fbpx Μετ' εμποδίων η μετεγκατάσταση της ΥΠΑ από το Ελληνικό -Με κατάληψη απειλούν οι εργαζόμενοι | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ

Μετ' εμποδίων η μετεγκατάσταση της ΥΠΑ από το Ελληνικό -Με κατάληψη απειλούν οι εργαζόμενοι

Μετ' εμποδίων η μετεγκατάσταση της ΥΠΑ από το Ελληνικό -Με κατάληψη απειλούν οι εργαζόμενοι
02|04|2018 | 14:55

Στις 30 Μαρτίου ανακοινώθηκε από το υπουργείο Υποδομών ότι θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η μετεγκατάσταση των οργανικών μονάδων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που βρίσκονται στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού έως τις 30 Ιουνίου 2018.

Ωστόσο, όπως φαίνεται, το εγχείρημα θα αντιμετωπίσει σειρά αντιδράσεων. 

Αρνούνται να φύγουν οι υπάλληλοι 

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ θα πρέπει να μετεγκατασταθούν δομές στις οποίες εργάζονται 700 άτομα. Ωστόσο από τη μία η διοίκηση της ΥΠΑ δεν έχει κάνει ακόμα την κατάλληλη προετοιμασία και δεν έχει υπολογιστεί το κόστος. Παράλληλα υπάρχουν σφοδρές αντιδράσεις από την ομοσπονδία υπαλλήλων, η οποία μετά το Πάσχα θα προχωρήσει σε κατάληψη του χώρου στο Ελληνικό. 

Τα σενάρια της μετεγκατάστασης -Πού θα μεταφερθούν οι δομές 

Για την μετεγκατάσταση ακούγονται δύο σενάρια. Σύμφωνα με το πρώτο που είναι και το επικρατέστερο, ένα τμήμα των δομών θα φύγει από τις εγκαταστάσεις που βρίσκεται τώρα και θα μεταφερθεί στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Ελέγχου Περιοχής Αθηνών Μακεδονίας, σε έκταση συνολικού εμβαδού 17.804 τμ, οι οποίες βρίσκονται κοντά στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού. 
Ενα άλλο κομμάτι του προσωπικού θα μεταφερθεί σε εγκαταστάσεις της ΠΥΡΚΑΛ κοντά στα Ελληνικά αμυντικά συστήματα.

Μετεγκατάσταση και του αμαξοστασίου του Ελληνικού 

Εκτός όμως από τις δομές της ΥΠΑ θα πρέπει να μετεγκατασταθεί και το αμαξοστάσιο του Ελληνικού έως τις 31 Ιουνίου. Και αυτό το εγχείρημα είναι δύσκολο γιατί στο Ελληνικό βρίσκεται το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο. Σύμφωνα με πληροφορίες το επικρατέστερο σενάριο είναι τα λεωφορεία να μοιραστούν στα υπόλοιπα αμαξοστάσια, αλλά και πάλι δεν υπάρχει ακόμα οργανωμένο σχέδιο.

ΣΧΟΛΙΑ