Οι πιο αποτυχημένες ιδέες για εξοπλισμούς αυτοκινήτου που υπήρξαν ποτέ [εικόνες]

Κατά καιρούς οι εταιρίες αυτοκινήτων στην προσπάθεια τους να πρωτοτυπήσουν και να κάνουν τη διαφορά στην διεθνή αγορά, σκέφτηκαν ιδέες που μόνο... επιτυχημένες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν.

Οσες από τις παρακάτω ιδέες ακολουθούν, είτε εφαρμόστηκαν για μικρό χρονικό διάστημα και εγκαταλείφθηκαν από τις εταιρίες, είτε δεν εφαρμόστηκαν ποτέ, όπως αναφέρει το άρθρο της Dailymail.

Η πρώτη χρονολογικά ιδέα «διαμάντι» ήταν εφεύρεση των Popular Mechanics και δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ένα σάκο εφαρμοσμένο πάνω στο αυτοκίνητο, ώστε να τοποθετείται εκεί ο σκύλος. Σύμφωνα με τις πρώτες τους δηλώσεις: «Οταν παίρνετε το σκυλί σας για μια βόλτα με το αμάξι και δεν θέλετε να λερώσετε το όχημά σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον ειδικό σάκο, αφήνοντάς το εκτός οχήματος και προσφέροντάς του φρέσκο αέρα». Περιττό να αναφερθεί ότι η ιδέα αυτή δεν εφαρμόστηκε ποτέ.

Η επόμενη μοναδική ανακάλυψη στο χώρο των αυτοκινήτων ανήκει στην εταιρία Cadillac, η οποία το 1957 φρόντισε το καινούργιο τότε μοντέλο της, Eldorado Brougham, να έχει ενσωματωμένο μίνι-μπαρ το οποίο έμενε σταθερό από μαγνήτες που είχαν τοποθετηθεί κάτω του.

Την τριετία 1956-1959, πριν ακόμα ανακαλυφθεί το cd, η αμερικανική εταιρία Chrysler φρόντισε να τοποθετήσει ένα πικ-απ στα μοντέλα της. Ωστόσο, οι τεχνικοί της εταιρίας δεν το... σκέφτηκαν και τόσο καλά , αφού η βελόνα πίεζε πολύ τα βινύλια, με αποτέλεσμα η μουσική να σταματάει αλλά και οι δίσκοι να φθείρονται.

Κατά τη δεκαετία του 1950, αρκετές εταιρίες προσπάθησαν να φτιάξουν ένα αυτόματο σύστημα στα φώτα των αμαξιών τους, ώστε να ανοίγουν και να κλείνουν όποτε αυτά «κρίνουν» ότι χρειάζεται. Οπως είναι λογικό, τα φώτα αυτά παρουσίαζαν τεράστια προβλήματα αφού ανοιγόκλειναν όποτε ήθελαν και μπέρδευαν τους οδηγούς.

Στα τέλη του 1970 αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπάθησαν να βρουν ένα τρόπο ώστε να πείσουν τους οδηγούς να φοράνε τη ζώνη ασφαλείας. Ετσι δημιούργησαν ένα καινούργιο τρόπο δεσίματος της ζώνης ασφαλείας, μόνο που, όπως φαίνεται στην φωτογραφία, δεν ήταν καθόλου πιο βολικός από τον κλασσικό. Τα αποτελέσματα φυσικά ήταν αρνητικά.

Τέλος, κάτι εντελώς πρωτοποριακό, αλλά ταυτόχρονα επικίνδυνο δημιούργησε η εταιρία Reliant Company Motor. Ενα αμάξι που στηριζόταν σε τρεις τροχούς αντί για τέσσερις, ώστε να είναι φθηνότερο και να φορολογείται διαφορετικά. Ωστόσο, το αυτοκίνητο αυτό ήταν πανεύκολο να ανατραπεί στις στροφές και γενικά παρουσίαζε διάφορα προβλήματα. Παρόλα αυτά, έμεινε στην αγορά από το 1973 ως το 2002.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ