fbpx Πόλεμος δήμου Αθηναίων –Βαλλιανάτου για το προεκλογικό σποτ: Τον κατηγορούν ότι το έκλεψε από παλαιότερη καμπάνια [βίντεο] | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΙΛΕΙ ΣΤΟ FACEBOOK

Πόλεμος δήμου Αθηναίων –Βαλλιανάτου για το προεκλογικό σποτ: Τον κατηγορούν ότι το έκλεψε από παλαιότερη καμπάνια [βίντεο]

Πόλεμος δήμου Αθηναίων –Βαλλιανάτου για το προεκλογικό σποτ: Τον κατηγορούν ότι το έκλεψε από παλαιότερη καμπάνια [βίντεο]
24|02|2014 | 20:05

Θέμα δημιουργήθηκε με το προεκλογικό σποτ του υπουψήφιου δημάρχου Αθηναίων, Γρηγόρη Βαλλιανάτου, καθώς η εταιρεία ανάπτυξης και τουριστικής προβολής Αθηνών τον κατηγορεί ότι έχει χρησιμοποιήσει αυτούσιο ένα παλαιότερο βίντεο που η ίδια είχε δημιουργήσει.


Ειδικότερα η Εταιρεία σε επιστολή της προς τον Γρηγόρη Βαλλιανάτο τονίζει ότι ο υποψήφιος δήμαρχος χρησιμοποιεί ένα απόσπασμα από το επίσημο βίντεο τουριστικής προβολής της πόλης που δημιουργήθηκε το 2008.

Προειδοποιεί, μάλιστα, τον κ. Βαλλιανάτο πως «Οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευσή του, αναπαραγωγή του χωρίς πλήρη παραπομπή στην προέλευσή του αλλά με το όνομά σας και ως τμήμα της προεκλογική σας καμπάνιας για το Δήμο Αθηναίων, χωρίς σχετική προηγούμενη συναίνεση της ΕΑΤΑ είναι πασιφανώς παράνομη και καταχρηστική».

Αναλυτικά η επιστολή:

«Αγαπητέ κ. Βαλλιανάτο,

Με μεγάλη έκπληξη διαπιστώνουμε ότι το βίντεο που ενσωματώσατε και χρησιμοποιείτε στην προεκλογική σας εκστρατεία, ως Υποψήφιος Δήμαρχος για το Δήμο Αθηναίων, έχει αποσπαστεί σχεδόν αυτούσιο – πλην της μουσικής υπόκρουσης – από το επίσημο βίντεο τουριστικής προβολής της πόλης της Αθήνας, το οποίο ανήκε στην τότε «Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών Α.Α.Ε. Ο.Τ.Α.» (Ε.Τ.Ο.Α.Α. Α.Ε.) και πλέον στην καθολική της διάδοχο «Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών Α.Ε. Ο.Τ.Α.» (Ε.Α.Τ.Α. Α.Ε.). Το εν λόγω βίντεο δημιουργήθηκε για λογαριασμό της ως άνω πρώτης εταιρείας από την εταιρεία Living Project το 2009, δημοσιοποιήθηκε επίσημα με Δελτία Τύπου και παρουσιάσεις και αποτελεί έκτοτε το κύριο spot της καμπάνιας «Breathtaking Athens». Το βίντεο έχει προβληθεί και αναμεταδοθεί σε διεθνές επίπεδο, ως το επίσημο spot προώθησης της τουριστικής εικόνας της Αθήνας.

Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί προς ενημέρωσής σας ότι το παραπάνω βίντεο έχει αποσπάσει το τρίτο βραβείο στην κατηγορία City Tourism στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού Golden City Gate στη έκθεση ITB 2010. Το εν λόγω βραβείο απονεμήθηκε κατά τη διάρκεια επίσημης τελετής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010 στο Βερολίνο.

Το spot αυτό βρίσκεται αναρτημένο στα site της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (Ε.Α.Τ.Α. Α.Ε.), σε όλα τα προφίλ της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και φυσικά και στο youtube. Περιττεύει ίσως να αναφερθεί ότι η Ε.Α.Τ.Α. Α.Ε., ως καθολική διάδοχος της Ε.Τ.Ο.Α.Α. Α.Ε., είναι ο αποκλειστικός φορέας των σχετικών πνευματικών δικαιωμάτων και των συναφών δικαιωμάτων χρήσης, εκμετάλλευσης, κ.λπ.

Σχετικά links:
http://www.thisisathens.org
https://www.facebook.com/photo.php?v=279666412182361
http://www.youtube.com/watch?v=VhlLxGw959s

Με βάσει τα παραπάνω, αντιλαμβάνεστε ότι οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευσή του, αναπαραγωγή του χωρίς πλήρη παραπομπή στην προέλευσή του αλλά με το όνομά σας και ως τμήμα της προεκλογική σας καμπάνιας για το Δήμο Αθηναίων, χωρίς σχετική προηγούμενη συναίνεση της ΕΑΤΑ είναι πασιφανώς παράνομη και καταχρηστική.

Για λόγους ηθικής τάξης, νομιμότητας και δεοντολογίας, σας καλούμε να προβείτε αμέσως στην απόσυρση του συγκεκριμένου βίντεο από κάθε εκδήλωση και δράση της προεκλογικής σας εκστρατείας, διαμαρτυρόμαστε έντονα για αυτή τη συμπεριφορά σας και επιφυλασσόμαστε για την άσκηση κάθε νομίμου δικαιώματός μας.

Με εκτίμηση,

Γιώργος Μπρούλιας
Πρόεδρος ».

Πάντως, ο ίδιος ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος, είχε αποκαλύψει εδώ και ημέρες την προέλευση του εν λόγο σποτ, αλλά και τους λόγους για τους οποίους το χρησιμοποίησε.

Είχε γράψει συγκεκριμένα σε ανάρτησή του στο Facebook «και η πλάκα είναι πως όποιος δημότης είδε το βιντεάκι που "κατασκευάσαμε", δεν φαντάστηκε πως είναι απ το υλικό και την εικόνα που φτιάχνει ο ίδιος ο Δήμος για την Αθήνα σήμερα...! Ελάτε να σας ταξιδέψουμε εμείς!!!».

 

ΣΧΟΛΙΑ