Η Coffee Island γίνεται 20 χρόνων και αλλάζει -Το Food Project και η δυναμική επέκταση στο εξωτερικό - iefimerida.gr

Η Coffee Island γίνεται 20 χρόνων και αλλάζει -Το Food Project και η δυναμική επέκταση στο εξωτερικό

Εικόνα από το χαρακτηριστικό λογότυπο της Coffee Island
Εικόνα από το χαρακτηριστικό λογότυπο της Coffee Island

Στην Πάτρα χτυπά η καρδιά μιας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες στην Ευρώπη. Ενός trademark που γνωρίζουν σε όλη την Ελλάδα γιατί αποτελεί πρωταρχικό μέλημα για τους περισσότερους Έλληνες που θέλουν πριν ξεκινήσουν την ημέρα τους να προμηθευτούν τον καφέ τους. Της Coffee Island.

Βρεθήκαμε στα κεντρικά γραφεία, αλλά και στην υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής της Coffee Island στην Πάτρα και μιλήσαμε με τους επικεφαλής της για τους στόχους της εταιρίας στο μέλλον. Φέτος συμπληρώνονται 20 χρόνια από τότε που ένα πρώτο καφεκοπτείο έκανε την εμφάνισή του στην Πάτρα. Τα χρόνια πέρασαν και με ορόσημο το 2009, όταν και επετράπη η πώληση καφέ στο χέρι, το χαρακτηριστικό λουλούδι της Coffee Island άνθισε σε μια εταιρία με κύκλο εργασιών 33,54 εκατ ευρώ για το 2018.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η μονάδα παραγωγής της Coffee Island στη βιομηχανική ζώνη Πατρών
Η μονάδα παραγωγής της Coffee Island στη βιομηχανική ζώνη Πατρών

Η αλυσίδα καφέ με την μεγαλύτερη γεωγραφική κάλυψη

Σήμερα, οι άνθρωποι της Coffee Island είναι περήφανοι να παρουσιάσουν ένα δίκτυο που καλύπτει γεωγραφικά, περισσότερο από κάθε άλλη αλυσίδα πώλησης καφέ, ολόκληρη την Ελλάδα. Από την Ορεστιάδα ως την Κρήτη και από τα 376 καταστήματα στην Ελλάδα, περίπου τα μισά είναι διάσπαρτα εκτός Αττικής και σε όλη την επικράτεια. Αυτό και η έμφαση της ηγετικής ομάδας της εταιρείας σε νέους, καταρτισμένους υπαλλήλους, κάνει την εμπειρία Coffee Island μοναδική, με περισσότερους από 200.000 πελάτες να επιλέγουν κάθε μέρα ένα κατάστημα για τον καφέ τους.

Περισσότεροι από 200.000 πελάτες περνούν την πόρτα ενός Coffee Island κάθημερινά
Περισσότεροι από 200.000 πελάτες περνούν την πόρτα ενός Coffee Island κάθημερινά

Σε αυτό το σημείο σταθμό, η Coffee Island επιλέγει να συνεχίσει να εξελίσσεται και να επενδύει. Οι επενδύσεις την τριετία 2016-2018 έφτασαν τα 16,44 εκατ. ευρώ, ενώ μόνο το 2019 η εταιρεία πραγματοποίησε επιπλέον επενδύσεις 1,2 εκατ. ευρώ. Ενδεικτικό της τεράστιας δυναμικής της Coffee Island είναι πως με την θέση σε λειτουργία της δεύτερης μονάδας καβουρδίσματος καφέ, οι εγκαταστάσεις είναι σε θέση να παράγουν ως και 11 τόνους ποιοτικού καφέ την ημέρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σήμερα, στην μητρική εταιρεία απασχολούνται 217 εργαζόμενοι, αριθμός σχεδόν διπλάσιος από τους 131 το 2016, ενώ συνολικά στα καταστήματα της αλυσίδας, τα οποία λειτουργούν με την μέθοδο του franchising απασχολούνται 4.000 άτομα.

Coffee Island: Η καλύτερα αλυσίδα καφέ στη Νότια Ευρώπη

Το brand που αναδείχτηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η καλύτερη αλυσίδα καφέ στη Νότια Ευρώπη στα Allegra European Coffee Awards, τον κορυφαίο Ευρωπαϊκό θεσμό στον Κλάδο της καφεστίασης, άνοιξε από το 2017, τους ορίζοντές του και στο εξωτερικό. «Η διάκριση αυτή συνιστά προσωπική επιβράβευση του κάθε ανθρώπου που αποτελεί μέρος της αλυσίδας μας και συμπίπτει με το μεγάλο εορτασμό των 20 χρόνων μας και μια σημαντική φάση εξέλιξης και ανάπτυξης του brand. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον καθένα ξεχωριστά. Και φυσικά τους χιλιάδες επισκέπτες που μας επιλέγουν καθημερινά», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, CEO της Coffee Island.

Η Coffee Island διαθέτει σήμερα ένα κατάστημα στο Λονδίνο, αλλά και καταστήματα στο Τορόντο, το Ντουμπάι και την Κίνα. Ο στόχος είναι πολύ σύντομα, μετά το πρώτο κατάστημα στη Σαγκάη να ανοίξει ένα ακόμη, με το πλάνο τριετίας να προβλέπει σημαντική αύξηση των καταστημάτων στην κινεζική αγορά. Ταυτόχρονα, παρόμοιες είναι οι κινήσεις της πατρινής εταιρείας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπου επόμενος σταθμός του Coffee Island φαίνεται πως θα είναι το Άμπου Ντάμπι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ριζική αλλαγή και στην ελληνική αγορά για την Coffee Island

Ο CEO της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος παρουσίασε όμως στους δημοσιογράφους και το πλάνο που θα δούμε σιγά, σιγά να εξελίσσεται στο σύνολο των καταστημάτων στην ελληνική αγορά.

Νέα χρώματα και λογότυπα για τον καφέ στους τοίχους των ανανεωμένων καταστημάτων Coffee Island
Νέα χρώματα και λογότυπα για τον καφέ στους τοίχους των ανανεωμένων καταστημάτων Coffee Island

Ήδη, οι 200.000 των καθημερινών πελατών έχουν παρατηρήσει την αλλαγή στα χαρακτηριστικά κύπελλα των Coffeee Island με περισσότερα χρώματα, σημεία αναφοράς στις χώρες παραγωγής του specialty καφέ και μία σύγχρονη, λιτή γραμματοσειρά, καθώς επίσης και εμπνευσμένα μηνύματα που μεταδίδουν το πάθος για τον ποιοτικό καφέ και την πελατοκεντρική εξυπηρέτηση.

Τα φρέσκα ελαφριά γεύματα μπαίνουν στην Coffee Island
Τα φρέσκα ελαφριά γεύματα μπαίνουν στην Coffee Island
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύντομα ωστόσο, η Coffee Island σκοπεύει να αλλάξει εκ βάθρων όλη την εμπειρία στα καταστήματα. Μια γενναία ανακαίνιση έρχεται να στεγάσει το επόμενο βήμα της, αυτό που οι επικεφαλής της αποκαλούν food project. Μια ευρεία γκάμα φρέσκων προϊόντων, από σάντουιτς και ελαφριές σαλάτες με προσεγμένα υλικά, ως δροσερές φρουτοσαλάτες και προϊόντα με γιαούρτι και φρούτα, φρεσκοψημμένα μάφιν και μαλακά cookies.

«Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητά της Coffee Island αποτελεί ορόσημο για εμάς. Έρχεται να επισφραγίσει μία επιτυχημένη πορεία 20 ετών και να μας δώσει ώθηση και δύναμη για το μέλλον», δήλωσε σχετικά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κος Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος.

Η Coffee Island της επόμενης δεκαετίας

Στο αμέσως επόμενο διάστημα, οι τακτικοί πελάτες της Coffee Island θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε 40 κωδικούς από τη νέα γκάμα τροφίμων των καταστημάτων. Ο στόχος είναι σε βάθος χρόνου, το φαγητό να αυξήσει τον τζίρο της εταιρείας κατά 30%.

Μια εικόνα από τα καταστήματα της Coffee Island μετά την ανακαίνιση, αλλά και την εισαγωγή των προϊόντων φαγητού
Μια εικόνα από τα καταστήματα της Coffee Island μετά την ανακαίνιση, αλλά και την εισαγωγή των προϊόντων φαγητού
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Coffee Island έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια ένα πρότυπο σύστημα έρευνας και ανάπτυξης, όπου κόκκοι καφέ από όλο τον κόσμο περνούν από εξονυχιστικούς ελέγχους προκειμένου να διαπιστωθεί αν διαθέτουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά προκειμένου να μπουν στις μηχανές των καταστημάτων, αλλά και τα σπίτια των πελατών της εταιρείας μέσω των καφεκοπτείων.

Σήμερα, ο διευθυντής R&D Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος εξηγεί πως στην Coffee Island θέλουν να ακολουθήσουν το ίδιο μοτίβο έρευνας και ανάπτυξης στο κομμάτι του φαγητού, ενώ υποσχέθηκε ξεχωριστές προτάσεις από το food project σε βάθος χρόνου.

Σε εξέλιξη και ένα e-shop για τους λάτρεις του καφέ και του ποιοτικού φαγητού
Σε εξέλιξη και ένα e-shop για τους λάτρεις του καφέ και του ποιοτικού φαγητού

Μέσα στα σχέδια της εταιρείας είναι και η αναβάθμιση του e-shop, που όπως παρατηρείται σημειώνει ραγδαία αύξηση στην προτίμηση του καταναλωτικού κοινού. Βρίσκεται ήδη σε λειτουργία πιλοτικά, μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, η οποία δείχνει να βρίσκει πολλούς ένθερμους υποστηρικτές.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ