fbpx Πανελλήνιες 2020: Οι 8 συμβουλές των ειδικών για υποψηφίους και γονείς -Ποια είναι τα μεγάλα «φάουλ» | ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ, ΥΠΝΟΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πανελλήνιες 2020: Οι 8 συμβουλές των ειδικών για υποψηφίους και γονείς -Ποια είναι τα μεγάλα «φάουλ»

Πανελλήνιες 2020: Mια υποψήφια των περυσινών εξετάσεων κοιτάζει το γραπτό της
14|05|2020 | 13:40
Πανελλαδικές 2020: Οι προτεινόμενες απαντήσεις στα θέματα της Οικονομίας / Φωτογραφία: SOOC

Οι υποψήφιοι των Πανελληνίων 2020 διανύουν την πιο στρεσογόνο περίοδό τους, ενώ η ψυχολογία τους επιβαρύνεται και από τις συνθήκες της πανδημίας.

Οπως προκύπτει, η καραντίνα των προηγούμενων εβδομάδων ωφέλησε ένα κομμάτι των υποψηφίων των Πανελληνίων 2020 καθώς κατάφεραν να εστιάσουν στις επαναλήψεις, δίχως περισπασμούς. Παρά ταύτα, άλλοι μαθητές της Γ' Λυκείου επηρεάστηκαν σημαντικά από την απομόνωση και δεν μπήκαν σε κανονικούς ρυθμούς προετοιμασίας για τις Πανελλήνιες 2020.

Για τις Πανελλήνιες 2020 και τις ιδιάζουσες συνθήκες που επικρατούν μίλησε στην ΕΡΤ η Αλεξάνδρα Κουράκου, Συστημική Σύμβουλος – Ψυχοθεραπεύτρια.

Πανελλήνιες 2020: Οι 8 συμβουλές για υποψηφίους και γονείς

Σύμφωνα με την κυρία Κουράκου, υπάρχουν 8 σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσουν οι υποψήφιοι των Πανελληνίων και οι γονείς τους:

  1. Οι γονείς να αναγνωρίζουν έγκαιρα τα συμπτώμωματα του στρες (πονοκέφαλοι, πόνοι στο στομάχι, εφίδρωση, απομόνωση, αποξένωση, θυμός, πολύ παραπάνω ύπνος)
  2. Οι γονείς πρέπει να αποφορτίσουν την ατμόσφαιρα εν όψει των Πανελληνίων 2020. Είναι πολύ βασικό να πουν «είμαστε εδώ για ό,τι χρειαστεί, ό,τι κι αν γίνει»
  3. Η συστηματική ολιγόλεπτη άσκηση βοηθά στην παραγωγή ντοπαμίνης και σεροτονίνης που βοηθούν στη συγκέντρωση.
  4. Καλός ύπνος καθώς εκεί γίνεται η σωστή επεξεργασία όλων των νέων πληροφοριών
  5. Οι γονείς πρέπει να αποφεύγουν τις συγκρίσεις. Οι συγκρίσεις με άλλα παιδιά ή αδέλφια δίνουν το μήνυμαότι «δεν είναι καλοί»
  6. Τονίζουμε τα θετικά. Οι γονείς είνα καλό να λένε «μπράβο» για τις επιτυχίες, «κοίτα τί έχεις πετύχει», «πιστεύω σε σένα»
  7. Βοηθά η αυτοαποκάλυψη. Οι γονείς μπορούν να σκεφτούν πώς διαχειρίστηκαν δικές τους στρεσογόνες καταστάσεις, να μοιραστούν την εμπειρία και τα εργαλεία που χρησιμοποιήσαν για να ανταπεξέλθουν.
  8. Πολύ βασικό για τους γονείς: Να είστε ενεργοί ακροατές, να είμαστε εκεί για τα παιδιά, να ακούμε τις ανάγκες τους και να μην έχουμε ύφος αυστηρό, αλλά ενσυναίσθηση
ΣΧΟΛΙΑ