fbpx Το απλό κόλπο για να μειώσετε έως και 60% τις θερμίδες του ρυζιού | GASTRONOMIE | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
GASTRONOMIE
ME MIA KINHΣΗ

Το απλό κόλπο για να μειώσετε έως και 60% τις θερμίδες του ρυζιού

Πώς θα μειώσετε δραστικά τις θερμίδες του ρυζιού.Φωτογραφία: Shutterstock
27|10|2018 | 14:12
Πώς θα μειώσετε δραστικά τις θερμίδες του ρυζιού.Φωτογραφία: Shutterstock

Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο άσπρο ρύζι περιέχει κατά μέσο όρο 200 θερμίδες, γι’ αυτό και πολλοί προσπαθούν να το αποφύγουν.

Ωστόσο, οι επιστήμονες από το Κολλέγιο Χημικών Επιστημών στη Σρι Λάνκα αποφάσισαν να κάνουν το νόστιμο αυτό φαγητό, πιο προσιτό και υγιεινό σε όλους, αποκαλύπτοντας ένα απλό κόλπο για την μείωση των θερμίδων.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε λίγο λάδι καρύδας στη διαδικασία του μαγειρέματος και στη συνέχεια να το αφήσετε να κρυώσει για ένα βράδυ, αναφέρει η ιστοσελίδα «Better Homes and Gardens».
Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένου ρυζιού περιέχει περίπου 200 θερμίδες

Τα δύο αυτά βήματα στη διαδικασία του μαγειρέματος του ρυζιού, ελαχιστοποιούν τις θερμίδες στο πιάτο σας κατά 60%.

Και επειδή η παχυσαρκία είναι ένα αυξανόμενο πρόβλημα παγκοσμίως, αυτό θα μπορούσε να είναι η λύση που θα έπρεπε όλοι να γνωρίζουμε.

Ο λόγος για τον οποίο η προσθήκης μιας ουσίας όπως το λάδι καρύδας λειτουργεί στη μείωση των συνολικών θερμίδων είναι σχετικά απλή: τα μόρια λίπους που βρίσκονται μέσα στο ρύζι κατά τη διάρκεια της διαδικασίας βρασμού, διπλασιάζονται και λειτουργούν ως πεπτικό εμπόδιο.
Πορθσέτοντας λίγο λάδι καρύδας στο βράσιμο, μειώνετε κατά 60% τις θερμίδες του ρυζιού

Σε συνδυασμό με το κρύωμα για 12 ώρες – πράγμα που κάνει τους δεσμούς στο ρύζι να σχηματίζουν ισχυρότερα «ανθεκτικά άμυλα» καθιστώντας δύσκολη την αποδυνάμωση των πεπτικών ενζύμων, λειτουργούν ως ένα φθηνό και χορταστικό πιάτο.

Ο επικεφαλής της ομάδας μελέτης, Sudhair A. James, δήλωσε ότι «η αύξηση των συγκεντρώσεων αμύλου στο ρύζι (RS) ήταν ένας νέος τρόπος προσέγγισης του προβλήματος της παχυσαρκίας».

Αλλά οι γιατροί προειδοποιούν πως το ζέσταμα του ρυζιού μπορεί αν προκαλέσει τροφική δηλητηρίαση. Σε μια προσπάθεια να αποτρέψουν τα βακτηρίδια, συνιστούν να μην το αφήνετε ποτέ στο ψυγείο για περισσότερο από μία ημέρα. Επίσης, ποτέ δεν πρέπει να ξαναζεσταίνετε το ρύζι για πάνω από μία φορά.

Φωτογραφίες: Pexels

ΣΧΟΛΙΑ