fbpx Επέλαση χλιδής στην Πανεπιστημίου -Αφίξεις οίκων μόδας και επεκτάσεις την κάνουν μικρή Fifth Avenue | ΠΟΛΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΗ
ΣΤΑΔΙΟΥ-ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Επέλαση χλιδής στην Πανεπιστημίου -Αφίξεις οίκων μόδας και επεκτάσεις την κάνουν μικρή Fifth Avenue

Gucci
12|02|2021 | 15:20
Πλάι στο θέατρο «Βρετάνια», ο Οίκος Gucci δημιουργεί το αθηναϊκό του κατάστημα.

Μοιάζει σουρεαλιστικό, αλλά κρύβει γενναίες επενδυτικές κινήσεις: παρότι η Αθήνα βρίσκεται στο τρίτο, καθολικό lockdown, η Πανεπιστημίου και οι παρυφές της Βουκουρεστίου βρίσκονται σε φάση μεταμόρφωσης λόγω της επέλασης κορυφαίων οίκων μόδας του εξωτερικού, που από την άνοιξη θα αποκαλυφθούν στο κοινό.

Εδώ και λίγες εβδομάδες, ένα μεγάλο, γυαλιστερό προπέτασμα με την αναγραφή του ονόματος του ιταλικού οίκου μόδας Gucci και μια στιλπνή εικόνα από την καμπάνια του περικλείει τον χώρο πλάι στο «Θέατρο Βρετάνια», στον αριθμό 7 της Πανεπιστημίου. Εκεί όπου ως πρόσφατα λειτουργούσε υποκατάστημα μεγάλης τράπεζας. Ναι, είναι ο προάγγελος της επιστροφής, ή ορθότερα της επέλασης του κορυφαίου οίκου στην Αθήνα, εν μέσω πανδημίας, σε μια συνθήκη που θα έμοιαζε αποτρεπτική σε κάποιους.

Πρώτος ο Οίκος Ralph Lauren άνοιξε ένα κατάστημα Polo στον αριθμό 4 της Πανεπιστημίου, τον Οκτώβριο, μεταξύ των lockdown.

Και όμως, αυτή η κίνηση, σε συνδυασμό με άλλες αντίστοιχες στο σημείο που ορίζεται από τη Βουκουρεστίου (από το ύψος της Σταδίου, με την Hermès πρωτοπόρο, ως τη Βαλαωρίτου και κυρίως από το τμήμα της Πανεπιστημίου μεταξύ Συντάγματος και οδού Αμερικής), δείχνει ότι υπάρχει μια επιχειρηματική πίστη για το μέλλον μετά τα lockdown.

H εικόνα από την καμπάνια του Gucci για την resort collection 2021 Epilogue, που έχει επιλεγεί για να καλύψει το εργοτάξιο στην Πανεπιστημίου.

Η αισθητική του αιρετικού Alessandro Michele

Η κυρίαρχη αισθητική του καλλιτεχνικού διευθυντή του Οίκου Gucci, Alessandro Michele, υπογράφει μέσα στον χειμώνα την εικόνα που καλύπτει τις εργοταξιακές εργασίες για την προετοιμασία του χώρου. Η εικόνα προέρχεται από την καμπάνια για τη σειρά resort 2021 Epilogue, με πρωταγωνιστές, μεταξύ άλλων, στελέχη του οίκου -στην Πανεπιστημίου, βλέπουμε την Alexandra Muller, senior σχεδιάστρια των ready-to-wear σειρών.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Οίκος Gucci δεν έχει Ελληνα αντιπρόσωπο σε αυτή την κίνηση, υπάρχει απευθείας σχέση των κεντρικών γραφείων στο Μιλάνο με τη διαχείριση του αθηναϊκού καταστήματος. Στελέχη του ιταλικού οίκου εδώ και μήνες έκαναν έρευνα στην αγορά για να βρουν τον κατάλληλο χώρο όπου θα στεγαστεί το κατάστημα. Μάλιστα, φαίνεται ότι αρχικά είχαν επικεντρώσει το ενδιαφέρον τους στο Κολωνάκι, αλλά τελικά επένδυσαν στο νέο σημείο της πόλης. Στην αρχή της Πανεπιστημίου.

Τι συναντά ο περαστικός στο σημείο της Πανεπιστημίου όπου ετοιμάζεται το κατάστημα Gucci

Το σύνθημα από τον Ralph Lauren

Το σύνθημα είχε δοθεί νωρίτερα, από τον πρώτο αμερικανικό οίκο, του Ralph Lauren. Συγκεκριμένα, στις αρχές Οκτωβρίου, μεταξύ δηλαδή των δύο lockdown, άρχισε να λειτουργεί στην Πανεπιστημίου 4 και Κριεζώτου η μπουτίκ Polo Ralph Lauren. Μισθώνει μέρος του ισογείου στο νεότευκτο Αthens Capital Hotel -το ξενοδοχείο ανήκει στην εταιρεία Λάμψα ΑΕ του ομίλου Λασκαρίδη, που έχει στην ιδιοκτησία του και τη «Μεγάλη Βρετανία». Καλύπτει 135 τετραγωνικά και έχει όλα τα εμβληματικά χαρακτηριστικά που συναντάμε στον οίκο παγκοσμίως. Το ρουστίκ δρύινο δάπεδο και η ξύλινη επένδυση στους τοίχους συνδυάζονται με ράφια και τραπέζια σε vintage στιλ, καθώς και μία μείξη ετερόκλητων έργων τέχνης και διακοσμητικών στοιχείων. Η αισθητική του χώρου αντικατοπτρίζει ιδανικά τη φιλοσοφία του brand -κλασική και ταυτόχρονα casual, με μοντέρνο.

Χαρακτηριστική εικόνα από το κατάστημα Polo Ralph Lauren στην Πανεπιστημίου και Κριεζώτου

Στο ισόγειο του νέου ξενοδοχείου, όμως, γίνονται εντατικά εργασίες εδώ και μέρες, καθώς θα μεταφερθεί εκεί ο ιταλικός οίκος Τοd’s που εγκαταλείπει το κατάστημα της Βουκουρεστίου. Ο Ομιλος Φάις που εκπροσωπεί τον οίκο στην Ελλάδα, σχεδιάζει να τεθεί σε λειτουργία το κατάστημα μέσα στον Μάρτιο -ή τουλάχιστον να είναι έτοιμο να λειτουργήσει, καθώς το πότε θα μπορέσει το κοινό να μπει στο κατάστημα εξαρτάται από τους περιορισμούς της πανδημίας. Η γνωστή ιταλική φινέτσα και η μινιμαλιστική γραφή του οίκου θα δίνει τη σφραγίδα. Ετσι, σε μια ευθεία γραμμή, ψηλά στην Πανεπιστημίου, Gucci, Tod’s και Ralph Lauren συναντιούνται.

Πιθανές αφίξεις από το Κολωνάκι στη Βουκουρεστίου

Αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, ο περίπατος στο κέντρο της πόλης τον Μάρτιο θα έχει χαρακτηριστικά που δεν έχουμε δει σε τέτοια πύκνωση στο παρελθόν, παρά μόνο διάσπαρτα στην ευρύτερη περιοχή του Κολωνακίου. Αρχίζοντας από τον Οίκο Hermès στη Βουκουρεστίου -μαθαίνουμε μάλιστα ότι το κατάστημα θα γιορτάσει τα 200 χρόνια από την Επανάσταση με έναν εντυπωσιακό εικαστικά τρόπο- στα καταστήματα Gucci, Τod’s, Ralph Lauren.

Ερώτημα είναι τι θα γίνει με το κατάστημα της Βουκουρεστίου όπου ήταν η έδρα της Tod’s, που βρίσκεται δίπλα στο κατάστημα της Prada και απέναντι από τον Dior. Δεν αποκλείεται να μεταφερθεί αλλού ο διάσημος οίκος, το κατάστημα του οποίου παραμένει στις παρυφές του Κολωνακίου.

Πρωτοπόρος ως προς και τη χωροταξία ο Οίκος Hermès εδώ και χρόνια. Τώρα διανύει τη δεύτερη φάση του μετά την επέκταση, ενώ ετοιμάζει μια μεγάλη έκπληξη για την 25η Μαρτίου!

Η επέκταση του Attica και οι συνεργασίες με διεθνείς οίκους

Όμως, μια ακόμα σημαντική κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση θα λάβει χώρα πολύ σύντομα. Αυτή τη φορά στα σωθικά του Αttica, το οποίο θα επεκταθεί σε δύο από τους ορόφους που ήδη διαθέτει, καλύπτοντας επιπλέον 4.000 τ.μ. Εκεί θα γίνει ένας χάρτης γνωστών διεθνών εταιρειών μόδας, που θα αποκτήσουν shops in shops. Ένα είδος Selfridges, δηλαδή. Πρόκειται κυρίως για οίκους μόδας που δεν διαθέτουν δικό τους ξεχωριστό κατάστημα στην Αθήνα. Οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη και δεν αποκλείεται να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος Μαρτίου.

Στην τελική φάση βρίσκονται οι εργασίες επέκτασης του Attica κατά 4.000 τ.μ.

Με δεδομένους τους περιορισμούς στην προσέλευση τουριστών στην Ελλάδα εξαιτίας της πανδημίας και αυτό το καλοκαίρι και βέβαια την οικονομική στενότητα που έχει δημιουργηθεί, φαίνεται πως οι εταιρείες αυτές έχουν πίστη στις δυνατότητες της αγοράς και της Αθήνας ως πόλης και προορισμού (city-break). Αν μη τι άλλο, μια νέα αστική εμπειρία διαμορφώνεται, καθώς ο περίπατος σε αυτό το σημείο της πόλης, σε απόσταση αναπνοής από το Σύνταγμα, θα δημιουργήσει μια έκρηξη εικόνων ακόμα και για όσους δεν γίνουν συμμέτοχοι αυτής καθ’ αυτής της καταναλωτικής εμπειρίας. Από την gender fluid αισθητική του Gucci ως την αστική αβρότητα του Ralph Lauren, τον μινιμαλισμό του Tod's, την εκλεκτική πολυτέλεια του Hermès.

ΣΧΟΛΙΑ