fbpx Green exercise: Γυμναστείτε στη φύση -Τα οφέλη για τον οργανισμό | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΥΓΕΙΑ
ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΡΕΥΝΕΣ

Green exercise: Γυμναστείτε στη φύση -Τα οφέλη για τον οργανισμό

Πολλά τα οφέλη από τη γυμναστική στη φύση/ Φωτογραφία: shutterstock
09|02|2019 | 09:07
Πολλά τα οφέλη από τη γυμναστική στη φύση/ Φωτογραφία: shutterstock

Πόσο διαφορετικά μπορεί να αντιδρά το ανθρώπινο σώμα στη γυμναστική στη φύση; Ερευνες δείχνουν ότι τα οφέλη της λεγόμενης green exercise είναι πολλαπλά για τον οργανισμό.

Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση σε υπαίθριο χώρο αυξάνει το επίπεδο της φυσικής κατάστασης, με συγκριτικά χαμηλότερο επίπεδο αντιληπτής άσκησης. Δηλαδή, αυτός που γυμνάζεται σε ελεύθερο φυσικό περιβάλλον βελτιώνει τη φυσική κατάστασή του χωρίς να αντιλαμβάνεται το πραγματικό επίπεδο κόπωσης, κάτι πολύ σημαντικό προκειμένου να συνεχίζει αυτή τη δραστηριότητα και να μην εγκαταλείψει την προσπάθεια.

Επιπλέον, το «green exercise» βελτιώνει τη διάθεση και την αυτοεκτίμηση, μειώνει το στρες, ξεκουράζει τον εγκέφαλο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν φυσικό φάρμακο, αλλάζει θετικά τη συμπεριφορά, δίνει την εντύπωση ότι είναι ευκολότερη ως μέθοδος άσκησης. Επίσης είναι πιθανότερο να οδηγήσει ευκολότερα σε δια βίου υιοθέτηση της άσκησης, ενώ μπορεί να εκτελείται σε μεγάλη ποικιλία διαφορετικής μορφής φυσικού περιβάλλοντος, όπως δάση, χιονισμένα τοπία, παραλίες και αμμουδιές.

Δραστηριότητες όπως η ποδηλασία βουνού, η πεζοπορία, η αναρρίχηση, το ράφτινγκ, το κανόε καγιάκ, η χιονοδρομία, οι καταδύσεις, η ιστιοπλοΐα κ.α. είναι μερικές από τις πολλές επιλογές που έχει κάποιος που θέλει να ξεφύγει από την καθημερινότητα και να πάρει μία μικρή δόση δράσης στη φύση. Επιπλέον, σημαντικό είναι πως οι περισσότερες από αυτές τις δραστηριότητες καλύπτουν όλο το ηλικιακό φάσμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύγχρονες έρευνες αποδέχονται ότι η παραμονή, η παρατήρηση, η επαφή του ανθρώπου με τη φύση και το φυσικό περιβάλλον, έχει θετικά αποτελέσματα, μειώνει το στρες, την ψυχική κούραση αλλά και βελτιώνει τη συγκέντρωση και τη νοητική λειτουργία του εγκεφάλου, αναφέρει το ΑΠΕ.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ