Ο Γιώργος Χριστοδούλου της L’Oréal Hellas εξηγεί πόσο διαφορετικό (και πιο «πράσινο») θα είναι το καλάθι των καλλυντικών μας στο μέλλον - iefimerida.gr

Ο Γιώργος Χριστοδούλου της L’Oréal Hellas εξηγεί πόσο διαφορετικό (και πιο «πράσινο») θα είναι το καλάθι των καλλυντικών μας στο μέλλον

Γιώργος Χριστοδούλου
Γιώργος Χριστοδούλου
ΕΛΕΝΗ ΜΠΟΛΟΒΙΝΗ

Το πρόγραμμα «L’Oréal for the Future» είναι η νέα φιλόδοξη δέσμευση της L’Oréal για βιωσιμότητα προς το 2030 μέσω του οποίου η εταιρεία επιταχύνει το μετασχηματισμό της προς ένα μοντέλο λειτουργίας, που σέβεται τα όρια του πλανήτη.

Ο κ. Γιώργος Χριστοδούλου, Operations Director της L’Oréal Hellas, μίλησε στο iefimerida για αυτό το πραγματικά φιλόδοξο πρόγραμα της L’Oréal περιγράφοντάς το ως το όραμα της εταιρείας για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα ο κόσμος με την προστασία του περιβάλλοντος να αποτελεί μια από τις τοπ προκλήσεις και μάλιστα σε ένα τόσο ιδιαίτερο περιβάλλον, όπως αυτό διαμορφώνεται σήμερα, σε συνθήκες πανδημίας, και με ορατά τα σημάδια της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Γιώργος Χριστοδούλου, Operations Director της L’Oréal Hellas
Γιώργος Χριστοδούλου, Operations Director της L’Oréal Hellas

Φέρνοντας το παράδειγμα της Biotherm, όπου η επιστήμη και η τεχνολογία ενισχύουν την ακατέργαστη δύναμη της φύσης δημιουργώντας πολυτελή προϊόντα ο κ.Χριστοδούλου εξηγεί πως ναι τα καλλυντικά μας μπορούν να καλύπτουν τους όρους βιωσιμότητας και τονίζει πως η L'Oréal το έχει ήδη αποδείξει «καθώς το 2020, το 95% των προϊόντων μας βελτίωσε το περιβαλλοντικό ή κοινωνικό προφίλ του, εξασφαλίζοντας σε κάθε περίπτωση την ποιότητα».

Ο Operations Director της L’Oréal Hellas περιγράφει ακόμη πόσο διαφορετικό θα είναι το καλάθι των καλλυντικών μας στο μέλλον και στέλνει το μήνυμα ότι «οι εταιρείες πρέπει να σκέφτονται την επιτυχία τους πέρα από την απλή οικονομική απόδοση». «Το κοινό μέλλον είναι καθήκον όλων», καταλήγει ο κ. Χριστοδούλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ολόκληρη η συνέντευξη του κ. Χριστοδούλου

Κύριε Χριστοδούλου, το L'Oréal for the Future είναι ένα τεράστιο πρόγραμμα από την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο των καλλυντικών, ένα πλάνο ουσιαστικά για το πώς θα κινηθείτε στα επόμενα 30 χρόνια. Μιλήστε μας λίγο για το πρόγραμμα αυτό.

Το πρόγραμμα «L’Oréal for the Future» αποτελεί τη νέα φιλόδοξη δέσμευση του Ομίλου μας για βιωσιμότητα προς το 2030 και είναι η συνέχεια του πρώτου προγράμματος βιωσιμότητας της L’Oréal, Sharing Beauty with All, το οποίο ξεκίνησε το 2013 και ολοκληρώθηκε φέτος.
Οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές προκλήσεις αυξάνονται μέρα με τη μέρα, οπότε η βιωσιμότητα αποτελεί μονόδρομο για όλους. Στο πλαίσιο αυτό, η L’Oréal έχει δεσμευτεί να προχωρήσει σε ένα ριζικό μετασχηματισμό, που είναι απαραίτητος για να εξασφαλίσουμε ένα βιώσιμο μέλλον. Το πρόγραμμα «L'Oréal for the Future» βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Μετασχηματισμό του επιχειρηματικού μας μοντέλου με στόχο τον σεβασμό των ορίων του πλανήτη. Ενδυνάμωση του οικοσυστήματός μας, βοηθώντας στη μετάβαση προς ένα πιο βιώσιμο κόσμο. Συμβολή στην επίλυση των παγκόσμιων προκλήσεων, μέσα από τη στήριξη κοινωνικών και περιβαλλοντικών αναγκών.

Γιατί η L'Oréal αισθάνεται την ανάγκη να υλοποιήσει αυτή τη στρατηγική;

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές ανησυχίες αυξάνονται συνεχώς και εμείς θεωρούμε καθήκον μας να διαδραματίσουμε σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση όλων αυτών των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος. Για αυτό και αποφασίσαμε να δεσμευτούμε σε ένα ακόμη πιο ριζικό μετασχηματισμό και σε μια διαδικασία συνεχούς, σταδιακής βελτίωσης.
Η υπερθέρμανση του πλανήτη και οι περιβαλλοντικές αλλαγές θα οδηγήσουν σε μια δυνητικά μόνιμη υποβάθμιση των ανθρώπινων και φυσικών οικοτόπων. Η στάθμη της θάλασσας, το λιώσιμο των παγετώνων, η υπερθέρμανση και η οξίνιση των ωκεανών, αλλά και τα ακραία καιρικά φαινόμενα – όλα εντείνονται καθημερινά. Παράλληλα, καθώς η υγειονομική κρίση του Covid-19 συνεχίζεται, βλέπουμε τα σημάδια μιας μεγάλης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης. Την ίδια στιγμή, πρέπει να προσέξουμε περισσότερο από ποτέ να μην μετατοπίσουμε την εστίασή μας από τον οικολογικό μετασχηματισμό, ο οποίος είναι ζωτικής σημασίας για τον κόσμο του αύριο. Γι’ αυτό το λόγο, η L'Oréal αποφάσισε να επεκτείνει ακόμη περισσότερο στη δέσμευσή της, μέσω του προγράμματος "L'Oréal for the Future". Το πρόγραμμα αυτό ενσαρκώνει την οπτική μας σχετικά με το ποιο πρέπει να είναι το όραμα, ο σκοπός και οι ευθύνες μιας εταιρείας για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα ο κόσμος μας.

Με ποιους τρόπους συμβάλλει η L'Oréal Hellas σε ένα πιο βιώσιμο περιβάλλον;

Η ευαισθητοποίηση γύρω από το περιβάλλον αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Από την πλευρά μας, ως L’Oréal Hellas συμμετέχουμε ενεργά στην προσπάθεια βιώσιμου μετασχηματισμού του Ομίλου και μέσα από αυτόν στην εκπαίδευση, ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των Ελλήνων καταναλωτών στο ζήτημα αυτό.
Ήδη, στο πλαίσιο της πρώτης φάσης του ταξιδιού προς ένα βιώσιμο μέλλον για όλους και μέσω του προγράμματος Sharing Beauty with All, θέσαμε πολύ φιλόδοξους στόχους για τη λειτουργία μας στην Ελλάδα. Έτσι, μέχρι το 2019 μειώσαμε στην Ελλάδα κατά 100% τις εκπομπές CO2, κατά 61% την κατανάλωση νερού και κατά 68% την παραγωγή αποβλήτων. Ένα από τα πιο πρόσφατα παραδείγματα μάλιστα, αποτελεί το γεγονός ότι πλέον πραγματοποιούμε τις μεταφορές των προϊόντων μας στο κέντρο της πόλης μέσω της χρήσης ενός ηλεκτρικού φορτηγού. Θέλουμε σαν εταιρεία ομορφιάς να ομορφύνουμε την Αθήνα μας, μηδενίζοντας τις εκπομπές άνθρακα και βελτιώνοντας το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Και φυσικά δε θα σταματήσουμε εκεί. Η L'Oréal έχει δεσμευτεί σε μια διαδικασία συνεχούς, σταδιακής βελτίωσης και στο πλαίσιο της νέας αυτής δέσμευσης, η L’Oréal Hellas θα ακολουθήσει πιστά τις προτεραιότητες που ορίζονται από το νέο πρόγραμμα βιωσιμότητας L'Oréal for the Future, με τοπικές δράσεις περιβαλλοντικού και κοινωνικού χαρακτήρα προς το 2030, που θα ανακοινώσουμε σύντομα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόσφατα, είδαμε πώς οι στόχοι της L'Oréal για βιωσιμότητα ζωντανεύουν μέσα από τα προϊόντα της, με κάποια παραδείγματα προϊόντων τα οποία ήταν πραγματικά εντυπωσιακά. Θεωρείται ότι η τάση θα πάει προς τα εκεί; Ότι σε μερικά χρόνια θα θεωρείται αυτονότητο τα καλλυντικά μας να καλύπτουν τους όρους βιωσιμότητας;

Φυσικά και μπορεί και αυτό το έχουμε ήδη αποδείξει καθώς το 2020, το 95% των προϊόντων μας βελτίωσε το περιβαλλοντικό ή κοινωνικό προφίλ του, εξασφαλίζοντας σε κάθε περίπτωση την ποιότητα.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Biotherm. Η προσέγγιση της Biotherm για τη βιωσιμότητα βασίζεται στην πεποίθηση ότι αξιοποιώντας την επιστήμη και την τεχνολογία για την ενίσχυση της ακατέργαστης δύναμης της φύσης, μπορεί να δημιουργήσει πολυτελή και αποτελεσματικά προϊόντα, που προστατεύουν το δέρμα, ενώ ταυτόχρονα σέβονται τον πλανήτη. Το καλύτερο παράδειγμα αυτής της φιλοσοφίας είναι το βασικό συστατικό της μάρκας, το Life Plankton ™, που βρίσκεται σήμερα σε σχεδόν όλα τα προϊόντα Biotherm και με την υψηλότερη συγκέντρωση 5% στο εμβληματικό Life Plankton ™ Elixir της Biotherm.

Πόσο διαφορετικό θα είναι το καλάθι των καλλυντικών μας τα επόμενα χρόνια; 

Όσα περισσότερα γνωρίζουν οι καταναλωτές, τόσο καλύτερα μπορούν να δράσουν – και το κάνουν όταν έχουν την κατάλληλη ενημέρωση και τα απαραίτητα εργαλεία. Γι’ αυτό το λόγο, ταυτόχρονα με το δικό μας μετασχηματισμό, θέλουμε να εμπνεύσουμε και να ενδυναμώσουμε και τους καταναλωτές μας να λάβουν και οι ίδιοι δράση. Για να βοηθήσουμε λοιπόν τους 1,5 δισεκατομμύρια καταναλωτές μας να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές, αναπτύξαμε ένα μηχανισμό Σήμανσης του Περιβαλλοντικού και Κοινωνικού Αντικτύπου των προϊόντων μας. Η σήμανση, η οποία έχει εγκριθεί από ανεξάρτητους επιστημονικούς εμπειρογνώμονες, θα περιλαμβάνει μια βαθμολογία σε κλίμακα από το Α έως το Ε, με ένα προϊόν «Α» να θεωρείται «το καλύτερο στην κατηγορία» όσον αφορά στον περιβαλλοντικό και κοινωνικό του αντίκτυπο.

Κλείνοντας θα μας πείτε, γιατί είναι ορθό όλες οι εταιρείες να ακολουθήσουν το μοντέλο λειτουργίας του  Ομίλου L’Oréal;

Σήμερα οι εταιρείες πρέπει να σκέφτονται την επιτυχία τους πέρα από την απλή οικονομική απόδοση. Πρέπει να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση όλων των περιβαλλοντικών και κοινωνικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος.
Οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες συμμετέχουν σε γενικές γραμμές σε αυτήν τη διαδικασία μετασχηματισμού και η καθεμία το κάνει με βάσει των ικανοτήτων και συνθηκών της. Μην ξεχνάμε ότι ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος αλλά η πορεία μας ξεκάθαρη. Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι έχουν να γίνουν ακόμη πολλά. Εταιρείες, Δημόσιες Αρχές και οργανισμοί, κανείς δεν μπορεί να πολεμήσει μόνος την κλιματική αλλαγή ή την κοινωνική αδικία. Το κοινό μέλλον είναι καθήκον όλων: για να είμαστε όλο και περισσότεροι να το υπερασπιστούμε, ας αποδείξουμε καθημερινά ότι η οικονομική ανάκαμψη πρέπει να είναι περιβαλλοντική και κοινωνική.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ L' Oreal
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ