fbpx Μία αλλιώτικη διαφημιστική καμπάνια για την πόλη: Το νέο αθηναϊκό σουβενίρ | ΠΟΛΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΗ
ΕΝΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ

Μία αλλιώτικη διαφημιστική καμπάνια για την πόλη: Το νέο αθηναϊκό σουβενίρ

Μία αλλιώτικη διαφημιστική καμπάνια για την πόλη: Το νέο αθηναϊκό σουβενίρ
20|03|2014 | 20:31

Αρχικά εντυπωσίασαν με την αναπάντεχη μετατροπή του παρατημένου ακάλυπτου του 6 D.O.G.S. σε αληθινό κήπο, έπειτα, μεταξύ άλλων, κέρδισαν το πρώτο βραβείο για τη δημιουργία ενός τοπόσημου στην κεντρική προβλήτα στο Φάληρο στο πλαίσιο της κατασκευής του Κέντρου Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Μεγάλο μέρος της δουλειάς τους αποτελείται από προτάσεις για τη σύγχρονη Ελληνική πόλη, μια επιλογή από τις οποίες παρουσιάστηκε στη Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής στη Βενετία πριν από λίγα χρόνια στο πλαίσιο της έκθεσης Made in Athens.

Σήμερα, οι δύο αρχιτέκτονες του Point Supreme και ο Στάθης Κεφαλούρος της ομάδας Blanco αποκαλύπτουν μια νέα διαφημιστική καμπάνια για την Αθήνα, μαζί με μια σειρά από αντικείμενα- ενθύμια από την πόλη υπό τον τίτλο Only in Athens.

Περί τίνος πρόκειται; Είναι ένα πρότζεκτ από τη σειρά με προτάσεις τους για την Αθήνα το οποίο εστιάζει στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε και επικοινωνούμε την πόλη. Αποτελείται κυρίως από αρχετυπικά τουριστικά προϊόντα με νέα θεματολογία, που εστιάζει στη σύγχρονη πραγματικότητα της Αθήνας, αντί για την ιστορία της όπως γίνεται συνήθως.

Διαβάστε περισσότερα για την πρωτότυπη αυτή καμπάνια στο popaganda.gr

ΣΧΟΛΙΑ