fbpx Ψηφιακοί νομάδες: Ακόμα και το lockdown είναι πιο ωραίο στην Αθήνα | ΠΟΛΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΗ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ THIS IS ATHENS

Ψηφιακοί νομάδες: Ακόμα και το lockdown είναι πιο ωραίο στην Αθήνα

Η φωτισμένη Ακρόπολη από τον πεζόδρομο του Θησείου
04|02|2021 | 20:08
Η φωτισμένη Ακρόπολη από τον πεζόδρομο του Θησείου / Φωτογραφία: George Vitsaras/SOOC

Οι ψηφιακοί νομάδες της Αθήνας γίνονται οι πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας του «This is Athens» και χαρίζουν τη μοναδική ματιά τους από την πόλη σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για τους ανθρώπους που, λόγω πανδημίας, εργάζονται από απόσταση, επέλεξαν να ζήσουν στην Αθήνα, για όσο διάστημα οι ιδιαίτερες αυτές συνθήκες το επιτρέπουν, και καταθέτουν τη μαρτυρία τους στο διεθνές κοινό.

Ο Burak Cakmak, διευθυντής της διεθνούς φήμης σχολής σχεδίου «Parsons» στη Νέα Υόρκη και επιχειρηματίας, εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι έψαχνε «έναν προορισμό για να δραπετεύσει από τα πάντα» και νιώθει ότι «ανακάλυψε το κρυφό διαμάντι της Μεσογείου», όπου επαγγελματίες σαν τον ίδιο «μπορούν να έχουν την καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, σε μια προσιτή τιμή, χωρίς να στερούνται τις ανέσεις και τα δικαιώματα που προσφέρει» η Ευρώπη. Τα τελευταία δέκα χρόνια ζει μεταξύ Λονδίνου και Νέας Υόρκης και παρόλο που, όπως ο ίδιος λέει, αγαπά «την ενέργεια και των δύο πόλεων», η Αθήνα του προσέφερε, εκτός από το «καλό κλίμα, το καλό φαγητό και τη φιλοξενία των ανθρώπων», επιπλέον, «τον καλύτερο συνδυασμό φυσικής ομορφιάς, νέου πληθυσμού, ευχάριστων δραστηριοτήτων, καλών τιμών και εύκολης πρόσβασης για τα περισσότερα μέρη στην υπόλοιπη Ευρώπη και ακόμα μακρύτερα».

Ο Burak είναι ένα από τα πρόσωπα της εκστρατείας που έχει σαν στόχο, όσο η πανδημία δεν επιτρέπει τα ανέμελα ταξίδια και τον τουρισμό, να διατηρήσει την εικόνα και την ελκυστικότητα της Αθήνας ζωντανή.

Η καμπάνια ξεκίνησε στα μέσα Ιανουαρίου και ήδη έχει προβληθεί σε περισσότερα από 6,3 εκατ. χρήστες στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Πολωνία, το Βέλγιο, την Ελβετία, την Αυστρία, την Ιρλανδία, την Πορτογαλία, την Ιταλία, την Αγγλία και την Ισπανία.

Ο φορέας υλοποίησης, το «This is Athens». είναι ο κύριος πυλώνας της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και αποτελεί τον επίσημο οδηγό επισκεπτών για την Αθήνα. Στελέχη της ΕΑΤΑ αναφέρουν ότι μέσω των ψηφιακών νομάδων παρουσιάζεται η Αθήνα στους πιθανούς επισκέπτες, ώστε, μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν, η πόλη μας να έχει ένα δυνατό προβάδισμα. Μάλιστα, οι ίδιοι οι ψηφιακοί νομάδες διατύπωσαν τον τίτλο της εκστρατείας, «ακόμα και το λοκντάουν είναι πιο ωραίο στην Αθήνα».

«Συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους να κάνουν την Αθήνα τη βάση τους» λέει ο Burak, καταθέτοντας την εμπειρία από την πόλη μας.

Η Safiya Mary Rose είναι κειμενογράφος από το Λονδίνο και ήρθε στην Αθήνα με τον σύντροφό της στα τέλη Οκτωβρίου. «Παρόλο που είχαμε επισκεφθεί πολλούς προορισμούς στη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία, δεν είχαμε ποτέ πραγματικά βρει "το μέρος μας"», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Safiya.

«Πιστεύω ότι η Αθήνα είναι ένα ιδανικό μείγμα αρχαίου και μοντέρνου: έχει όλα όσα περιμένεις να βρεις σε μια πρωτεύουσα, συν πολλή τέχνη, Ιστορία και κουλτούρα. Είναι ένα διεθνές μέρος, με επιρροές από την Ανατολή και τη Δύση, με μια αίσθηση φιλοξενίας» τονίζει η ίδια, προσθέτοντας ότι είναι μια καλή βάση για όποιον θέλει να εξερευνήσει τα νησιά αλλά και την ηπειρωτική Ελλάδα.

Ανάμεσα στις αγαπημένες της εμπειρίες έως τώρα είναι «η κολύμβηση στο "ζωντανό" νερό και το γεγονός ότι ήταν αρκετά ζεστά ώστε να κολυμπάω στη θάλασσα ακόμα και τον Ιανουάριο. Είναι μια τεράστια απόλαυση»!

Επιπλέον, απολαμβάνει, όπως η ίδια λέει, την εξερεύνηση των γεύσεων, είτε μέσω εστιατορίων, είτε μέσω τοπικών προϊόντων: «τα φρούτα και τα λαχανικά εδώ είναι νόστιμα και είναι διασκεδαστικό να ανακαλύπτω ελληνικές συνταγές και να τις δοκιμάζω στο σπίτι».

Οι ψηφιακοί νομάδες είναι περιζήτητοι από πόλεις σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο λόγω του προφανούς οικονομικού οφέλους, αλλά και λόγω του σημαντικού τους ρόλου στη διάδοση της γνώσης και της τεχνολογίας, αφού συνήθως πρόκειται για εργαζόμενους υψηλής εξειδίκευσης σε ανταγωνιστικά πεδία.

Στο μήνυμά του για την εκστρατεία, ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης υπογραμμίζει ότι «κάπως έτσι η Αθήνα ανοίγει ένα παράθυρο στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται παγκοσμίως. Παίρνει το μερίδιό της σε μία μορφή τουρισμού που, όπως όλα δείχνουν, ήρθε για να μείνει. Από τη μία πλευρά οι δυνατότητες της τεχνολογίας, από την άλλη το περιβάλλον που προσφέρει η πόλη, μας βάζουν σε μία διαφορετική τροχιά. Όλα όσα περιγράφουν οι επαγγελματίες και οι εργαζόμενοι για την εμπειρία τους στην πρωτεύουσα δείχνουν κάτι πολύ σημαντικό... Ότι μέσα σε αυτές τις συνθήκες μπορούμε να αναζητήσουμε και να εφαρμόσουμε λύσεις που θα μας ετοιμάσουν για την επόμενη μέρα. Το στοίχημά μας τώρα είναι να πάρουμε τη σωστή θέση στην εκκίνηση μίας νέας εποχής, που μπορεί να φέρνει πολλές αλλαγές και προβλήματα, αλλά μας δείχνει και έναν διαφορετικό δρόμο για να αξιοποιούμε καλύτερα τα πλεονεκτήματά μας και να μη μένουμε στάσιμοι ποτέ. Ανασκουμπωνόμαστε και βάζουμε τα δυνατά μας για να γίνουν ακόμη περισσότεροι εκείνοι που θα επιλέξουν την Αθήνα ως σημείο αναφοράς για τη δουλειά τους από απόσταση και ανοιγόμαστε στον κόσμο, όχι μόνο με όσα προσφέρει το παρελθόν και η Ιστορία της, αλλά και για τον σύγχρονο τρόπο ζωής στην πόλη».

Ακολουθήστε το iefimerida.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο iefimerida.gr

ΣΧΟΛΙΑ