fbpx ΕΕ: Αύξηση στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων -Ποιες εταιρείες προτίμησαν οι αγοραστές | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ

ΕΕ: Αύξηση στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων -Ποιες εταιρείες προτίμησαν οι αγοραστές

κοκκινο αυτοκίνητο κλειδι
18|10|2019 | 09:53
Καινούργιο αυτοκίνητο, φωτογραφία shutterstock

Αύξηση κατά 14% σημείωσαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά τον Σεπτέμβριο, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Η ισχυρή αυξητική τάση οφείλεται στην ενίσχυση της ζήτησης από τους καταναλωτές και στην περιορισμένη επίδοση της αγοράς που σημειώθηκε τον περσινό Σεπτέμβριο λόγω της αλλαγής της νομοθεσία για τους ρύπους, προτύπων εκπομπής WLTP, αναφέρει το Automotive News Europe.

Πωλήθηκαν 1,29 εκατ. καινούργια αυτοκίνητα

Οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων άγγιξαν τα 1,29 εκατ. αυτοκίνητα τον προηγούμενο μήνα, ενώ τον αντίστοιχο περσινό μήνα ήταν 1,12 εκατ.
Τέσσερις από τις πέντε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές σημείωσαν διψήφιο ρυθμό αύξησης της εγγραφής τον περασμένο μήνα. Η αγορά της Γερμανίας ξεπέρασε την αγορά της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας. Η αύξηση στην αγορά της Γερμανίας ήταν 22,2%, σε σχέση με τον περσινό Σεπτέμβριο.
Οι πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυξήθηκαν μόλις κατά 1,3%, καθώς οι «αβεβαιότητες που σχετίζονται με το Brexit συνέχισαν να επηρεάζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών».

Ποιες μάρκες αυτοκινήτων πρωταγωνίστησαν

Τον Σεπτέμβριο την υψηλότερη αυξητική τάση στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά σημείωσαν οι μάρκες Volkswagen και Renault.
Τον περασμένο μήνα, η Volkswagen είδε τις πωλήσεις της, να αυξάνονται κατά 58%, ενώ οι πωλήσεις της μάρκας Renault αυξήθηκαν κατά 30%. Οι πωλήσεις της Alfa Romeo της Fiat Chrysler αυξήθηκαν κατά 26%.
Η Nissan ήταν ένας από τους μεγαλύτερους ηττημένους μεταξύ των μεγάλων εμπορικών σημάτων, με μείωση των πωλήσεων κατά 7%.
Μεταξύ των premium μαρκών αυτοκινήτων, οι πωλήσεις Audi αυξήθηκαν κατά 39%, ξεπερνώντας ανταγωνιστές όπως η Mercedes-Benz και η Volvo, οι οποίες σημείωσαν άνοδο 9,9% και 9,3% αντίστοιχα. Οι πωλήσεις της BMW μειώθηκαν κατά 6,6%.

Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για την Ελλάδα

Στην Ελλάδα, με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Σεπτέμβριο 2019 υπήρξαν αυξημένες κατά 19,8%, ως προς το μήνα Σεπτέμβριο 2018, ενώ μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις σημειώθηκαν και τον Αύγουστο.

Συνολικά, στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2019 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά 10,3%, ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2018.
Σημειώνεται ακόμη πως η αγορά αυτοκινήτου κατά το εννεάμηνο του 2019 κινήθηκε 57,6% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009).
Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται αύξηση (+17,1%) από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ και στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 κ.εκ.) οι ταξινομήσεις υπήρξαν αυξημένες κατά 13,2%, ως προς το 2018.

ΣΧΟΛΙΑ