Δοκιμή ανατροπής για τέσσερα κάμπριο με το VW Golf να απογοητεύει

Η γερμανική λέσχη αυτοκινήτου, η πολύπαθη λόγω σκανδάλων τον τελευταίο καιρό ADAC, προχώρησε με τη βοήθεια ενός crash test ανατροπής στον έλεγχο της ασφάλειας που παρέχουν στους επιβάτες τους τέσσερα κάμπριο της μικρής- μεσαίας κατηγορίας.

Με βάση τα αποτελέσματα των δοκιμών αυτών λοιπόν καλύτερα προστατευμένοι είναι οι επιβάτες του Opel Cascada, ανεξάρτητα μάλιστα από το αν κάθονται μπροστά ή πίσω. Αντίστοιχα στο Renault Megane που κατατάχθηκε δεύτερο οι πίσω -οι χαμένοι με το αυτοκίνητο εν κινήσει καθώς σε αυτούς ξεσπά ο αέρας- προστατεύονται καλύτερα, καθώς τα κεφάλια και των δύο που κάθονται μπροστά έρχονται σε επαφή με την άσφαλτο.

Πιο έντονη είναι η αντίστοιχη επαφή για οδηγό και συνοδηγό του Peugeot 308 CC, καθώς εδώ δεν ήταν αποτελεσματική και η λειτουργία των εντατήρων για τις ζώνες ασφαλείας.

Οι εντατήρες δεν λειτούργησαν σωστά ούτε στο VW Golf, που ήταν αυτό και με τη χαμηλότερη επίδοση μεταξύ των 4 κάμπριο που ελέγχθηκαν. Κι αυτό γιατί παραμορφώθηκαν τόσο οι εμπρός κολώνες όσο και το πλαίσιο του παρμπρίζ του, περιορίζοντας το χώρο επιβίωσης, ενώ τα κεφάλια των δύο εμπρός επιβατών και ενός πίσω χτύπησαν με δύναμη στην άσφαλτο.

Αν από το crash test αυτό ψάχνουμε ένα γενικό συμπέρασμα αυτό είναι ότι τα κάμπριο μπορούν να γίνουν ακόμα πιο ασφαλή αν ενισχυθεί κι άλλο η δομή τους στις εμπρός κολώνες και το πλαίσιο του παρμπρίζ και αν χρησιμοποιηθούν καλύτεροι αισθητήρες για την ενεργοποίηση των εντατήρων των ζωνών ασφαλείας.

Από κει και πέρα για να προστατευθεί κανείς καλύτερα ως οδηγός ενός κάμπριο καλό θα είναι να τοποθετεί το κάθισμά του όσο πιο χαμηλά γίνεται προκειμένου να αυξάνεται έτσι κι άλλο το περιθώριο ασφαλείας, ενώ να αποφεύγει να μετακινείται όταν, λόγω σωματικής διάπλασης, το κεφάλι του εξέχει από το πλαίσιο του παρμπρίζ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ αυτοκίνητα κάμπριο GOLF Cascada

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ