fbpx Οι 15 διατροφικές συνήθειες που χαρίζουν χρόνια -Τι και πόσο πρέπει να καταναλώνει κάποιος | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΥΓΕΙΑ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΤΩΝ

Οι 15 διατροφικές συνήθειες που χαρίζουν χρόνια -Τι και πόσο πρέπει να καταναλώνει κάποιος

Οι 15 διατροφικές συνήθειες που χαρίζουν χρόνια -Τι και πόσο πρέπει να καταναλώνει κάποιος
25|05|2015 | 20:15

Διαχρονικά, οι επιστήμονες ενδιαφέρονταν για περιοχές στις οποίες οι άνθρωποι ζουν περισσότερα χρόνια.

Μία ομάδα ειδικών, αφού μελέτησε για χρόνια τη διατροφή των κατοίκων της Ικαρίας, της Σαρδηνίας, της Κόστα Ρίκα, της Οκινάουα στην Ιαπωνία και μίας περιοχής της Καλιφόρνια, των «ζωνών μακροζωίας», κατέληξαν σε 15 διατροφικές συνήθειες που χαρίζουν περισσότερα χρόνια.

  • Το 95% της τροφής πρέπει να είναι από φυτά
    Χόρτα, λαχανικά, όσπρια, δημητριακά ολικής άλεσης.
     
  • Κρέας έως 2 φορές την εβδομάδα
    Καλύτερα κοτόπουλο, αρνί, χοιρινό.
     
  • Καθημερινά μία μικρή ποσότητα ψαρικών
    Καλύτερες επιλογές οι σαρδέλες, αντζούγιες και μπακαλιάρος.
     
  • Μείωση του γάλακτος
    Το ανθρώπινο πεπτικό σύστημα δεν είναι φτιαγμένο για αγελαδινό γάλα. Παρόλα αυτά, το κατσικίσιο γάλα και τα προϊόντα του πρόβειου, όπως γιαούρτι και τυρί, είναι στη διατροφή των ζωνών μακροζωίας.
     
  • Εως 3 αβγά την εβδομάδα
     
  • Μισή κούπα μαγειρεμένα όσπρια καθημερινά
    Μαύρα ή λευκά φασόλια, σόγιας, φακές και ρεβίθια.
     
  • Στροφή στο ψωμί με προζύμι ή ολικής άλεσης
     
  • Μείωση της κατανάλωσης ζάχαρης
    Προτεινόμενη ποσότητα έως 4 κουταλάκια κάθε ημέρα. Γλυκά λίγες φορές την εβδομάδα.
     
  • Δύο χούφτες καρύδια την ημέρα
     
  • Προτίμηση τροφών που φαίνεται τι είναι
    Οσοι ζουν περισσότερα χρόνια τρώνε ολόκληρες τις τροφές, για παράδειγμα δεν πετάνε τον κρόκο του αβγού, ούτε παίρνουν συμπληρώματα.
     
  • Περισσότερη κατανάλωση νερού
    Προτεινόμενη ποσότητα, 7 ποτήρια την ημέρα.
     
  • Ιδανικό αλκοολούχο το κόκκινο κρασί
    Εκείνοι που ζουν στις περιοχές μακροζωίας πίνουν 1-3 ποτήρια την ημέρα.
     
  • Κατανάλωση τσαγιού ή άλλων ροφημάτων από βότανα
     
  • Κατανάλωση καφέ
     
  • Ιδανικοί συνδυασμοί πρωτεΐνης
    Το μυστικό είναι το «ζευγάρωμα» των τροφών, όπως φασόλια με καρότα, ή κόκκινες πιπεριές με κουνουπίδι και μπρόκολο με άγριο ρύζι.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ