κυκλοφορίας και πρόσθεσε ότι λαμβάνονται μέτρα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Όπως εξήγησε, το κυκλοφοριακό είναι ένα θέμα που δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει κάθε φορέας μόνος του, χρειάζεται συντονισμός πολλών φορέων.

Τι είπε για τον δακτύλιο

Αναφέρθηκε στον «πράσινο δακτύλιο», που ξεκινάει στις 25 Οκτωβρίου, και εξέφρασε την ελπίδα ότι ο κόσμος θα χρησιμοποιεί ακόμα περισσότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ο κ. Καραμανλής έκανε εκτενή αναφορά στα σχέδια του υπουργείου για τη βελτίωση των συγκοινωνιών, και τόνισε ότι σήμερα κυκλοφορούν 1.300 λεωφορεία στην Αθήνα, από 850, μια αύξηση 50%, χάρη στη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα. Αναφέρθηκε επίσης στην εκμίσθωση οχημάτων και είπε ότι '«μόνο στην Αθήνα και το Σίδνεϊ αυξήθηκε η χρήση των ΜΜΜ κατά τη διάρκεια της πανδημίας».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, είπε ότι βρίσκεται ήδη στον αέρα ο διαγωνισμός για τα 770 πράσινα λεωφορεία -ηλεκτρικά και CNG- με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και αποκάλυψε ότι θα ακολουθήσει ο διαγωνισμός της ΣΤΑΣΥ για προμήθεια νέων συρμών.

Όσον αφορά στα έργα υποδομής, τόνισε ότι το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών και η κυβέρνηση Μητσοτάκη «έχει το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες», προσθέτοντας ότι πρόκειται για προγράμματα που ήδη υλοποιούνται. Ακόμη, πρόσθεσε ότι ξεμπλοκάρουν και εμβληματικά έργα, όπως για παράδειγμα το Πάτρα-Πύργος, το οποίο θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022 και αναμένεται να είναι έτοιμο μέσα του 2023, αρχές του 2024.

Το Olympia Forum II διεξάγεται στις 20-21 Οκτωβρίου 2021 στο Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα και στις 22-23 Οκτωβρίου 2021 στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας στην Αρχαία Ολυμπία.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ