«Διαβάζοντας» τους ανθρώπους με μια γουλιά κρασί -Το πρωτότυπο πείραμα Ελληνα επιστήμονα

Ποιο είναι το προφίλ των καταναλωτών λευκών οίνων; Έχει τελικά το κρασί φύλο;

Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθούν οι ερευνητές του εργαστηρίου για να απαντήσουν στα παραπάνω ερωτήματα; Ο Νίκος Γεωργαντζής, καθηγητής συμπεριφορικής - πειραματικής οικονομίας και διευθυντής του εργαστηρίου Wine and Spirit Business, του μοναδικού θεσμού σε διεθνές επίπεδο που ασχολείται με την έρευνα και το μάνατζμεντ οίνου και οινοπνευμάτων, εξηγεί στο Economistas τους τρόπους με τους οποίους προσπαθεί να αποκρυπτογραφήσει τις συμπεριφορές των αγοραστών κρασιού και να προσθέσει το δικό του λιθαράκι στο σύμπαν της αξιολόγησης των οίνων.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο economistas.gr.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ κρασί

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ