ΔΕΗ: Καμία επιβάρυνση για τους πελάτες που «κλείδωσαν» τα σταθερά τιμολόγια της επιχείρησης - iefimerida.gr

ΔΕΗ: Καμία επιβάρυνση για τους πελάτες που «κλείδωσαν» τα σταθερά τιμολόγια της επιχείρησης

Λογαριασμοί Ηλεκτρικού
Φωτογραφία αρχείου
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα, η ΔΕΗ επισημαίνει σε ανακοίνωση ότι δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση από τις ανατιμήσεις στην αγορά ενέργειας για τους 500.000 πελάτες της, που «κλείδωσαν» σταθερά τιμολόγια.

Πρόκειται για τα προϊόντα ΔΕΗ myHome Online, ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Enter+.

«Οι νέοι τιμοκατάλογοι των συγκεκριμένων προϊόντων αφορούν όσους τα επιλέξουν από τις 11.04.2022 και η τιμή που θα «κλειδώσουν» θα παραμείνει σταθερή μέχρι το τέλος της σύμβασης. Κατά συνέπεια, κανένας πελάτης της ΔΕΗ που έχει ήδη επιλέξει τα προϊόντα σταθερού τιμολογίου δεν έχει δει, ούτε θα δει αύξηση στον λογαριασμό του σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η ΔΕΗ υπενθυμίζει ότι με τις πολιτικές εκπτώσεων που εφαρμόζει, σε συνδυασμό με τις επιδοτήσεις της Πολιτείας, έχει απορροφήσει το 75% των επιβαρύνσεων του κόστους ενέργειας για το 76% των πελατών της με κυμαινόμενα τιμολόγια και το 50% των επιβαρύνσεων για τους υπόλοιπους πελάτες της, που δεν καλύπτονται από την κρατική επιδότηση.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΕΗ ανατιμήσεις ενέργεια
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ